|
Post by Bernadet on Feb 22, 2006 17:13:36 GMT 1
Echt? Ik had al wel gelezen dat Lost 3 maart weer zou beginnen. Maar ik had ook op de site gelezen dat Charmed gewoon door zou gaan. Maar niet dus.
|
|
|
Post by Prince Charmed on Feb 22, 2006 17:20:19 GMT 1
Ja, ik weet niet, ik heb verder niet goed gezocht, misschien doen ze het verder op een andere dag? Ik kijk vanavond nog wel even
|
|
|
Post by Prince Charmed on Feb 23, 2006 15:34:24 GMT 1
Ik heb even de gids van volgende week doorgebladerd net, en elke dag op Net5 gekeken, maar geen nieuwe afleveringen van Charmed Alleen nog om 19:00, dus herhalingen... Beetje raar, zo stoppen midden in het seizoen. Waarschijnlijk omdat we zo dichtbij Amerika zitten, maar 2 afleveringen verschil en de Amerikanen hebben er een handje van om als er iets anders is, series gewoon laten te vervallen. Ik denk dat Net5 wacht to het hele seizoen in amerika op tv is geweest, zodat ze zeker weten dat ze het laatste seizoen in zijn geheel uit kunnen zenden...
|
|
|
Post by Liz on Feb 23, 2006 17:38:16 GMT 1
Eigenlijk wel beter dan telkens zomaar tussendoor een herhaling uit zenden...dat kijkt zo raar
|
|
|
Post by Prince Charmed on Feb 24, 2006 22:37:55 GMT 1
Hmm... ligt het aan mij of hebben ze een aflevering overgeslagen? Hoe komen ze nu opeens weer aan Christy?? Ze hebben de aflevering 12 Angry Zen volgens mij nooit uitgezonden... toch?
|
|
|
Post by Paigethecutest on Feb 25, 2006 0:26:08 GMT 1
Klopt, die hebben ze overgeslagen, maar als het goed is heb ik die zo binnen, kan ik m morgen ofzo kijken.
|
|
|
Post by Liz on Feb 25, 2006 11:32:01 GMT 1
haha ok ik zat al te kijken van: Maar wel erg vreemd dat ze dan zomaar een aflevering skippen...Misschien dat ie nog wel komt zodra ze weer verder gaan met Charmed op net5
Ik kreeg bij deze aflevering wel een beetje een Lost-gevoel. Door die Christy, 'ze komen!'. Net Lost Wel spannend. En werkt ze nu voor de Demons of met de zusjes+haar zus? zonde dat ze nu stoppen met het uitzenden van afleveringen
|
|
|
Post by Prince Charmed on Mar 1, 2006 19:35:38 GMT 1
Hier is een link naar een interview, die spoilers bevat voor de volgende aflevering 'Engaged and Confused'. Het interview is met Victor Webster. Als je wilt weten wie hij is en wie hij zal gaan spelen en welke rol hij zal gaan innemen in hun leven zou ik je aanraden het interview te gaan lezen. Ik wilde nog wel even een foto posten van deze Victor, die wel wat trekjes heeft van iemand die wij ook kennen Maar dat is mijn mening
|
|
|
Post by zlzqlaaa on Mar 23, 2010 6:11:38 GMT 1
|
|