|
Lysbert
Whitelighter
*What goes around, comes around*
|
Post by Lysbert on Jan 12, 2006 12:21:03 GMT 1
Was het niet zo dat je er eigenlijk pas in het vierde seizoen erachter komt dat Leo alleen Piper nog kon redden en niet Prue? Piper voelt zich dan schuldig omdat Leo haar als eerste geheeld heeft, maar hij was gewoon te laat voor Prue. Als ik terug kijk in mijn samenvattingen van de afleveringen dan loopt de laatste aflevering van het derde seizoen af met dat die dokter wordt vermoord en dat Piper en Prue gewond achterblijven nadat ze door die muur zijn 'geblazen'. Dat Leo dus komt helen dat zie je niet in deze aflevering want hij komt te laat omdat Phoebe hem dit keer niet roept (zij is ergens in de onderwereld volgens mij..), terwijl ze dat in de deja vu de eerste keer wel deed. Phoebe weet trouwens wel dat ze maar een van haar zussen kan redden door de tijd terug te draaien, maar ze weet niet of dat Prue of Piper is.
Groetjes
|
|
jacky
Innocent
The power off three will set us free
|
Post by jacky on Jan 12, 2006 18:14:04 GMT 1
Was het niet zo dat je er eigenlijk pas in het vierde seizoen erachter komt dat Leo alleen Piper nog kon redden en niet Prue? Piper voelt zich dan schuldig omdat Leo haar als eerste geheeld heeft, maar hij was gewoon te laat voor Prue. Als ik terug kijk in mijn samenvattingen van de afleveringen dan loopt de laatste aflevering van het derde seizoen af met dat die dokter wordt vermoord en dat Piper en Prue gewond achterblijven nadat ze door die muur zijn 'geblazen'. Dat Leo dus komt helen dat zie je niet in deze aflevering want hij komt te laat omdat Phoebe hem dit keer niet roept (zij is ergens in de onderwereld volgens mij..), terwijl ze dat in de deja vu de eerste keer wel deed. Phoebe weet trouwens wel dat ze maar een van haar zussen kan redden door de tijd terug te draaien, maar ze weet niet of dat Prue of Piper is.
Groetjes
heee mag ik je hartelijk bedanken, ik denk zeker dat je goed zit.. ik wacht gewoon ff af.. maar thnx nu slaap ik weer rustig ahahah
|
|
jacky
Innocent
|
Post by jacky on Jan 14, 2006 12:54:15 GMT 1
hoi Ik ben hier sinds kort komen kijken omdat ik nieuwsgierig was hoe andere mensen ook intersse hadden in charmed. Tot mijn verbazing kun je meer vinden dan ik had verwacht.Maar ik heb toch een vraag of opmerking...
Ik zit hier nu een tijdje rond te neuzen, en ik hoor allerlei vragen gevariieerd van of charmed gaat stoppen tot het model haar wat ze dragen... Hoe komen jullie aan die info.. Ik bedoel, Je kunt wel tegen iemand zeggen wat er gaat gebeuren maar hebben jullie kontakt met WB (Warner Bros) of halen jullie de info ergens anders vandaan.
Ohja wat mij ook nog opviel is dat mensen dingen gaan onderzoeken?? Mensen het is een fantasie serie, niet alles kan, en als je net als ik met deze dingen bezig bent, weet je ook dat sommige dingen wel en sommige niet kunnen. Ik vind de serie vreselijk kicken en als ik een paar dagen niet heb kunnen kijken krijg ik degelijk afkick verschijnselen , maar gelukkig kopen wij de boxen dus hopelijk gaat er niets verloren ahahhah.. Vervolgens ziet je site er waanzinnig uit, daarvoor me complimenten..
groetjes en kusjes van jacky
|
|
|
Post by Liz on Jan 14, 2006 15:50:17 GMT 1
Ohja wat mij ook nog opviel is dat mensen dingen gaan onderzoeken?? Mensen het is een fantasie serie, niet alles kan, en als je net als ik met deze dingen bezig bent, weet je ook dat sommige dingen wel en sommige niet kunnen. wat gaan sommigen hier dan onderzoeken? srry, ik vat het denk ik niet helemaal Tuurlijk, het is fantasy, en veel is dus niet echt, maar ik denk dat iedereen dat hier wel door heeft
Veel info die hier over de serie geplaatst wordt komt geloof ik van andere fansites. Het is misschien wel handig als er bij gezet wordt wáár het vandaan komt, maar dit gebeurd bijna nooit. Niet alles wat hier staat is dus waarheid. Veel dingen worden dan wel ff dubbelgecheckt door de rest om meer zekerheid te krijgen. (bijv op de wb-site of op officiele fansites van acteurs...)
|
|
jacky
Innocent
|
Post by jacky on Jan 15, 2006 11:25:12 GMT 1
hoi nee ok dat begrijp ik, maar als ik ergens lees dat ze een spreuk gaan proberen denk ik bij mezelf jongens het is niet echt... of mensen gaan banden bekijken om te kijken of er fouten in de serie zitten, want dat wat ze nu gezien kan helemaal niet. Nee tuurlijk kan niet alles.. dat bedoelde ik ermee te zeggen... (denk overigens dat ik de oudste ben hier, geeft niet is wel leuk) of is er nog iemand ouder hahahah... Zo zie je maar weer oudere mensen kicken er blijkbaar ook op ahahha
groetjes en knuffels van jacky
|
|
Lysbert
Whitelighter
*What goes around, comes around*
|
Post by Lysbert on Jan 15, 2006 16:12:39 GMT 1
Hoi hoi! Bedankt dat je de site gaaf vindt Die spreuken doen het in het echt helaas niet, maar het kan gelukkig ook geen kwaad om het te proberen Anyway, ik snap niet precies wat je bedoelt met fouten in de serie? Het gebeurt namelijk inderdaad dat mensen de videobeelden terug kijken om fouten te ontdekken omdat er in Charmed (en andere series) best wel veel bloopers zitten. Laatst zag ik dat Phoebe door zo'n demon omvergegooid werd met hakken aan, en toen ze weer opstond droeg ze gympen ;D Of bedoel je dat soort fouten niet? Groetjes, Lysbert
|
|
|
Post by Liz on Jan 16, 2006 10:28:55 GMT 1
of fouten in de ondertiteling...wat erg vervelend kan zijn dat soort foutjes...Geen fouten van: "dat kan nooit de goede spreuk zijn om die demon te vernietigen." Dat is natuurlijk onmogelijk Maareh...dat deze spreuken nou speciaal voor de serie bedacht zijn, wil nog niet zeggen dat het niet bestaat en dat niemand zulke dingen in het echt ook gebruikt. Want er zijn wel degelijk mensen die spreuken gebruiken en andere dingen die ook wel eens in charmed voorkomen.
|
|
jacky
Innocent
|
Post by jacky on Jan 17, 2006 9:54:03 GMT 1
hoi nou ik wilde er niet te diep op in gaan, maar als mensen dingen gaan proberen of dingen onderzoeken om te kijken of een spreuk echt werkt of dat soort dingetjes , dan denk ik ja sorry maar is al goed. Mischien maak ik me wel te druk om simpele dingetjes.... Verder is deze site erg mooi , me complimentjes..... ga zo door... voel me hier echt op me gemak
groetjes en kusjes jacky
|
|
|
Post by Bernadet on Jan 23, 2006 19:31:27 GMT 1
Weten jullie misschien ook waar je allemaal een site aan kan maken? De enigste die ik weet is www.freewebs.comiemand enig idee?
|
|
|
Post by Charmedxgirl on Jan 23, 2006 20:28:25 GMT 1
|
|
|
Post by Bernadet on Feb 20, 2006 20:09:08 GMT 1
Vandaag was de aflevering "P3 H20" er op, en hier in gaat Sam dood volgens mij. Maar hoe kan het dan dat hij terug is in de aflevering "Sam I am (Daddy Dearest)"?
|
|
|
Post by Paigethecutest on Feb 20, 2006 20:49:09 GMT 1
Volgens mij is hij dan weer Whitelighter.
|
|
|
Post by Bernadet on Feb 20, 2006 20:50:20 GMT 1
Oh, ok haha ik snapte er al niks meer van.
|
|
|
Post by Bernadet on Mar 3, 2006 18:55:00 GMT 1
Ik mis trouwens Lysbert ook al een tijdje?
|
|
|
Post by Paigethecutest on Mar 6, 2006 17:19:04 GMT 1
Ja dat viel mij ook al op, de main site is ook al erg lang niet ge-update.
|
|
|
Post by Bernadet on Mar 19, 2006 21:09:26 GMT 1
Wel jammer. Maar gelukkig is het forum actief en zijn we toch up-to-date!
|
|
|
Post by Liz on May 12, 2006 18:17:14 GMT 1
Ik merkte net opeens dat de site nu helemaal is weggehaald...er is helemaal niets meer te bekijken wel erg zonde...die samenvattingen en BOS dingen waren erg goed!
|
|
zi
Innocent
|
Post by zi on Oct 31, 2008 12:06:19 GMT 1
|
|
zi
Innocent
|
Post by zi on Nov 5, 2008 14:58:15 GMT 1