|
Post by phoebefan on May 19, 2005 15:55:11 GMT 1
Jep,
|
|
Lysbert
Whitelighter
*What goes around, comes around*
|
Post by Lysbert on May 19, 2005 16:28:33 GMT 1
Grappig, had ik even een IM naar alle members gestuurd, lag die ook in m'n eigen inbox. Trouwens, is het gelukt, heeft iedereen de IM ontvangen? Ik niet! Wat stond erin?
|
|
|
Post by Paigethecutest on May 19, 2005 18:32:36 GMT 1
Dat ik het een beetje vervelend vond dat sommigen hun naam veranderden, en of ze dat dan even wilden doorgeven in deze topic, zo weten anderen wie je bent.
|
|
|
Post by phoebefan on May 21, 2005 18:54:50 GMT 1
Dat ik het een beetje vervelend vond dat sommigen hun naam veranderden, en of ze dat dan even wilden doorgeven in deze topic, zo weten anderen wie je bent. Jep
|
|
|
Post by Kelly on May 22, 2005 11:06:45 GMT 1
Jep Jaa..
|
|
|
Post by funnyphoebe on May 22, 2005 18:14:26 GMT 1
jaaaaaaaaaaah Jaa..
|
|
|
Post by PhoebeTheBest on May 23, 2005 16:11:01 GMT 1
Waar slaan die "jaaaaa's" op..?
|
|
|
Post by alpha on May 23, 2005 18:14:37 GMT 1
blijk van eigen mening ...
|
|
|
Post by phoebefan on May 23, 2005 19:38:53 GMT 1
blijk van eigen mening ... Haha.
|
|
|
Post by Liz on May 23, 2005 20:18:22 GMT 1
dat is best wel onzinnig...1x ja roepen ok...maar 3x onder elkaar? das suf...echt...kbedoel, zet er dan nog iets achter waarom je 'jaaa' roept ofzo...
srry, klaagbui
|
|
|
Post by Paigethecutest on May 23, 2005 20:21:04 GMT 1
Klaagbuien zijn soms ook goed, ik bedoel we zijn immers Nederlanders. (Nou, de meesten van ons)
|
|
|
Post by funnyphoebe on May 26, 2005 13:22:07 GMT 1
okeej dan waarom ja: nou, omdat het idd een beetje vervelend was van die namen veranderen, en dat dat ook in dat mailtje stond, ja dus.. naja, en wat boeit het eigelyk.. laten we het gesellig houden dat is best wel onzinnig...1x ja roepen ok...maar 3x onder elkaar? das suf...echt...kbedoel, zet er dan nog iets achter waarom je 'jaaa' roept ofzo...
srry, klaagbui
|
|
|
Post by phoebefan on Jun 1, 2005 16:20:16 GMT 1
okeej dan waarom ja: nou, omdat het idd een beetje vervelend was van die namen veranderen, en dat dat ook in dat mailtje stond, ja dus.. naja, en wat boeit het eigelyk.. laten we het gesellig houden Ja,laten we het gezellig houden
|
|
|
Post by pheebs on Oct 21, 2005 15:51:08 GMT 1
Hoi,, ik ben net nieuw en ik wou even zeggen, dat dit een heel leuk forum is!
|
|
|
Post by Paigethecutest on Oct 22, 2005 15:00:18 GMT 1
Welkom.
|
|
Safira
Whitelighter
Charmed Forever
|
Post by Safira on Oct 22, 2005 15:10:51 GMT 1
Veel plezier op het forum
|
|
|
Post by Liz on Oct 25, 2005 14:17:06 GMT 1
welkom en veel plezier
|
|
|
Post by Kelly on Jan 4, 2006 11:03:07 GMT 1
Jaa Welkomm en Veel Plezier.. Is leuk Hoo0r.
|
|
jacky
Innocent
The power off three will set us free
|
Post by jacky on Jan 11, 2006 13:51:17 GMT 1
hoi Ik heb een vraag?? Ik heb laatst de laatste aflevering van box 3 zitten kijken. Dit had de laatste aflevering moeten zijn van prue? was het niet volgens mij dat het niet klopt? In de laatste aflevering namelijk gaat alles prima, totdat de tijd word terug gedraaid... vervolgens halen ze de dokter weer uit het ziekenhuis om hem te vertellen dat hij in gevaar is.. piper en prue zijn hier allebei aanwezig... vervolgens gooit shax de dokter door het raam naar buiten.. naar mijn mening prue en piper ook, alleen dan kan leo alleen nog piper redden waardoor prue dus dood gaat? ja ok tot dusver gaat het goed.. was het niet dat ineens de aflevering afgelopen is??? en als ik dan na box 4 ga... begint daar prue's begravenis en komt paige als nieuweling naar voren... Ik kan me namelijk herinneren dat de dag inderdaad weer opnieuw begint maar dat daarin wel naar voren komt dat prue dood is, en dat zien we ook... Phoepe is daar helemaal van slag van... HEB IK IETS GEMIST... WAT KLOPT HIER NIET... gaarne hoop ik snel op een antwoord, p.s. ze zijn weer met herhalingen bezig.... ben benieuwd tot wanneer, is dat beken groetjes en kusjes
|
|
jacky
Innocent
The power off three will set us free
|
Post by jacky on Jan 11, 2006 17:45:37 GMT 1
Ik heb meer een vraag..... Ik zit laatst de laatste aflevering te kijken van box3 en wat me opvalt... ik dacht dat deze aflevering uit 2 delen bestond... Wat is er namelijk het geval... Prue gaat dood in deze aflevering, dit klopt, alleen ineens houd de aflevering op?? het verhaal gaat dus als volgt. Prue en Piper worden door shax gedood, alleen Leo kan ze helpen, vervolgens gaat Piper dood en voor een kogel Prue bereikt (zij zit in het ziekenhuis waar Piper net overleden is) word de tijd terug gedraaid waardoor Piper en Prue dus weer allebei in huis zijn met de dokter. Alleen de dokter word dit keer door Shax uit huis geblazen en dan is het afgelopen? Volgens mij heeft dit verhaal nog een ander eind, want weer worden Piper en Prue door het huis geblazen door Shax alleen dit keer kan Leo alleen Piper weer tot leven maken? waardoor iedereen van slag is dat Prue het dit keer echt niet overleeft heeft... Ik mis dus nog wat... Begin van box4 begint met Prue's begravenis en introductie van Paige... Wat klopt hier niet aan het plaatje Mis ik iets of hebben ze gewoon een aflevering overgeslagen ahahha
|
|