Lysbert
Whitelighter
*What goes around, comes around*
|
Post by Lysbert on Nov 26, 2004 14:31:57 GMT 1
In dit forum kun je alles kwijt over de site "Overal Charmed" (http://www.overalcharmed.tk). Je kunt vragen stellen, suggesties over verbeteringen geven, vertellen wat je vindt van veranderingen en ga zo maar door. Als beheerder van de site heb ik hier heel veel aan en zal ik ook reageren op dit forum. Dus....leef je uit Groetjes van Lysbert
|
|
|
Post by PhoebeLover on Nov 28, 2004 16:37:21 GMT 1
ik vind het leuk dat er nu een Forum bij is gekomen je site is nu echt een mijn favoriten... In dit forum kun je alles kwijt over de site "Overal Charmed" (http://www.overalcharmed.tk). Je kunt vragen stellen, suggesties over verbeteringen geven, vertellen wat je vindt van veranderingen en ga zo maar door. Als beheerder van de site heb ik hier heel veel aan en zal ik ook reageren op dit forum. Dus....leef je uit Groetjes van Lysbert
|
|
|
Post by maja on Nov 28, 2004 16:59:06 GMT 1
Ik vindt het ook leuk dat deze site een forum heeft maar ik snap er alleen niet zo veel van, want als ik iets wil schrijven en ik zit aangemeld zegt de computer dat ik een naam gebruik van een gebruiker die online is.
|
|
|
Post by maja on Nov 28, 2004 17:25:11 GMT 1
Ik had nog een vraag, want als ik aangemeld ben zegt de comp dat ik een gast ben en ik sta gewoon als lid aangemeld.
|
|
|
Post by Charmed fan on Nov 28, 2004 20:10:39 GMT 1
ik vind het gewoon zo al een mega site ;D xxx In dit forum kun je alles kwijt over de site "Overal Charmed" (http://www.overalcharmed.tk). Je kunt vragen stellen, suggesties over verbeteringen geven, vertellen wat je vindt van veranderingen en ga zo maar door. Als beheerder van de site heb ik hier heel veel aan en zal ik ook reageren op dit forum. Dus....leef je uit Groetjes van Lysbert
|
|
|
Post by aapjj on Nov 29, 2004 15:49:07 GMT 1
jaa, de site was al vet hoOr, maar nu issiej helemaal super, eindelijk mensen dii snappen dat ik charmed nooit wil missen:P
|
|
|
Post by halliwellsister on Nov 29, 2004 16:16:15 GMT 1
TEXTik vind het echt leuk dat er een forum is ;D ennne verder niks te vertellen alleen dat charmed echt geweldig is ik kijk het echt elke dag en naartuurlijk vrijdag xx daphne
|
|
|
Post by Brittj. on Nov 29, 2004 19:12:28 GMT 1
jep, het forum is leuk gevonden ;D en halliwellsister ik kijk ook iedere dag naar charmed en als ik het ni kan zien neem ik het altijd op voor zeker niks te missen ;D TEXTik vind het echt leuk dat er een forum is ;D ennne verder niks te vertellen alleen dat charmed echt geweldig is ik kijk het echt elke dag en naartuurlijk vrijdag xx daphne
|
|
|
Post by Butterfly on Nov 29, 2004 20:48:03 GMT 1
Leuk dat je nu ook een forum heb. Ik kom al zo'n 2 jaar op je site
|
|
|
Post by Brittj. on Nov 30, 2004 15:02:13 GMT 1
ik heb mss. nog wel een ideetje je kunt mss wat quisen doen en bij het forum een beetje meer fotokes °voor als prentje te kiezen op u profiel he ° en mss ook een soort van Chat of zo.. ik weet niet ik doe maar voorstelen ;D
|
|
|
Post by maja on Nov 30, 2004 15:44:30 GMT 1
Ja ik zou het super leuk vinden als je op deze site kan chatten.
|
|
|
Post by emmy on Nov 30, 2004 16:15:28 GMT 1
ik heb even een opmerking. bij afleveringen staat bij seizoen 7 bij cheaper by the coven en the bare witch project hetzelfde verhaal! welke is nou goed?
|
|
|
Post by PhoebeTheBest on Nov 30, 2004 16:17:21 GMT 1
egt leuke site is dit!!
|
|
|
Post by PhoebeTheBest on Nov 30, 2004 16:18:17 GMT 1
Jaa als ik het niet kan cien vraag ik men sus of moeder of zze het kan opnemen..! jep, het forum is leuk gevonden ;D en halliwellsister ik kijk ook iedere dag naar charmed en als ik het ni kan zien neem ik het altijd op voor zeker niks te missen ;D
|
|
|
Post by Brittj. on Nov 30, 2004 18:00:00 GMT 1
ja, ik ben vaak op vakantie dus mijn moeder haar banden staan ondertussen vol ;D ;D ;D Jaa als ik het niet kan cien vraag ik men sus of moeder of zze het kan opnemen..!
|
|
|
Post by Brittj. on Nov 30, 2004 18:01:30 GMT 1
dan kan je altijd over alles van charmed babelen en ze dat moet kei leuk zijn Ja ik zou het super leuk vinden als je op deze site kan chatten.
|
|
|
Post by maja on Nov 30, 2004 18:22:13 GMT 1
Ja maar weet wat nog leuker zou zijn? Als een van de meiden uit charmed mee kwam chatten. Want op een site dat voor Shannen is, komt zij soms zelf chatten. Maar ik denk niet dat hier ooit gebeurt, ook al is het een hele leuke site. ;D dan kan je altijd over alles van charmed babelen en ze dat moet kei leuk zijn
|
|
|
Post by Brittj. on Nov 30, 2004 18:30:28 GMT 1
jep, dat is natuurlijk wel leuker maar ik ben wel niet goed in egels ze Ja maar weet wat nog leuker zou zijn? Als een van de meiden uit charmed mee kwam chatten. Want op een site dat voor Shannen is, komt zij soms zelf chatten. Maar ik denk niet dat hier ooit gebeurt, ook al is het een hele leuke site. ;D dan kan je altijd over alles van charmed babelen en ze dat moet kei leuk zijn
|
|
|
Post by maja on Nov 30, 2004 19:07:30 GMT 1
Ja daar heb je wel weer gelijk in. jep, dat is natuurlijk wel leuker maar ik ben wel niet goed in egels ze
|
|
|
Post by Brittj. on Nov 30, 2004 19:08:04 GMT 1
;D HIHI ;D Ja daar heb je wel weer gelijk in. jep, dat is natuurlijk wel leuker maar ik ben wel niet goed in egels ze
|
|