|
Post by pletjeuh on Nov 30, 2004 19:23:34 GMT 1
TEXTHoe kun je je foto veranderen?
|
|
|
Post by maja on Nov 30, 2004 19:32:31 GMT 1
Je moet op je profiel drukken, en dat knopje staat onder de zwarte foto bovenaan de site. Als je daarop drukt, en je scrolt naar beneden kom je een foto tegen. Daar kan je het veranderen en ook een eigen foto toevoegen. TEXTHoe kun je je foto veranderen?
|
|
|
Post by Brittj. on Nov 30, 2004 19:55:08 GMT 1
ik snap het toevoegen niet zo goed maar da is ni erg ik heb al een leuk prentje Je moet op je profiel drukken, en dat knopje staat onder de zwarte foto bovenaan de site. Als je daarop drukt, en je scrolt naar beneden kom je een foto tegen. Daar kan je het veranderen en ook een eigen foto toevoegen.
|
|
|
Post by maja on Dec 1, 2004 8:02:48 GMT 1
Ik snap wel hoe je je eigen plaatje kan kiezen, maar hij moet wel op het internet staan. Want je moet een url intypen van het plaatje. Op je profile, naast de plek waar je de standaard plaatjes kan kiezen staat een voorbeeld. Bij mij is het wel gelukt, maar ik vond dit plaatje leuker. ik snap het toevoegen niet zo goed maar da is ni erg ik heb al een leuk prentje
|
|
|
Post by Brittj. on Dec 1, 2004 11:57:19 GMT 1
aa, nu snap ik hem wel dank u ;D ni dat ik het gaan doen ze maar voor het altgeval Ik snap wel hoe je je eigen plaatje kan kiezen, maar hij moet wel op het internet staan. Want je moet een url intypen van het plaatje. Op je profile, naast de plek waar je de standaard plaatjes kan kiezen staat een voorbeeld. Bij mij is het wel gelukt, maar ik vond dit plaatje leuker.
|
|
Lysbert
Whitelighter
*What goes around, comes around*
|
Post by Lysbert on Dec 1, 2004 15:07:00 GMT 1
ik heb even een opmerking. bij afleveringen staat bij seizoen 7 bij cheaper by the coven en the bare witch project hetzelfde verhaal! welke is nou goed? Je hebt helemaal gelijk, dat had ik over het hoofd gezien. Balen, ik had wel een samenvatting voor "Cheaper By The Coven" getypt, maar kennelijk niet opgeslagen! Nu heb ik het opnieuw getypt en staat het er wel goed! Bedankt voor de tip!
|
|
|
Post by PhoebeTheBest on Dec 1, 2004 15:12:34 GMT 1
hahah ik neem het er gewoon over heen op..! ja, ik ben vaak op vakantie dus mijn moeder haar banden staan ondertussen vol ;D ;D ;D
|
|
|
Post by Brittj. on Dec 1, 2004 15:30:39 GMT 1
tja,.. ik nu ook de laatste tijd want we hebben geen banden meer ... ik hou ook meestal de banden bij zodat zodra Charmed gedaan is op tv.. ik gewoon alles terug kan zien hahah ik neem het er gewoon over heen op..!
|
|
|
Post by Bernadet on Dec 1, 2004 15:49:09 GMT 1
ik vind het leuk dat er nu een Forum bij is gekomen je site is nu echt een mijn favoriten... Vin ik ook hij was al coowl maar nu met ut forum helemaal..!!
|
|
|
Post by Brittj. on Dec 1, 2004 16:08:06 GMT 1
HELEMAAL MET JE EENS ;D Vin ik ook hij was al coowl maar nu met ut forum helemaal..!!
|
|
|
Post by PhoebeTheBest on Dec 1, 2004 16:41:05 GMT 1
k vind het ook knap dat ze alle afleveringen vertaald hebt en ook nog op de site heeft gezet HELEMAAL MET JE EENS ;D
|
|
|
Post by maja on Dec 1, 2004 17:39:56 GMT 1
Als ik de quotes lees moet ik soms nog steeds lachen ;D
|
|
|
Post by Bernadet on Dec 1, 2004 20:50:07 GMT 1
k vind het ook knap dat ze alle afleveringen vertaald hebt en ook nog op de site heeft gezet Egt wel..! You did a good job, Lysbert..!!! Kus
|
|
|
Post by Brittj. on Dec 2, 2004 14:44:27 GMT 1
ja, ik vind dat ook. want zo goed ben ik niet in engels . en die skrips zijn soms zo laaanngg... het is echt een MEGA site ;D k vind het ook knap dat ze alle afleveringen vertaald hebt en ook nog op de site heeft gezet
|
|
|
Post by PhoebeTheBest on Dec 2, 2004 15:01:33 GMT 1
Jaa egt heel knap gedaan hoor Lysbert!!
|
|
|
Post by Brittj. on Dec 2, 2004 15:04:19 GMT 1
nee je moet zegen. je hebt het KEI, MEGA, SUPER, COOL, ... (alles dat goed is) gedaan Lysbert!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! zo moete da doen se ;D ;D Jaa egt heel knap gedaan hoor Lysbert!!
|
|
|
Post by maja on Dec 2, 2004 17:09:43 GMT 1
nee je moet zegen. je hebt het KEI, MEGA, SUPER, COOL, ... (alles dat goed is) gedaan Lysbert!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! zo moete da doen se ;D ;D Ik ben het hier helemaal mee eens ;D. Echt de beste site zelfs. Dus nie alleen van alle charmed sites. Op deze site kan ik wel uren zitten.
|
|
|
Post by maja on Dec 2, 2004 17:15:01 GMT 1
weet iemand waar het knopje notification voor dient?
|
|
|
Post by Brittj. on Dec 2, 2004 22:04:54 GMT 1
ME2 ;D Ik ben het hier helemaal mee eens ;D. Echt de beste site zelfs. Dus nie alleen van alle charmed sites. Op deze site kan ik wel uren zitten.
|
|
|
Post by Brittj. on Dec 2, 2004 22:05:44 GMT 1
nee, srry ik zal is proberen. weet iemand waar het knopje notification voor dient?
|
|