|
Post by Brittj. on Dec 2, 2004 22:06:38 GMT 1
doe niks, staat gewoon iets weet iemand waar het knopje notification voor dient?
|
|
|
Post by Bernadet on Dec 3, 2004 10:54:37 GMT 1
Haii..!
Ik las op de de site van the Wb dat Leo een Avatar wordt..! Weet iemand ook wat een avatar is..??
Doeii Kus
|
|
|
Post by PhoebeTheBest on Dec 3, 2004 14:32:20 GMT 1
|
|
Lysbert
Whitelighter
*What goes around, comes around*
|
Post by Lysbert on Dec 3, 2004 16:17:54 GMT 1
heej mensen!! Dank u allemaal! Volgens mij betekent dat knopje notifacation dat je een e-mail krijgt wanneer er wordt gereageerd op je post, of iets in de richting. Verder weet ik serieus niet wat een avatar is, nog nooit van gehoord, behalve dan op het forum (dan is het dat plaatje wat je in je profiel kunt zetten) Ik ben benieuwd wat er van Leo terecht komt! Kussies
|
|
|
Post by maja on Dec 3, 2004 19:26:57 GMT 1
Volgens mij is Cole voordat hij dood ging een Avatar geworden. Want in aflevering 12 van seizoen 5 ''Centennial Charmed'' verandert Cole het verleden. Maar dat kan hij alleen doen door bij een groep hele sterke mensen aan te sluiten. Ik zeg mensen omdat ik nie weet of ze demonen waren, of iets anders. Misschien zelfs niet eens slecht. Cole sluit zich aan bij hun onder 1 voorwaarde. Dat hij het verleden mag veranderen. En dat mag hij dan. Sorry dat de tekst zo lang is. Ik ga nu Charmed kijken. ;D Haii..!
Ik las op de de site van the Wb dat Leo een Avatar wordt..! Weet iemand ook wat een avatar is..??
Doeii Kus
|
|
|
Post by maja on Dec 3, 2004 19:43:11 GMT 1
Volgens mij moet je bij een topic op notify drukken, dat is dat knoje naast reply, en als er dan een nieuw berich op die topic komt, krijg je een bericht of wat dan ook. Maar dat is wat ik denk, ik weet het helemaal nie zeker. Maar ik ga het proberen. heej mensen!! Dank u allemaal! Volgens mij betekent dat knopje notifacation dat je een e-mail krijgt wanneer er wordt gereageerd op je post, of iets in de richting. Verder weet ik serieus niet wat een avatar is, nog nooit van gehoord, behalve dan op het forum (dan is het dat plaatje wat je in je profiel kunt zetten) Ik ben benieuwd wat er van Leo terecht komt! Kussies
|
|
|
Post by Brittj. on Dec 3, 2004 20:15:54 GMT 1
ik ook .... ja k zou dat ook wel willen weten..
|
|
|
Post by Brittj. on Dec 3, 2004 20:18:25 GMT 1
ja, die aflevering heb ik gezien dat kan het wel is zijn ik weet niet meer hoe dat die noemde maar tja daar kun je wel is gelijk in hebben Volgens mij is Cole voordat hij dood ging een Avatar geworden. Want in aflevering 12 van seizoen 5 ''Centennial Charmed'' verandert Cole het verleden. Maar dat kan hij alleen doen door bij een groep hele sterke mensen aan te sluiten. Ik zeg mensen omdat ik nie weet of ze demonen waren, of iets anders. Misschien zelfs niet eens slecht. Cole sluit zich aan bij hun onder 1 voorwaarde. Dat hij het verleden mag veranderen. En dat mag hij dan. Sorry dat de tekst zo lang is. Ik ga nu Charmed kijken. ;D
|
|
|
Post by maja on Dec 3, 2004 20:37:31 GMT 1
Ik weet wat notification betekent. Je moet eerst naar een topic gaan. Daar moet je dan op notify drukken. Dan krijg je een e-mail als er een bericht op die topic wordt gezet. En bij Notification kan je annuleren dat je elke keer een e-mail krijgt.
|
|
|
Post by Brittj. on Dec 3, 2004 20:48:26 GMT 1
oke mersie Ik weet wat notification betekent. Je moet eerst naar een topic gaan. Daar moet je dan op notify drukken. Dan krijg je een e-mail als er een bericht op die topic wordt gezet. En bij Notification kan je annuleren dat je elke keer een e-mail krijgt.
|
|
|
Post by PhoebeTheBest on Dec 4, 2004 9:38:32 GMT 1
ja dankje ik wist het ookniet
|
|
|
Post by Brittj. on Dec 4, 2004 10:18:46 GMT 1
;D... al gefelisiteert he nog 7keer posten en ge ze ook een full member... ja dankje ik wist het ookniet
|
|
|
Post by PhoebeTheBest on Dec 4, 2004 18:44:21 GMT 1
k ben het eigenlijk al maar tog bedankt ( ik denk dat het een tijdje geleden is dat je hem hebt gepost
|
|
|
Post by Brittj. on Dec 4, 2004 19:53:25 GMT 1
ja, van gisteren of zo al dus ;D.... k ben het eigenlijk al maar tog bedankt ( ik denk dat het een tijdje geleden is dat je hem hebt gepost
|
|
|
Post by maja on Dec 8, 2004 16:04:14 GMT 1
Ik weet iets meer over wat een Avatar is, dat is een deel van de nieuwe en sterke kracht die in charmed komt. Bij de afleveringen in Nederland dan.
|
|
|
Post by Storm on Dec 8, 2004 18:54:02 GMT 1
Hoi iedereen! Leuk zo'n forum ;D
|
|
|
Post by maja on Dec 9, 2004 14:38:13 GMT 1
Vind ik ook Hoi iedereen! Leuk zo'n forum ;D
|
|
|
Post by PhoebeTheBest on Dec 11, 2004 10:13:59 GMT 1
weet iemand wat er maandag gaat gebeuren in charmed in Nederland.?
|
|
|
Post by Brittj. on Dec 11, 2004 15:15:44 GMT 1
jeps ik ook ;D Hoi iedereen! Leuk zo'n forum ;D
|
|
|
Post by Bernadet on Dec 11, 2004 16:51:42 GMT 1
Jaa..! Ben junior member..! haha LoL..!
Kus
|