|
Post by Brittj. on Dec 1, 2004 17:48:17 GMT 1
ik vind dat hij dom is ik snap ni waarom dat din zo graag Wyatt wil vermoorden omdat hij slecht is in de toekomst waarom komt din dan uit de lucht gevallen als leo zegt dat Chris zijn zoon is. Als hij dan tog zo goed de Toekomst kan voorzien waarom zag hij dat dan ni
|
|
|
Post by maja on Dec 1, 2004 18:03:35 GMT 1
Ik snap nie echt wat er in je bericht staat. ik vind dat hij dom is ik snap ni waarom dat din zo graag Wyatt wil vermoorden omdat hij slecht is in de toekomst waarom komt din dan uit de lucht gevallen als leo zegt dat Chris zijn zoon is. Als hij dan tog zo goed de Toekomst kan voorzien waarom zag hij dat dan ni
|
|
|
Post by Bernadet on Dec 1, 2004 20:31:38 GMT 1
Ik vind Gideon egt heel erg vaag, waarom moet wyatt dood..??
|
|
|
Post by Brittj. on Dec 2, 2004 6:11:56 GMT 1
Wyatt is heel kwikelbaar tussen goed en en slecht. daarom vind din dat een bedreiging voor hem. omdat die zo sterk is. Ik vind Gideon egt heel erg vaag, waarom moet wyatt dood..??
|
|
|
Post by Brittj. on Dec 2, 2004 6:13:10 GMT 1
Awel hij zegt altijd van Wyatt gaat slecht worden kom we moeten din doden. maar hoe weet din da. dan moet hij tog in de toekomst kijken. maar als hij in de toekomst had gekeken. had hij Chris niet gezien en nu is din er wel in het echt. Ik snap nie echt wat er in je bericht staat.
|
|
|
Post by maja on Dec 2, 2004 13:27:39 GMT 1
Ok, nu snap ik het, en volgens mij dachten de wijzen alleen dat Wyatt heel sterk was, maar misschien door Chris is Gideon gaan denken dat Wyatt slacht gaat worden. Want het was Chris die het heeft verteld. Het is maar een gok, ik weet het ook nie. Awel hij zegt altijd van Wyatt gaat slecht worden kom we moeten din doden. maar hoe weet din da. dan moet hij tog in de toekomst kijken. maar als hij in de toekomst had gekeken. had hij Chris niet gezien en nu is din er wel in het echt.
|
|
|
Post by Brittj. on Dec 2, 2004 14:39:37 GMT 1
ja, da kan ook zijn. maar het was raar hij zijt iets van daarom dat Chris hier is? of zo iets. ik wet niet meer juist. Ok, nu snap ik het, en volgens mij dachten de wijzen alleen dat Wyatt heel sterk was, maar misschien door Chris is Gideon gaan denken dat Wyatt slacht gaat worden. Want het was Chris die het heeft verteld. Het is maar een gok, ik weet het ook nie.
|
|
|
Post by PhoebeTheBest on Dec 2, 2004 14:49:21 GMT 1
ik vind hem vaag want Chris is tog juist uit de toekomt gekomen om hem niet slegt te maken wat zeurt die gideon dan.. ja, da kan ook zijn. maar het was raar hij zijt iets van daarom dat Chris hier is? of zo iets. ik wet niet meer juist.
|
|
|
Post by Brittj. on Dec 2, 2004 14:50:17 GMT 1
jep helemaal met je eens. mss is hij de vijand wel Gideon he ik vind hem vaag want Chris is tog juist uit de toekomt gekomen om hem niet slegt te maken wat zeurt die gideon dan..
|
|
|
Post by maja on Dec 2, 2004 16:52:58 GMT 1
Gideon wou niet hun vijand zijn, maar hij werd het wel . HIj dacht dat hij de wereld hielp jep helemaal met je eens. mss is hij de vijand wel Gideon he
|
|
|
Post by Brittj. on Dec 2, 2004 21:59:54 GMT 1
ja, ik weet het maar dat deed die ni echt. ik weet niet wat ik in zijn plaats had gedaan ze Gideon wou niet hun vijand zijn, maar hij werd het wel . HIj dacht dat hij de wereld hielp
|
|
|
Post by PhoebeTheBest on Dec 3, 2004 14:19:52 GMT 1
als ik hem was zou ik in ieder geval niet proberen Wyatt te doden want hij was tog al goed..
|
|
Lysbert
Whitelighter
*What goes around, comes around*
|
Post by Lysbert on Dec 3, 2004 16:08:52 GMT 1
Ja, het was wel een beetje dom van hem, maar hij geloofde echt dat Wyatt een bedreiging was.. Ik vind het jammer dat Leo nu zoveel in de Onderwereld leeft, en bijna niet meer aan zijn gezin denkt!
|
|
|
Post by Paigethecutest on Dec 3, 2004 17:09:44 GMT 1
Nee, een beetje evil Leo, heeft wel wat nu Cole (er nu al een tijdje) uit is.
|
|
|
Post by maja on Dec 3, 2004 17:50:30 GMT 1
Ik vind het nie erg dat hij een tijdje nodig heeft om zijn draai te vinden, maar het moet nie te lang duren. Want hij heeft nog wel een gezin en een net geboren zoontje. Nee, een beetje evil Leo, heeft wel wat nu Cole (er nu al een tijdje) uit is.
|
|
|
Post by Brittj. on Dec 3, 2004 20:14:53 GMT 1
ja, dat vind ik ook in de aflevering van vandaag °in Belgie° was hij bijna ontmaskerd door Phoebe waar denkt die dat die mee bezich is... als ik hem was zou ik in ieder geval niet proberen Wyatt te doden want hij was tog al goed..
|
|
|
Post by PhoebeTheBest on Dec 4, 2004 9:13:59 GMT 1
welke afvlevering was dat..?
|
|
|
Post by Brittj. on Dec 4, 2004 10:12:00 GMT 1
eum met da demon programa.. da demons zo heksen doden er zo.. op tv en.. en da Phoebe haar krachten al kwijt is... welke afvlevering was dat..?
|
|
|
Post by maja on Dec 4, 2004 10:25:03 GMT 1
Bedoel je die ene waarbij ze degene die Wyatt wil ontvoeren gaat zoeken op een niet magische manier. eum met da demon programa.. da demons zo heksen doden er zo.. op tv en.. en da Phoebe haar krachten al kwijt is...
|
|
|
Post by Brittj. on Dec 4, 2004 10:33:34 GMT 1
jep.. da is de aflevering ;D Bedoel je die ene waarbij ze degene die Wyatt wil ontvoeren gaat zoeken op een niet magische manier.
|
|