|
Post by funnyphoebe on May 21, 2005 14:58:39 GMT 1
wat vinden jullie van paige als whitelighter? ik vind haar op zich wel goed, maar ze moet wel wat meer doorzettingsvermogen krijgen
|
|
|
Post by alpha on May 21, 2005 16:11:26 GMT 1
prima, bovendien komt wat meer doorzettingsvermogen wel met de tijd denk ik ...
|
|
|
Post by funnyphoebe on May 21, 2005 17:52:00 GMT 1
jah, denk ik ook.. maar ze is wel een eigenwijs standje soms:P maar denk je ook dat paige straks de personal whitelighter van iemand word zoals leo, en dat prue dan terugkomt? owkeej ff fantasie laten gaan
|
|
|
Post by Liz on May 21, 2005 17:54:51 GMT 1
ik denk niet dat de elders het zo regelen dat Paige geen tijd meer heeft om een heks te zijn... en ookal zou ze wat drukker zijn dan anders, Prue komt denk ik niet terug hoor...
|
|
|
Post by Mariet on May 21, 2005 20:55:58 GMT 1
Ik vind haar wel een leuke whitelighter. Alleen ze heeft nog niet zo veel vertrouwen erin maar dat komt vanzelf wel ;D
|
|
|
Post by Kelly on May 22, 2005 11:04:34 GMT 1
Ik vind het Gaan..! Ze doet het well Goed.. Hoor..
|
|
|
Post by phoebefan on May 24, 2005 15:32:58 GMT 1
Paige is een goeie whitelighter! Alleen met wat doorzettingsvermogen,kan ze een super whitelighter worden:P.
|
|
|
Post by Kelly on May 24, 2005 16:41:12 GMT 1
Paige is een goeie whitelighter! Alleen met wat doorzettingsvermogen,kan ze een super whitelighter worden:P. Jaa ze is een goeie Withligter..!! Maar verder denk K niet.. niet zo iemand die alle$$ kan..!!
|
|
|
Post by funnyphoebe on May 24, 2005 17:21:51 GMT 1
bedoel je zoals leo was?... hij kon wel veel Jaa ze is een goeie Withligter..!! Maar verder denk K niet.. niet zo iemand die alle$$ kan..!!
|
|
|
Post by Mariet on May 24, 2005 21:06:39 GMT 1
Ik denk dat het wel goed komt met haar hoor, ze moet alles nog leren dus denk wel dat ze net zo goed wordt als Leo!!
|
|
Lysbert
Whitelighter
*What goes around, comes around*
|
Post by Lysbert on May 25, 2005 13:28:14 GMT 1
Wat ik niet zo goed snap is hoe Paige een whitelighter kan worden. Ze heeft dan wel die krachten via Sam geerfd (wat op zich al best raar is), maar whitelighters worden toch door de Elders aangewezen als ze iets goeds hebben gedaan in hun leven? En voor zover ik weet is Paige niet eens dood?! Soms raken de schrijvers van Charmed wel heel erg in de knoop met hun eigen verhaallijnen
|
|
|
Post by funnyphoebe on May 25, 2005 13:28:55 GMT 1
ja, denk ook wel dat ze strax kan helen en zweven ensow als er tog een seizoen 8 komt ;D Ik denk dat het wel goed komt met haar hoor, ze moet alles nog leren dus denk wel dat ze net zo goed wordt als Leo!!
|
|
|
Post by PhoebeTheBest on May 25, 2005 13:40:30 GMT 1
jaa indd daar dacht ik een paar dagen geleden ook aan..Wat ik niet zo goed snap is hoe Paige een whitelighter kan worden. Ze heeft dan wel die krachten via Sam geerfd (wat op zich al best raar is), maar whitelighters worden toch door de Elders aangewezen als ze iets goeds hebben gedaan in hun leven? En voor zover ik weet is Paige niet eens dood?! Soms raken de schrijvers van Charmed wel heel erg in de knoop met hun eigen verhaallijnen
|
|
|
Post by funnyphoebe on May 25, 2005 16:48:42 GMT 1
ja idd, je moet dood zijn! goeje van je lysbert;) ja het klopt eigelijk voor geen meter... dan zouden wyatt en chris ook whitelighter moeten zijn jaa indd daar dacht ik een paar dagen geleden ook aan..
|
|
|
Post by Paigethecutest on May 25, 2005 17:41:35 GMT 1
Leo schrijft ook voor ze in het boek. "Voor toekomstige Whitlighters (...)"
|
|
|
Post by Kelly on May 25, 2005 18:05:41 GMT 1
Leo schrijft ook voor ze in het boek. "Voor toekomstige Whitlighters (...)" jaa Voor Wyatt en zelfs Chris.. Mss
|
|
|
Post by Mariet on May 25, 2005 19:32:25 GMT 1
Ja ze gaan inderaad wel met veel dingen de knoop in, maarja, zo blijven er wel steeds andere dingen komen, maar er ontstaan ook best wel misverstanden denk
|
|
|
Post by funnyphoebe on May 26, 2005 18:57:28 GMT 1
ja idd ze zorgen wel dat ze door blijven gaan met niuwe verhaallijnen, ookal klopt het niet altijd maja
|
|
|
Post by Kelly on May 27, 2005 17:55:59 GMT 1
ja idd ze zorgen wel dat ze door blijven gaan met niuwe verhaallijnen, ookal klopt het niet altijd maja Jaa het zall wel leuker zijn..!
|
|
|
Post by funnyphoebe on May 29, 2005 17:34:27 GMT 1
k hoop ut.. in imaginary friends was egt grappig hoe verbaasd paige was toen future wyatt zo zei hoe wys paige allemaal wel was ensow
|
|