Safira
Whitelighter
Charmed Forever
|
Post by Safira on May 4, 2005 5:36:43 GMT 1
|
|
|
Post by Liz on May 4, 2005 8:53:13 GMT 1
yep cker maar we moeten nog wel keilang wachten op deze aflevering...
|
|
|
Post by Mariet on May 4, 2005 9:27:04 GMT 1
Is dit de laatste aflevering?
|
|
|
Post by Liz on May 4, 2005 9:29:02 GMT 1
meestal zijn het er 22 toch? dan moet er dus nog 1 komen
|
|
|
Post by Joykuh on May 4, 2005 11:36:17 GMT 1
|
|
Safira
Whitelighter
Charmed Forever
|
Post by Safira on May 4, 2005 15:09:03 GMT 1
ik zag deze foto ook pas later, maar hij staat idd nog niet bij deze link, thanxx Er komt na deze nog 1 aflevering: Something Wicca This Way Goes...?"
|
|
|
Post by Joykuh on May 4, 2005 18:21:54 GMT 1
Jup... nog maar eentje te gaan na deze.
|
|
|
Post by phoebefan on May 5, 2005 21:00:11 GMT 1
Jup... nog maar eentje te gaan na deze. Is er al bekend of er nog een achtste seizoen komt?
|
|
|
Post by Mariet on May 6, 2005 7:52:39 GMT 1
oh echt lullig, mijn broertje is een week naar Schotland met mijn pa.. Daar komen dus 2 afleveringen van Charmed op een dag en zijn ze al een stuk verder!! En dat zit hij er dus bij mij onwijs in te wrijven!! Knurft Dus waarschijnlijk zal hij deze ook wel te zijn krijgen of al hebben gezien!
|
|
Safira
Whitelighter
Charmed Forever
|
Post by Safira on May 6, 2005 9:25:03 GMT 1
Is er al bekend of er nog een achtste seizoen komt? Nee nog niet, ze wachten de laatste afleveringen af, afwachtende of het betere kijkcijfers trekt
|
|
Paige
Whitelighter
Sage so Fair from far and wide ,take my troubles and cast them aside.....
|
Post by Paige on May 6, 2005 10:30:10 GMT 1
ik kijk wel ;D Maar jah of ze dat in Amerika nou ook allemaal doen, daar hangt het natuurlijk allemaal van af Nou maar hopen dat er nog een 8e seizoen komt
|
|
Safira
Whitelighter
Charmed Forever
|
Post by Safira on May 8, 2005 18:23:30 GMT 1
ik kijk wel ;D Maar jah of ze dat in Amerika nou ook allemaal doen, daar hangt het natuurlijk allemaal van af Nou maar hopen dat er nog een 8e seizoen komt hoop ut ook, ga flink zitten duimen iig
|
|
|
Post by phoebefan on May 9, 2005 15:00:04 GMT 1
oh echt lullig, mijn broertje is een week naar Schotland met mijn pa.. Daar komen dus 2 afleveringen van Charmed op een dag en zijn ze al een stuk verder!! En dat zit hij er dus bij mij onwijs in te wrijven!! Knurft Dus waarschijnlijk zal hij deze ook wel te zijn krijgen of al hebben gezien! Haha,
|
|
|
Post by Kelly on May 22, 2005 11:09:36 GMT 1
Haha, Hahah..
|
|
|
Post by PhoebeTheBest on May 23, 2005 11:24:39 GMT 1
Srry hoor maar waar slaat die HAHAHA op..?
|
|
|
Post by Paigethecutest on May 23, 2005 15:56:55 GMT 1
Je slaat de spijker op z'n kop. Deze onzin zonder boodschap (ja/haha/etc.) komt veel te veel op het forum voor. Het mag natuurlijk wel (zeker als het nut heeft), maar het is meestal vervelend.
|
|
|
Post by alpha on May 23, 2005 18:41:20 GMT 1
oh echt lullig, mijn broertje is een week naar Schotland met mijn pa.. Daar komen dus 2 afleveringen van Charmed op een dag en zijn ze al een stuk verder!! En dat zit hij er dus bij mij onwijs in te wrijven!! Knurft Dus waarschijnlijk zal hij deze ook wel te zijn krijgen of al hebben gezien! Gelukkig hebben we hier internet ... en ach, een paar weekjes geduld is ook niet de ergste straf lijkt me ... heb je er bovendien langer plezier van ...
|
|
|
Post by Mariet on May 24, 2005 15:11:57 GMT 1
Gelukkig hebben we hier internet ... en ach, een paar weekjes geduld is ook niet de ergste straf lijkt me ... heb je er bovendien langer plezier van ... Hier hebben we ook internet, maar dat vind ik niet leuk als ik het download, dan wacht ik inderdaad liever ;D
|
|
|
Post by Joykuh on May 24, 2005 18:05:25 GMT 1
Voor diegene die deze episode willen downloaden, kunnen dat het beste doen op deze site: www.kiwicharmed.netSometing Wicca This Way Goes staat er By the way ook al op... De beste site die ik ken om te downloaden, normaal staan beide episode's erop, maar het is wel zo'n 2 uur downloaden heb ik gelezen Ik zal maar wachten, heb al te veel gedownload... (Als ik de link moet weghalen,moet je het even laten weten. Ik wil geen reclame maken, gewoon de wat ongedulderige mensen helpen ^^)
|
|
|
Post by alpha on May 24, 2005 22:20:41 GMT 1
Ter aanvulling: Voor ongeduldige mensen die BT gebruiken (Bit Comet zou ik aanraden, werkt het best, google ff voor download): www.elitetorrents.org/www.mininova.org/www.livetorrents.com/Deze sites houden ook de eps van Charmed bij. Meestal 1 of 2 dagen na release verschijnt de episode. (en idd 722 staat er ook al bij...). Allemaal PDTV , Xvid compressed video (576x432 of 512x384, ca 150kbps en 25 fps) met ca 128kpbs MP3 compressed audio. Ongeveer 350 MB / aflevering. Prima kwaliteit opzich, ook op full screen (ik werk op 1280x1024). Aangezien dit allemaal gratis downloadservices zijn en deze gegevens heir puur te informatie dienen neem ik aan dat dit niet tot reclame, spam, o.i.d. wordt bevonden (indien iemand het desondanks toch anders opvat, laat het even weten).
|
|