|
Post by maja on Dec 9, 2004 14:45:21 GMT 1
Ik kan al die aflevering ook heel vaak zien, zonder dat ik het zat ben. Maar nie achter alkaar. ja ik kan soms aflevering op nemen en dan nog een paarkeer later zien als ik mij verveel echt ik graak die nooit bui alle meestal ....
|
|
|
Post by PhoebeTheBest on Dec 11, 2004 9:43:14 GMT 1
nee dan ga ik me wel vervelen
|
|
|
Post by Brittj. on Dec 11, 2004 15:01:41 GMT 1
ja ik ook iederen dag een aflevering zien dan lijkt het of er is nog altijd charmed bij ons nee dan ga ik me wel vervelen
|
|
|
Post by PhoebeTheBest on Dec 11, 2004 15:15:39 GMT 1
..[shadow=red,left,300]jaa maar elke dag dezelfde vind ik niet meer leuk..[/shadow]
|
|
|
Post by Bernadet on Dec 12, 2004 14:20:36 GMT 1
..[shadow=red,left,300]jaa maar elke dag dezelfde vind ik niet meer leuk..[/shadow] Ik wel..!
|
|
|
Post by PhoebeTheBest on Dec 13, 2004 16:01:07 GMT 1
ik dus niet want dan zie je elke dag dezelfde aflevering en dan gaat het vervelen,,
Ik wel..!
|
|
|
Post by Kelly on Dec 13, 2004 20:41:39 GMT 1
K heb natuurlijk voor Piper gekozen omdat k haar de leukste zus vind dan Prue!!! of nou eingelij vind k phoebe en paige heel coowl hoor maar piper is heel leuk vind k!!
Kuss
|
|
|
Post by funnyphoebe on Dec 14, 2004 13:51:16 GMT 1
PhOEBE zy heeft egt de most lol...maar allemaal syn ze wel super hor kusssjahs
|
|
|
Post by funnyphoebe on Dec 14, 2004 14:11:35 GMT 1
phoebe is gwoon leuk.....maar nu ze cole heeft vermoord vin ik best zielig 4 haar piper is ook leuk als se hystirisch is.....en paige als ze dingen fout doet....oopsy haha weetjewel....maar phoebe is dan wel de allllelleeeeeeeeeeer leukste!!! kusssssje
|
|
|
Post by PhoebeTheBest on Dec 14, 2004 16:20:29 GMT 1
idd ze blijft altijd de leukste phoebe is gwoon leuk.....maar nu ze cole heeft vermoord vin ik best zielig 4 haar piper is ook leuk als se hystirisch is.....en paige als ze dingen fout doet....oopsy haha weetjewel....maar phoebe is dan wel de allllelleeeeeeeeeeer leukste!!! kusssssje
|
|
|
Post by Bernadet on Dec 16, 2004 19:54:19 GMT 1
idd ze blijft altijd de leukste Jah...! ;D Maar vind niet leuk dat ze Cole heeft vermoordt..!
Kus
|
|
|
Post by PhoebeTheBest on Dec 18, 2004 10:42:02 GMT 1
jaa ze moest well Jah...! ;D Maar vind niet leuk dat ze Cole heeft vermoordt..!
Kus
|
|
|
Post by Bernadet on Dec 19, 2004 15:41:31 GMT 1
Ja maar toch dat von ik niet aardig van haar haha..!
|
|
|
Post by Prince Charmed on Dec 21, 2004 20:43:44 GMT 1
Ja maar toch dat von ik niet aardig van haar haha..! Nee idd.. Je gaat toch niet zomaar Cole vermoorden Zo lief en knap.. hij wilde dan wel Piper en Paige vermoorden, maar daar gaat het even niet om Hij is de liefde van je leven, en ze houden nog steeds van elkaar, gelukkig is hij terug gekomen.. maar niet voor lang
|
|
|
Post by Bernadet on Dec 21, 2004 21:34:47 GMT 1
Nee idd.. Je gaat toch niet zomaar Cole vermoorden Zo lief en knap.. hij wilde dan wel Piper en Paige vermoorden, maar daar gaat het even niet om Hij is de liefde van je leven, en ze houden nog steeds van elkaar, gelukkig is hij terug gekomen.. maar niet voor lang Jaa dat doe je niet.. Cole vermoorden.. Heel jammer dat hij maar voor zo kort terug is...!
|
|
|
Post by PhoebeTheBest on Dec 22, 2004 16:55:21 GMT 1
als ik haar was had ik het ook gedaan hoowr.. Jaa dat doe je niet.. Cole vermoorden.. Heel jammer dat hij maar voor zo kort terug is...!
|
|
|
Post by piperfananne on Dec 27, 2004 14:10:30 GMT 1
[glow=red,2,300]Haha... ik vin ze allemaal geweldig... jammer dat Prue er zo snel uitging... maar met Paige erbij is het ook erg leuk! eigenlijk moeten er veel meer seizoenen komen... vinden jullie niet ;D ;D Verder heb ik op Piper gestemd omdat zij keiitof is en zij heeft de meeste humor vind ik [/glow]
|
|
|
Post by Liz on Dec 27, 2004 14:16:56 GMT 1
[glow=red,2,300]Haha... ik vin ze allemaal geweldig... jammer dat Prue er zo snel uitging... maar met Paige erbij is het ook erg leuk! eigenlijk moeten er veel meer seizoenen komen... vinden jullie niet ;D ;D Verder heb ik op Piper gestemd omdat zij keiitof is en zij heeft de meeste humor vind ik [/glow] piper? humor? eh...daar ben ik het echt nie mee eens...ze is zo snel geirriteerd... phoebe is veel grappiger maar paige is het coolst!
|
|
|
Post by Bernadet on Dec 27, 2004 14:37:23 GMT 1
piper? humor? eh...daar ben ik het echt nie mee eens...ze is zo snel geirriteerd... phoebe is veel grappiger maar paige is het coolst! Piper heeft van die droge humor.. dat is egt vet grappig.. ;D
|
|
|
Post by PhoebeTheBest on Dec 27, 2004 16:14:51 GMT 1
inderdaad hee Piper heeft egt GEEN humor laat ik het zo zeggen ze is inderdaad heeel droog piper? humor? eh...daar ben ik het echt nie mee eens...ze is zo snel geirriteerd... phoebe is veel grappiger maar paige is het coolst!
|
|