|
Post by Brittj. on Nov 30, 2004 17:57:41 GMT 1
PAIGE!!! ;D
|
|
|
Post by maja on Nov 30, 2004 18:13:01 GMT 1
Ik zat te twijfelen tussen Prue en Piper, maar het is Prue geworden.
|
|
|
Post by maja on Nov 30, 2004 18:14:12 GMT 1
Ow ja, ik wou nog zeggen, Drewlover, dat het leuk is dat je van die polls maakt.
|
|
|
Post by Brittj. on Nov 30, 2004 18:29:14 GMT 1
dank u.. ik doe mijn best en eerlijk zij alle die zussen zijn wel mega ;D Ow ja, ik wou nog zeggen, Drewlover, dat het leuk is dat je van die polls maakt.
|
|
|
Post by maja on Nov 30, 2004 18:35:15 GMT 1
Ja maar je moest kiezen dus koos ik Prue, maar de rest is natuurlijk ook heel leuk. dank u.. ik doe mijn best en eerlijk zij alle die zussen zijn wel mega ;D
|
|
|
Post by Brittj. on Nov 30, 2004 18:36:45 GMT 1
je, hebt Gelijk ;D Ja maar je moest kiezen dus koos ik Prue, maar de rest is natuurlijk ook heel leuk. dank u.. ik doe mijn best en eerlijk zij alle die zussen zijn wel mega ;D
|
|
Lysbert
Whitelighter
*What goes around, comes around*
|
Post by Lysbert on Dec 1, 2004 14:24:07 GMT 1
hmmm, kan niet kiezen tussen Phoebe en Piper...Phoebe vindt ik nu namelijk minder leuk als in het begin toen ze nog de jongste was, toen was ze echt grappig! Polls zijn leuk!
|
|
|
Post by Brittj. on Dec 1, 2004 14:39:37 GMT 1
ja polos zijn luek. en soms moelijk om op te antwoorden ik wis ook niet goed wie te kiezen maar ik heb tog uitendelijk Paige gekozen. maar als ik moest kieren tussen Piper en Phoebe.. mmm.. moeilijk. ik vond Phoebi in het begin altijd leuk maar nu.. ik denk Pipier dan ;D hmmm, kan niet kiezen tussen Phoebe en Piper...Phoebe vindt ik nu namelijk minder leuk als in het begin toen ze nog de jongste was, toen was ze echt grappig! Polls zijn leuk!
|
|
|
Post by PhoebeTheBest on Dec 1, 2004 15:04:09 GMT 1
jaa nu zit Phoebe een beetje raar in elkaar.. met Prue was ze egt heel leuk..!! hmmm, kan niet kiezen tussen Phoebe en Piper...Phoebe vindt ik nu namelijk minder leuk als in het begin toen ze nog de jongste was, toen was ze echt grappig! Polls zijn leuk!
|
|
|
Post by PhoebeTheBest on Dec 1, 2004 15:05:34 GMT 1
Prue was ook heel leuk mar nu ze er uit is vind ik Phoebe tog egt de leukste Eerst ook wel hoor maar toen vond ik Prue ook heel leuk
|
|
|
Post by Brittj. on Dec 1, 2004 15:26:08 GMT 1
Ze zijn alemaal Mega!... en eigelijk kun je niet beordelen over iemand iedereen heeft zijn goede kanten he °en natuurlijk de slechte ook °<br>ik vond Phoebe de maandag best wel graaf toe ze terug jong was Prue was ook heel leuk mar nu ze er uit is vind ik Phoebe tog egt de leukste Eerst ook wel hoor maar toen vond ik Prue ook heel leuk
|
|
|
Post by PhoebeTheBest on Dec 1, 2004 15:50:40 GMT 1
welke aflevering was dat..?
|
|
|
Post by Brittj. on Dec 1, 2004 15:52:38 GMT 1
da was de aflevering dat ze terug in een tiener veranderde en al haar oude vrienden ging bezoeken.. de aflevering dat die vader der was en dat Chris vertelt dat Piper op zijn 14verjardag sterft..eum wa is er nog gebeurt.. Chris heeft voor het eers Mam gezegt tegen piper... welke aflevering was dat..?
|
|
|
Post by PhoebeTheBest on Dec 1, 2004 15:54:24 GMT 1
oh ja die was echt vet leuk man!! da was de aflevering dat ze terug in een tiener veranderde en al haar oude vrienden ging bezoeken.. de aflevering dat die vader der was en dat Chris vertelt dat Piper op zijn 14verjardag sterft..eum wa is er nog gebeurt.. Chris heeft voor het eers Mam gezegt tegen piper...
|
|
|
Post by Brittj. on Dec 1, 2004 15:56:28 GMT 1
ja, he kem din op band ;D oh ja die was echt vet leuk man!!
|
|
|
Post by PhoebeTheBest on Dec 1, 2004 16:36:15 GMT 1
als de DVDs komen gaa ik er wel een kopen denk ik.. (als ze niet te duur sijn) ja, he kem din op band ;D
|
|
|
Post by maja on Dec 1, 2004 17:23:48 GMT 1
als ze niet te duur zijn koop ik ze ook, maar anders kan je ze misschien ook van internet halen.
|
|
|
Post by Bernadet on Dec 1, 2004 20:34:55 GMT 1
Phoebe..!! Ik vind haar gewoon de coowlste..!!
|
|
|
Post by Brittj. on Dec 2, 2004 6:09:49 GMT 1
ja ik wil ook wel een dvd van Charmed als de DVDs komen gaa ik er wel een kopen denk ik.. (als ze niet te duur sijn)
|
|
|
Post by Brittj. on Dec 2, 2004 6:10:18 GMT 1
dat is een goed idee als ze niet te duur zijn koop ik ze ook, maar anders kan je ze misschien ook van internet halen.
|
|