|
Post by Bernadet on Apr 23, 2005 9:08:59 GMT 1
Was weer een leuke aflevering gisteraaf.. een kleine verwarring of het nou the seven year witch of toch show gouls was.. Maar ik vond hem erg leuk.. Ik vond Drake egt heel grappig.. En ook die stukjes dat Piper Italiaans ging praten egt zooo grappig.. ;D Ik vond hun ook erg lieff.. Leuke aflevering..!
|
|
|
Post by Paigethecutest on Apr 23, 2005 10:21:27 GMT 1
Nog niet gezien, opgenomen.
|
|
Safira
Whitelighter
Charmed Forever
|
Post by Safira on Apr 23, 2005 11:29:36 GMT 1
Was zeker weer een leuke aflevering ;D
|
|
|
Post by phoebefan on Apr 23, 2005 13:11:35 GMT 1
Was een leuke aflevering,, Ik dacht ook echt eerst dat Cole terug zou komen,maar dat was dus niet waar.Ik had gelezen dat volgende week The Seven Year Witch op televisie komt! En hopen ook echt dat dat waar is!
|
|
|
Post by Liz on Apr 23, 2005 16:14:55 GMT 1
ja twas leuk ;D de afleveringen worden weer een beetje beter sinds die avatars weg zijn die verhaallijn vond ik toch niet echt iets
maar deze afl was leuk ;D
|
|
|
Post by Prince Charmed on Apr 25, 2005 15:24:51 GMT 1
Ik vond het ook vet grappig toen Paige in Phoebe ging veranderen en allemaal van die goede dingen over haar zelf zei.. haha
Maar op zich wel leuke aflevering.. had wel wat meer actie op zich in gemogen.. ik mis nog steeds de gevechten.. het enige wat ze nog doen is drankjes gooien...
|
|
|
Post by phoebefan on Apr 25, 2005 15:29:14 GMT 1
Ik vond het ook vet grappig toen Paige in Phoebe ging veranderen en allemaal van die goede dingen over haar zelf zei.. haha Ja, Dat van Paige en Phoebe was ook grappig,,,
|
|
|
Post by Joykuh on Apr 25, 2005 18:49:24 GMT 1
Dit is de enige aflevering die ik tot nu toe heb gezien van seizoen 7, want ik hed hem op de pc staan Ik vind het een hele leuke aflevering, en zo grappig
|
|
|
Post by PhoebeTheBest on Apr 29, 2005 16:10:37 GMT 1
Ja ik v0nd het 0ok een leuke aflevering ik v0ond dat met die Avatars ook niet zo leuk..
|
|
|
Post by phoebefan on May 4, 2005 12:51:04 GMT 1
Dit is de enige aflevering die ik tot nu toe heb gezien van seizoen 7, want ik hed hem op de pc staan Ik vind het een hele leuke aflevering, en zo grappig Ja,grappig was het wel..
|
|
|
Post by Paigethecutest on May 6, 2005 15:04:17 GMT 1
M'n videorecorder had 'm niet opgenomen, dus moest ik de aflevering downloaden. Heb 'm net gezien, was weer ouderwets leuk. (Ik bedoel: het was weer een aflevering van het kaliber van 'demon doet iets slechts, Charmed Ones gaan achter demon aan, demon heeft slim plan, Charmed Ones zijn sterker/slimmer/beter, demon gevanquished, napraten in P3')
|
|
Lysbert
Whitelighter
*What goes around, comes around*
|
Post by Lysbert on May 7, 2005 15:24:48 GMT 1
[glow=red,2,300] Hahaha ja het is wel steeds een beetje hetzelfde patroon he Maar dat napraten in P3 vind ik altijd wel leuk, dan hebben ze meestal ook een live optreden enzo; dat heeft wel wat.[/glow]
|
|
|
Post by Kelly on May 23, 2005 17:06:57 GMT 1
[glow=red,2,300] Hahaha ja het is wel steeds een beetje hetzelfde patroon he Maar dat napraten in P3 vind ik altijd wel leuk, dan hebben ze meestal ook een live optreden enzo; dat heeft wel wat.[/glow] jaa.. Dat is juist wel Leuk..!
|
|