|
Post by phoebefan on Apr 16, 2005 10:43:07 GMT 1
Heej,,
Wat vonden jullie van deze aflevering?? Eerlijk gezegd vond ik het een saaie aflevering,want ,ja,er gebeurde niet echt zoveel in. Maar dat met Robin Hood was wel leuk maar verder niet,,
|
|
|
Post by Liz on Apr 16, 2005 11:30:21 GMT 1
ik vond m wel grappig er gebeurde idd (weer...) een beetje weinig (vooral qua spreuken, powers...) maar daar heb ik me nu een beetje bij neergelegd dus afgezien daarvan, vond ik het best leuk ;D
volgens mij was dit trouwens geen show gouls, maar cape demon...de uitleg op thewb.com bij show gouls is nl niet wat gister op tv kwam dus ik heb zown idee dat er dingen verwisseld zijn... *weet ik natuurlijk ook nie zeker he...*
|
|
|
Post by Paigethecutest on Apr 16, 2005 13:05:10 GMT 1
|
|
|
Post by Mariet on Apr 16, 2005 14:23:30 GMT 1
Ik vind die Ehm.. hoe heet die ookweer.. Drake wel onwijs cool! Pff.. Heeft Phoebe weer hoor, vind ze weer iemand leuk gaat die over 2 weken dood Verder vond ik hem opsich ook wel leuk
|
|
|
Post by Liz on Apr 16, 2005 14:41:42 GMT 1
Beetje jammer van die boog, de Engelsen hadden namelijk in de tijd van Robin Hood geen flatbow, zoals in de aflevering, maar een Engelse longbow. tja ach...er klopt wel meer niet in charmed...
|
|
|
Post by phoebefan on Apr 16, 2005 15:31:45 GMT 1
Ja het is een magische serie Alles kan gebeuren,,
|
|
|
Post by Prince Charmed on Apr 16, 2005 17:02:50 GMT 1
Ik vond het eigenlijk een best leuke aflevering, ik vind Drake cool Hij is die ene stomme Cal uit Titanic, die verloofde van Rose, en daar vond ik hem vet stom, dus dacht ik dat hij hier ook niet echt leuk op mij zou overkomen en hij is echt leuk Hij is er volgens mij ook om Phoebe weer een beetje te laten geloven in de liefde...duss wie zou hem gestuurd hebben ? Als je daar aan denkt wordt het gelijk een nog leukere aflevering
|
|
|
Post by Paigethecutest on Apr 17, 2005 13:41:39 GMT 1
Ja, zo had ik er nog niet over nagedacht.
|
|
|
Post by phoebefan on Apr 17, 2005 13:44:38 GMT 1
Ik vond het eigenlijk een best leuke aflevering, ik vind Drake cool Hij is die ene stomme Cal uit Titanic, die verloofde van Rose, en daar vond ik hem vet stom, dus dacht ik dat hij hier ook niet echt leuk op mij zou overkomen en hij is echt leuk Hij is er volgens mij ook om Phoebe weer een beetje te laten geloven in de liefde...duss wie zou hem gestuurd hebben ? Als je daar aan denkt wordt het gelijk een nog leukere aflevering Haha, Toen ik Drake zag herkende ik hem maar wist niet wie hij was.En pas daarna kwam ik erachter dat hij in de Titanic speelde,,
|
|
|
Post by Liz on Apr 17, 2005 20:11:45 GMT 1
Haha, Toen ik Drake zag herkende ik hem maar wist niet wie hij was.En pas daarna kwam ik erachter dat hij in de Titanic speelde,, haha ja dat duurde bij mij ook even keb de hele aflevering zitten nadenken wie t nou was kkon m maar niet plaatsen...
|
|
|
Post by phoebefan on Apr 18, 2005 16:07:45 GMT 1
haha ja dat duurde bij mij ook even keb de hele aflevering zitten nadenken wie t nou was kkon m maar niet plaatsen... Haha,,
|
|
|
Post by Bernadet on Apr 18, 2005 18:58:41 GMT 1
Hele leuke aflevering.. Eindelijk weer een beetje meer actie.. Drake was idd. wel cool.. Maar persoonlijk vind ik hem niet egt geweldig..
[/b]
|
|
|
Post by Prince Charmed on Apr 18, 2005 19:14:33 GMT 1
idd niet helemaal geweldig nee.. haha maar dat komt natuurlijk omdat we Cole gewend zijn en niets kan daar boven uit steken Hij is op zich wel grappig, maar niet echt superknap ofzo..
|
|
|
Post by Mariet on Apr 18, 2005 20:28:17 GMT 1
Dacht in het begin echt zo 'het is maar wat je leuk vind' (over phoebe dan)
|
|
|
Post by phoebefan on Apr 19, 2005 15:15:32 GMT 1
Dacht in het begin echt zo 'het is maar wat je leuk vind' (over phoebe dan) Haha,
|
|
|
Post by Mariet on Apr 19, 2005 18:02:31 GMT 1
Ja vond het echt een rare gozer in't begin :/
|
|
|
Post by Prince Charmed on Apr 19, 2005 18:08:12 GMT 1
Wie, Cole ? Of snap ik het nou niet meer :? haha Maar iig vond ik Cole vanaf het begin al wel wat hebben ^^
|
|
|
Post by Mariet on Apr 19, 2005 18:17:21 GMT 1
Nee niet Cole, die was gelijk al een schatje ;D Die Drake.. vond ik in het begin vaag
|
|
|
Post by Prince Charmed on Apr 19, 2005 18:32:02 GMT 1
Ooh Drake..! haha ja die kwam idd wel een beetje vaag binnen, maar dat kwam bij mij denk meer doordat hij in Titanic zo'n stomme rol had dan dat hij stom was in deze aflevering...
|
|
|
Post by Bernadet on Apr 19, 2005 18:42:23 GMT 1
idd niet helemaal geweldig nee.. haha maar dat komt natuurlijk omdat we Cole gewend zijn en niets kan daar boven uit steken Hij is op zich wel grappig, maar niet echt superknap ofzo.. Niets kan idd boven Cole uitsteken.. Idd. ik vind hem ook wel heel grappig.. maar egt niet knap..
|
|