|
Post by xCharmedx on Apr 9, 2005 11:35:43 GMT 1
Wat vonden jullie van deze aflevering? Ik vond het wel leuk.Maar 1 ding snapte ik niet.Bij het feestje toen kwamen er demons enz.En toen ging Leo ze vernietigen en toen gebeurde er nog andere dingen maar toen zeiden ze dat hij dood was? Dat zag ik niet eens. Had ik soms een stukje gemist ?O en dat ene stukje tussen het gesprek met Leo en Zankou vond ik wel grappig.Ik zeg het maar even in het Nederlands (Soms kloppen ze niet hoor)
Leo zei iets van:"Onthoud dat we hierna nog vijanden zijn en dat het kwaad van goed gaat winnen". En toen zei Zankou: "Oke,als we klaar zijn met stoer doen kunnen we aan het werk".
|
|
|
Post by Paigethecutest on Apr 9, 2005 13:55:46 GMT 1
Wel gek dat Paige en Kyle niet meer samen kunnen zijn, bij Piper en Leo kon het toch ook.
|
|
|
Post by xCharmedx on Apr 9, 2005 13:57:38 GMT 1
Wel gek dat Paige en Kyle niet meer samen kunnen zijn, bij Piper en Leo kon het toch ook. Ja, Kyle ging ineens weg toen hij een soort afscheid had genomen van Paige.Raar...
|
|
|
Post by alpha on Apr 9, 2005 17:35:04 GMT 1
Hij orbde toch gewoon weg ... (hijs immers whitelighter gemaakt door de Elders zei hij) ...
Vlak voordat de andere Avatars Leo vermoordden zag je Alpha en Gamma nog even veelbetekenend naar elkaar knikken. Ze vermoorden hem dan omdat hij 'conflict' veroorzaakt en zo een bedreiging vormt voor Utopia. Dat hij letterlijk 'removed' wordt uit de wereld zag je vlak nadat hij tegen Phoebe nog iets had gezegd van "Don't let them make you forget why I'm doing this. It's supposed to hurt", toen verdween hij met een soort 'fade-out'.
|
|
|
Post by xCharmedx on Apr 9, 2005 20:56:43 GMT 1
Hij orbde toch gewoon weg ... (hijs immers whitelighter gemaakt door de Elders zei hij) ... Vlak voordat de andere Avatars Leo vermoordden zag je Alpha en Gamma nog even veelbetekenend naar elkaar knikken. Ze vermoorden hem dan omdat hij 'conflict' veroorzaakt en zo een bedreiging vormt voor Utopia. Dat hij letterlijk 'removed' wordt uit de wereld zag je vlak nadat hij tegen Phoebe nog iets had gezegd van "Don't let them make you forget why I'm doing this. It's supposed to hurt", toen verdween hij met een soort 'fade-out'. Ooh,,,oke,,
|
|
|
Post by Liz on Apr 10, 2005 11:01:59 GMT 1
Wel gek dat Paige en Kyle niet meer samen kunnen zijn, bij Piper en Leo kon het toch ook. maar dat was toch ook in t begin niet helemaal legaal zeg maar
ik vond het trouwens niet echt een leuke aflevering... beetje saai...
|
|
|
Post by Bernadet on Apr 10, 2005 11:29:11 GMT 1
K v0nd ut egt een leuke aflevering.. 1 van de leuksten van dit seiz0en.. Gew0on die hele zank0u en Le0 stukjes waren z0 grappig.. Maar ik v0nd het wel raar dat Kyle 0peens een Whitelighter was.. V0nd ik egt vaag.. Aan de ene kant snap ik het wel.. maar ik bed0el hij pr0beerde wel Le0 te verm0orden enz0w dus.. dat vind ik niet leuk..
|
|
|
Post by maja on Apr 10, 2005 11:53:03 GMT 1
Maar de Elders probeerden Leo ook te vermoorden omdat ze dachten de wereld zo te redden. Dus eigenlijk deed Kyle wat de Elders wouden. Zij bepalen wie er whitelighter wordt dus omdat Kyle iets deed dat zij goed vonden, werd hij het. Ik hoop dat het ongeveer klopt hoe ik heb opgeschreven.
|
|
|
Post by phoebefan on Apr 10, 2005 15:24:04 GMT 1
Heej,,
Ik vond het ook een leuke aflevering.Maar komen de Avatars terug? Want ze zeiden iets van dat The Charmed Ones nog niet klaar waren voor Utopia en dat ze terug kwamen ofzo.Maar dat met Kyle en dat whitelighter gedoe was raar.En eerlijk gezegd vond ik Utopia niet een goeie wereld.Want als er conflicten veroorzaakt werden,werden die mensen (die conlficten veroorzaakte) gewoon "verwijderd".Niet echt leuk.
|
|
|
Post by Mariet on Apr 11, 2005 7:38:57 GMT 1
Ja ik weet niet wat ik er van vond.. Het gaat allemaal zo snel, de ene week vijanden, dan vrienden, en dan weer vijanden Maarja.. hij was opsich wel leuk verder.. Vond het wel lief dat Kyle naar Paige ging
|
|
|
Post by phoebefan on Apr 12, 2005 15:07:32 GMT 1
Vond het wel lief dat Kyle naar Paige ging Ik ook!!
|
|
|
Post by Prince Charmed on Apr 12, 2005 16:16:53 GMT 1
Ik vond het op zich wel een leuke aflevering. Zankou brengt er toch wel weer een beetje spanning in, van het goed en kwaad. Ik vind Zankou wel cool Ook wel leuk dat Brody whitelighter is, maar op zich wel jammer dat hij niet verder kan gaan met Paige.. maarja...
|
|
|
Post by Mariet on Apr 13, 2005 10:28:42 GMT 1
Ja dat is zeker waar dat hij er weer wat spanning in brengt, hopelijk blijft hij
|
|
|
Post by phoebefan on Apr 13, 2005 13:14:29 GMT 1
|
|
|
Post by Paigethecutest on Apr 13, 2005 14:55:34 GMT 1
Maar in de beschrijving van de laatste aflevering (van het seizoen?) zat hij wel, dus hij blijft in ieder geval nog even.
|
|
|
Post by Mariet on Apr 13, 2005 14:58:23 GMT 1
er moeten eigenlijk meer van zulke personen komen.. Gewoon dat er meer spanning enzo komt..
|
|
|
Post by phoebefan on Apr 14, 2005 16:11:40 GMT 1
er moeten eigenlijk meer van zulke personen komen.. Gewoon dat er meer spanning enzo komt.. Ja!! Leuke personen Nou ja,hoeft geen leuke persoon te zijn als er maar iemand is ,,[/b]
|
|
|
Post by Prince Charmed on Apr 17, 2005 18:13:04 GMT 1
Ja bijvoorbeeld uhm *kuch* Cole *kuch* Dat is echt een persoon die de spanning erin houd Maar deze Billy Zane (Drake) doet dat denk ik ook wel aardig.. hij heeft iig humor en praat leuk ^^
|
|
|
Post by Mariet on Apr 17, 2005 19:00:28 GMT 1
ja inderdaad, maar hij kan Cole natuurlijk niet vervangen
|
|
|
Post by phoebefan on Apr 18, 2005 16:43:11 GMT 1
ja inderdaad, maar hij kan Cole natuurlijk niet vervangen Niemand kan Cole vervangen!!
|
|