|
Post by Bernadet on Apr 3, 2005 11:32:34 GMT 1
Wat v0nden jullie van de aflevering,,? Ik v0nd um wel leuk,,! Wel heel zielig dat stukje met Br0dy,,
|
|
|
Post by Mariet on Apr 3, 2005 12:01:33 GMT 1
Er zit zo weinig spanning in de laatste tijd.. dat is wel jammer, verder leuke aflevering!
|
|
|
Post by Liz on Apr 3, 2005 15:13:19 GMT 1
ik heb m gemist ik had een feest...en toen wilde ik het opnemen, alleen was ik vergeten om de tv in te stellen op zomertijd dus heb ik vanaf lost opgenomen...
|
|
Paige
Whitelighter
Sage so Fair from far and wide ,take my troubles and cast them aside.....
|
Post by Paige on Apr 3, 2005 16:15:33 GMT 1
ik vond t wel leuk ;D , wel zielig met Kyle... maar ik heb t idee dat de Avatars toch niet helemaal oke zijn. In onze tvgids staat bij de aflevering van volgende week : "Leo moet samenwerken met Zankou om de Avatars tegen te houden " zoiets Dus.... ik weet t niet meer
|
|
|
Post by xCharmedx on Apr 3, 2005 16:59:00 GMT 1
Ik vond het ook best een leuke aflevering.Maar ik mis de spanning erin.En zielig voor Kyle maar ik vond het echt dom wat hij deed met het drankje.Nu is 1 avatar dood.
|
|
|
|
Post by Liz on Apr 6, 2005 14:20:44 GMT 1
mm..ok..ik ben nieuwsgierig... ::)wat is er nou precies gebeurd?
|
|
|
Post by Mariet on Apr 6, 2005 20:26:44 GMT 1
En Paige was er ineens wel heel snel overheen?! Nouja, ik denk dat het na de komende aflevering wel duidelijk wordt.
xxxiez Lysbert Ik denk dat Paige er zo snel overheen was door die 'slaap' ...
|
|
|
Post by Paigethecutest on Apr 7, 2005 18:41:46 GMT 1
mm..ok..ik ben nieuwsgierig... ::)wat is er nou precies gebeurd? De ava's gingen de wereld veranderen, en Zankou wilde dit niet. Hij wist dat Kyle een potion had en hij had een plan om de ava's te stoppen. Dit hield in dat Kyle Bèta moest doden (met een uitgekookte ambush) en zo werden de Ava's zwakker. Maar de wereld was al aan het veranderen en Bèta wilde zichzelf verdedigen en dus doodde ze Kyle met een bliksem. Maar omdat de ava's nu zwakker waren, konden ze niet de tijd terug draaien om zo Kyle weer levend te maken. Dat was het ongeveer, of vergeet ik iets?
|
|
|
Post by Liz on Apr 8, 2005 15:56:04 GMT 1
tnx ;D
|
|
|
Post by Paigethecutest on Apr 8, 2005 16:36:45 GMT 1
|
|
|
Post by maja on Apr 8, 2005 18:09:26 GMT 1
Op de site staat ook een samenvatting, dus als je die leest weet je ook de meeste details. mm..ok..ik ben nieuwsgierig... ::)wat is er nou precies gebeurd?
|
|
|
Post by Liz on Apr 10, 2005 11:03:37 GMT 1
Op de site staat ook een samenvatting, dus als je die leest weet je ook de meeste details. nu wel ja...maar toen ik het vroeg stond er nog geen samenvatting
|
|