|
Post by Bernadet on Mar 26, 2005 9:38:41 GMT 1
Ik v0nd ut wel een leuke aflevering! Maar n0u nie geweldig! Ik weet niet! Ik denk dat ik er meer van verwacht had! Z0als 0ok met het stukje met Kyle en h0e hij erachter k0mt h0e zijn 0uders zijn verm0ord ik weet niet v0nd dat allemaal een beetje tegenvallen! En ik v0nd h0e die andere mensen Piper &-nd Ph0ebe's krachten kregen 0ok best wel irri ! Haha maar verder was ie leuk h0or! ;);D Maar wat ik snapte was dat Ph0ebe haar visi0en wel aan 'The Elders' k0n laten zien en 0m hem aan Piper te laten zien m0eten ze eerst van krachten wisselen? 0f ik heb ik dat verkeerd?
|
|
|
Post by xCharmedx on Mar 26, 2005 9:45:48 GMT 1
Ik heb de aflevering niet eens gezien! Mijn afstandbediening deed het niet en die knopjes onder mijn televisie ook niet! Ik heb de hele aflevering gemist!
O enne:
Hoe zijn de ouders van Kyle doodgegaan?
|
|
|
Post by Mariet on Mar 26, 2005 14:24:19 GMT 1
ja sorry dat ik het zeg.. maar ik vind zoieso dat de afleveringen van dit seizoen een beetje minder aan het worden zijn Net als dat die wijzen op dat viaduct stonden, je zag gewoon zo dat het nep was! Nee.. ik heb echt wel betere gezien.. Maarja misschien worden ze nog wel leuker...
|
|
Paige
Whitelighter
Sage so Fair from far and wide ,take my troubles and cast them aside.....
|
Post by Paige on Mar 26, 2005 16:07:49 GMT 1
heej ik vond m wel oke, kheb wel betere gezien jammer genoeg.
Kyle's ouders zijn vermoord door demons en niet door de Avatars, gelukkig maar ( niet voor zijn ouders natuurlijk maar wel voor Leo)
X Paige
|
|
|
Post by Prince Charmed on Mar 26, 2005 18:55:36 GMT 1
heej ik vond m wel oke, kheb wel betere gezien jammer genoeg. Kyle's ouders zijn vermoord door demons en niet door de Avatars, gelukkig maar ( niet voor zijn ouders natuurlijk maar wel voor Leo) X Paige Ja.. maar die Kyle heeft evengoed nog dat flesje meegenomen uit zijn verleden, dus kan hij evengoed nog Leo of anderen vermoorden volgende aflevering.. Ik vond hem idd ook wat tegenvallen.. gebeurde ook niet echt heel veel in, en idd hoe Brody er achter kwam hoe zijn ouders werden vermoord was ook niet echt spectaculair..
|
|
|
Post by xCharmedx on Mar 27, 2005 11:41:24 GMT 1
heej ik vond m wel oke, kheb wel betere gezien jammer genoeg. Kyle's ouders zijn vermoord door demons en niet door de Avatars, gelukkig maar ( niet voor zijn ouders natuurlijk maar wel voor Leo) X Paige O, Bedankt!
|
|
|
Post by Kelly on Mar 27, 2005 11:51:19 GMT 1
|
|
|
Post by PhoebeTheBest on Mar 28, 2005 9:08:39 GMT 1
Ik vond hem best wel leuk... maar ik heb de aflevering met het visioen van Phoebe gemist dus ik snapte het niet helemaal:S
|
|
|
Post by xCharmedx on Mar 28, 2005 9:19:42 GMT 1
Ik vond hem best wel leuk... maar ik heb de aflevering met het visioen van Phoebe gemist dus ik snapte het niet helemaal:S Ik heb juist Ordinary Witches gemist!
|
|
|
Post by Kelly on Mar 28, 2005 10:23:21 GMT 1
Ik heb juist Ordinary Witches gemist! K heb hem toen ook gemist,,!
|
|
|
Post by Liz on Mar 28, 2005 19:27:16 GMT 1
Ik heb juist Ordinary Witches gemist! ik had m opgenomen en net pas gekeken ik vond het ook niet echt een geweldige aflevering...er zijn echt veel leukere geweest...maar ach
|
|
|
Post by xCharmedx on Mar 28, 2005 19:36:06 GMT 1
ik had m opgenomen en net pas gekeken ik vond het ook niet echt een geweldige aflevering...er zijn echt veel leukere geweest...maar ach Misschien komen er veel leukere afleveringen?
|
|
Safira
Whitelighter
Charmed Forever
|
Post by Safira on Mar 28, 2005 20:20:11 GMT 1
Misschien komen er veel leukere afleveringen? Tuurlijk ;D
|
|
|
Post by xCharmedx on Mar 29, 2005 16:14:23 GMT 1