|
Post by Bernadet on Mar 19, 2005 9:47:20 GMT 1
Witchness Protection:
Ik v0nd ut egt een hele c0ole aflevering! Heel erg m0oi! Ik v0nd het z0 grappig met Ph0ebe en Kira (The seer)! En ben nu 0ok wel blij dat ze het nu weten van The Avatars! Maar m0et wel zeggen dat ik Paige wat minder v0nd met dat ged0e met Br0dy! Maar jah k0n ik aan de ene kant 0ok wel begrijpen! Maar jah dat v0nd ik heah !
|
|
|
Post by xCharmedx on Mar 19, 2005 9:57:12 GMT 1
Ik vond het ook een leuke aflevering.Ik vond het ook leuk toen Phoebe lang haar had en ze had een dochter.Maar dat gedoe met Paige en Kyle vond ik ook minder goed.Maar ik ben wel blij dat Piper enz weten dat Leo een Avatar is.En die wereld "Utopia" is eigenlijk toch een wereld zonder goed of kwaad? Maar ik kan niet wachten tot vrijdag!
xxx Melisa
|
|
|
Post by Liz on Mar 19, 2005 12:28:41 GMT 1
Wat is Kyle een vaag figuur zeg...in het begin vond ik 'm nog wel cool, maar nu...neh...té geobserdeerd maarach, dat maakt t verhaal eigenlijk alleen maar beter
het einde was trouwens wel vervelend: 't was zomaar afgelopen...normaal is het een beetje een rond verhaal, maar nu niet...
|
|
|
|
Post by xCharmedx on Mar 19, 2005 16:37:24 GMT 1
Jaaa, dit was een goede aflevering! Ik vond het alleen een beetje vreemd wat er tussen Leo en de Seer was, want dat was al weer een tijdje terug gebeurt en was ik dus een beetje vergeten.. maar goed, Leo mocht nu eindelijk WEL vertellen dat hij een avatar was, alleen dus nog niet aan Paige Daarom was het einde denk ik ook zo open; het verhaal is gewoon nog lang niet af. En ik vond het jammer dat De Seer uiteindelijk toch nog gedood werd, dat de Charmed One's haar niet konden redden.. Maar verder erg goede aflevering, ben benieuwd hoe het verder gaat!! Ik was het ook vergeten... xxx Melisa
|
|
|
Post by Bernadet on Mar 19, 2005 17:08:41 GMT 1
Wat is Kyle een vaag figuur zeg...in het begin vond ik 'm nog wel cool, maar nu...neh...té geobserdeerd maarach, dat maakt t verhaal eigenlijk alleen maar beter
het einde was trouwens wel vervelend: 't was zomaar afgelopen...normaal is het een beetje een rond verhaal, maar nu niet...
Jaa idd. ut was vet spannend en in 1 keer was ut afgelopen..
|
|
|
Post by xCharmedx on Mar 20, 2005 16:13:50 GMT 1
Jaa idd. ut was vet spannend en in 1 keer was ut afgelopen.. Ja, Dat is waar.
xx Meliz
|
|
|
Post by Paigethecutest on Mar 20, 2005 18:01:27 GMT 1
Ik vond Cordelia in Angel een heel leuk personage, daarom vond ik het ook leuk dat Charisma een grote rol had in deze aflevering. Maar over Paige, ik las hier laatst ergens dat Paige altijd goed zit met haar intuitie, ook met Cole, dus......
|
|
|
Post by Prince Charmed on Mar 20, 2005 19:53:36 GMT 1
Ja, maar toch, die Sheridan zit toch in die inrichting in een coma. Ik dacht dat Brody alleen maar een verdovingspijltje ofzo had geschoten, maar daar raak je toch niet in een coma van...? Ik vind het allemaal een beetje vaag, net zoals iemand hier net al zei, Brody is iets té geobsedeerd door die Avatars. Die gaan zelfs voor Paige, er is gewoon niet met hem te praten... best wel eng soms, maar idd wel goed voor het verhaal Maarja wel goed dat Piper en Phoebe nu weten dat Leo een Avatar is en ze het ook wel goed vinden. Ook vet schattig dat kindje van Phoebe . Als Brody er nog maar niet achter komt, anders flipt hij weer helemaal... Oohja, ik dacht al wat komt die Seer me bekent voor maar dat is Cordelia uit Buffy ^^ die vond ik ook altijd wel grappig met Xander enzo
|
|
|
Post by Paigethecutest on Mar 20, 2005 20:42:44 GMT 1
Die gaan zelfs voor Paige, idd, een schande, niets zou voor Paige moeten gaan.
|
|
|
Post by xCharmedx on Mar 21, 2005 16:26:59 GMT 1
Ja, maar toch, die Sheridan zit toch in die inrichting in een coma. Ik dacht dat Brody alleen maar een verdovingspijltje ofzo had geschoten, maar daar raak je toch niet in een coma van...? Ik vind het allemaal een beetje vaag, net zoals iemand hier net al zei, Brody is iets té geobsedeerd door die Avatars. Die gaan zelfs voor Paige, er is gewoon niet met hem te praten... best wel eng soms, maar idd wel goed voor het verhaal Maarja wel goed dat Piper en Phoebe nu weten dat Leo een Avatar is en ze het ook wel goed vinden. Ook vet schattig dat kindje van Phoebe . Als Brody er nog maar niet achter komt, anders flipt hij weer helemaal... Oohja, ik dacht al wat komt die Seer me bekent voor maar dat is Cordelia uit Buffy ^^ die vond ik ook altijd wel grappig met Xander enzo Ja, Je hebt eigenlijk wel gelijk,want door een verdovingspijltje kun je echt niet in een coma raken.Tenzij het geen verdovingspijl was en er iets in zat.............. En over Brody..Hij is echt,zoals je al zei, té geobsedeerd door die Avatars.Hij denkt nog steeds dat ze slecht zijn.Ze willen toch een wereld waar geen goed is en geen kwaad: "Utopia". Maar echt als hij erachterkomt dat Leo een Avatar is.......Maar ik heb gelezen dat in de volgende aflevering Paige met Brody naar het verleden gaat en dat hij echt ziet hoe zijn ouders dood zijn gegaan.
xxx Melisa
|
|
|
Post by PhoebeTheBest on Mar 28, 2005 9:11:26 GMT 1
ik heb de aflevering niet gezien
|
|
|
Post by Paigethecutest on Apr 21, 2005 14:09:50 GMT 1
Ik vond Cordelia in Angel een heel leuk personage, daarom vond ik het ook leuk dat Charisma een grote rol had in deze aflevering. Maar over Paige, ik las hier laatst ergens dat Paige altijd goed zit met haar intuitie, ook met Cole, dus...... (Ik maak even mijn zin af) ...zit ze nu ook goed. De avatars zijn blijkbaar niet helemaal 'goed' maar volledig neutraal, dat kan natuurlijk nooit goed aflopen want als ze geen belangen hebben, kunnen ze doen wat ze willen. En maakt het hen niets uit wat anderen doen.
|
|
|
Post by funnyphoebe on May 19, 2005 19:15:46 GMT 1
ja idd, de avatars waren gewoon neutraal, maar daar hep je dus niet zo veel aan want dan kloot iedereen maar wat aan
|
|