Lysbert
Whitelighter
*What goes around, comes around*
|
Post by Lysbert on Mar 6, 2005 18:41:47 GMT 1
Heej mensen! Eindelijk was Charmed weer eens op tv!! Wat vonden jullie van de afgelopen aflevering: "Charmed Noir"? Ik vond het wel een aardige aflevering; goed bedacht met dat verhaal dat zichzelf schreef. Bovendien was Leo hier errug lief (gelukkig zag Piper dat uiteindelijk ook ) en Paige en Kyle ook natuurlijk! Alleen Phoebe vond ik wat minder..maarja, we hebben allemaal onze dag wel eens niet. Groetjes van Lysbert
|
|
Paige
Whitelighter
Sage so Fair from far and wide ,take my troubles and cast them aside.....
|
Post by Paige on Mar 6, 2005 20:12:26 GMT 1
jaaa... eindelijk weer een aflevering, zolang naar uit gekeken. maar dat was zeker de moeite waard. Erg leuk, en volgens mij begint er echt iets te komen tussen Paige en Kyle, en hopelijk komt het ook weer goed met Leo en Piper. Kus
|
|
|
Post by Paigethecutest on Mar 6, 2005 20:51:20 GMT 1
Charmed Noir was (is) 'the bomb'.
|
|
|
Post by Liz on Mar 6, 2005 21:07:01 GMT 1
Charmed Noir was (is) 'the bomb'. cker ik vond het een superleuke aflevering ;D en dat zwart/witte had best wel wat...was mooi
|
|
|
Post by Paigethecutest on Mar 6, 2005 21:12:53 GMT 1
cker ik vond het een superleuke aflevering ;D en dat zwart/witte had best wel wat...was mooi Klopt, dat zwart/wit geeft een heel leuke sfeer. Mooi is het inderdaad ook, Paige vond ik zomogelijk nog mooier, maar dat kan ook komen omdat ik haar een beetje (VEEL) gemist heb. Zwart/wit? De film 'Schindler's list' is ook zwart/wit, ook een heel mooie sfeer bij die film.
|
|
|
Post by Prince Charmed on Mar 7, 2005 8:31:07 GMT 1
Ik vond het wel een leuke aflevering , alleen beetje jammer dat ze een beetje in herhaling vallen... Met dat Cole Avatar wordt en Leo dus ook, en dat Cole alleen verder wilt als hij Phoebe terug heeft, en Leo zei precies hetzelfde in deze aflevering.. Maar wel leuk van Paige en Brody
|
|
|
Post by Mariet on Mar 7, 2005 15:40:28 GMT 1
Ik vond hem heel leuk!! Vooral het paige/brody gedeelte omdat ze steeds dichter naar elkaar groeien ;D
|
|
|
Post by Paigethecutest on Mar 7, 2005 16:45:54 GMT 1
Ik vond het wel een leuke aflevering , alleen beetje jammer dat ze een beetje in herhaling vallen... Met dat Cole Avatar wordt en Leo dus ook, en dat Cole alleen verder wilt als hij Phoebe terug heeft, en Leo zei precies hetzelfde in deze aflevering.. Maar wel leuk van Paige en Brody Val jij nu ook niet in de herhaling, of heb ik nu een dejà vu?
|
|
|
Post by Bernadet on Mar 7, 2005 19:51:07 GMT 1
Ik v0nd Ut egt een T0ppii Aflevering!! Ik v0nd Le0 egt z0oo Lieff he! V0oral dat hij Piper die r0zen gaf! Haha ik had niet meer na h0efen te denken hoor ! Haha maar snap ut wel van haar! Ik Ph0ebe 0pzich 0ok wel grappig, maar ze is wel is leuker geweest! En 0f c0use Paige &-nd Kyle was z0oo Leuk! Egt Lieff !
|
|
|
Post by xCharmedx on Mar 7, 2005 20:04:14 GMT 1
Ik v0nd Ut egt een T0ppii Aflevering!! Ik v0nd Le0 egt z0oo Lieff he! V0oral dat hij Piper die r0zen gaf! Haha ik had niet meer na h0efen te denken hoor ! Haha maar snap ut wel van haar! Ik Ph0ebe 0pzich 0ok wel grappig, maar ze is wel is leuker geweest! En 0f c0use Paige &-nd Kyle was z0oo Leuk! Egt Lieff ! Ik vond het ook super! Vooral met het zwart wit! En die rozen vond ik echt super! xxx Melisa
|
|
|
Post by Bernadet on Mar 7, 2005 20:06:03 GMT 1
Ik vond het ook super! Vooral met het zwart wit! En die rozen vond ik echt super! xxx Melisa Jaah egt leuk he ;D Maar dat zwat-wit was egt c0ol!
|
|
|
Post by Prince Charmed on Mar 8, 2005 16:41:15 GMT 1
Val jij nu ook niet in de herhaling, of heb ik nu een dejà vu? Ja, ach maar het past blijkbaar ook beter in dit topic, en als jij wilt weten wat ik van die aflevering heb gevonden dan zeg ik dat, want dat kwam in die aflevering voor. En ik vind het beter om zoiets te zeggen dan alleen maar ja ik vond hem leuk. Daar kan je verder ook niet op reageren, en dit is toch een discussieforum. Dus ja, je had idd een deja vu
|
|
|
Post by Paigethecutest on Mar 8, 2005 19:20:58 GMT 1
Ik wilde je niet beledigen ofzo, als je het zo opgevat hebt, sorry.
|
|
|
Post by Prince Charmed on Mar 8, 2005 20:10:47 GMT 1
Nee hoor Ik wilde het gewoon ff zeggen, want ik weet dat het best irritant is als mensen overal hetzelfde zeggen
|
|
|
Post by Mariet on Mar 10, 2005 21:36:16 GMT 1
Ik vond het zeker niet een een slechte aflevering.. maar er zijn gewoon veel betere geweest. Vond sommige dingen een beetje nep en er zaten veel fouten in de ondertiteling. Maar verder wel lief met Paige en Kyle. En een goed verhaal
|
|
|
Post by xCharmedx on Mar 21, 2005 17:08:57 GMT 1
Ik vond het zeker niet een een slechte aflevering.. maar er zijn gewoon veel betere geweest. Vond sommige dingen een beetje nep en er zaten veel fouten in de ondertiteling. Maar verder wel lief met Paige en Kyle. En een goed verhaal Fouten in de ondertiteling? Heb niet op gelet. xx Melisa
|
|
|
Post by Prince Charmed on Mar 24, 2005 8:52:37 GMT 1
Ohwja daar heb ik ook op gelet...
Was bijvoorbeeld iets met 'Heb je die boeken niet gelezen' En dan stond er in de ondertiteling: 'Heb je die boeken niet genezen'
ofzoiets... waren wel meer van die vage vertalingen :S
|
|
|
Post by Bernadet on Mar 24, 2005 17:06:49 GMT 1
Ohwja daar heb ik ook op gelet... Was bijvoorbeeld iets met 'Heb je die boeken niet gelezen' En dan stond er in de ondertiteling: 'Heb je die boeken niet genezen' ofzoiets... waren wel meer van die vage vertalingen :S Misschien ff rare vergelijking! Maar ik kijk vaak As The W0rld Turns (s0ap 0p RTL 4) Maar daar was de vertaling 0ok 0peens heel erg vaag en v0lgens mij zijn alle vertalingen meestal van 1 bedrijf duss.. misschien dat dat veranderd is 0fz0w! Haha jaah weet niet Cker h0or!
|
|
|
Post by xCharmedx on Mar 24, 2005 17:23:31 GMT 1
Ohwja daar heb ik ook op gelet... Was bijvoorbeeld iets met 'Heb je die boeken niet gelezen' En dan stond er in de ondertiteling: 'Heb je die boeken niet genezen' ofzoiets... waren wel meer van die vage vertalingen :S Ja, Dat kan. Ik ben errug vergeetachtig en kan me dan nooit herinneren wat er staat! xxx Melisa
|
|