|
Post by Prince Charmed on Jan 8, 2005 19:39:41 GMT 1
Wat vinden jullie hele grappige, leuke, stomme of mooie quotes uit Charmed? Zelf vind ik vooral deze heel mooi, die ook in mijn handtekening staat: Cole: Cole: 'If I'm dead right now, I know it was at your hand. No one else in heaven or hell had power over me. Please don't cry, I was dead before I met you, I was born the day you loved me, and my love for you will keep me alive, forever.'
.' Zoo lieff En was er ook zo een van dat ze allemaal op zolder waren en later naar beneden gingen maar Cole bleef daar zo staan. Komt Phoebe boven: 'Aren't you coming?' Cole: 'To vanquish your sister? I think I'll sit this one out.' En hij pakt er dan ook echt een stoel bij.. echt leuk!
|
|
|
Post by miesje on Jan 8, 2005 19:54:24 GMT 1
Hahaha jaaa die is echt superleuk, maar deze vind ik ook wel leuk het is in de aflevering van seizoen 5, als Wyatt helemaal de krachten overneemt van Piper in die aflevering met die sirene
Leo: I'm sure that it's just all this arguing that has got the baby upset. Piper: Leo, the baby is an inch long. All this arguing is upsetting the mammie.
En deze vind ik zelf ook wel leuk, in de aflevering Spin City met Chris, waarin Chris net is aangevallen door die spindemon:
Chris: I'm ok right? I mean, mini-me in there?
Naja, deze vond ik wel leuk! ;D
|
|
|
Post by Prince Charmed on Jan 8, 2005 19:56:59 GMT 1
Jaa ik vind die van Adult Chris over Baby Chris ook altijd zo grappig Ook toen Piper net van de dokter kwam en Chris in die lift orbt: Vraagt hij zoiets van: 'How did it go?' 'Well, you'll be happy to know that you are a boy' Haha die vond ik echt grappig
|
|
|
Post by miesje on Jan 8, 2005 19:58:56 GMT 1
Die is ook inderdaad wel leuk. En ook dat Piper aan Paige wil gaan laten zien waar zijn piemeltje zit (om het zo maar even te zeggen) en dat hij dan weer die dia uit haar handen trekt
|
|
|
Post by Liz on Jan 8, 2005 20:04:03 GMT 1
haha ik vond deze wel leuk, komt ook uit 'spincity'
chris: i was just wondering how it went with the doctor piper: well, you'll be happy to know that you're a boy chris: that's not what i mean paige: (kijkt naar de echo) i don't see it piper: o see, it's this little thing right here.. chris: whoa whoa! excuse me. (pakt echo van piper af) do you mind?
:Pvonk erg grappig
|
|
|
Post by Bernadet on Jan 8, 2005 20:25:52 GMT 1
haha ik vond deze wel leuk, komt ook uit 'spincity'
chris: i was just wondering how it went with the doctor piper: well, you'll be happy to know that you're a boy chris: that's not what i mean paige: (kijkt naar de echo) i don't see it piper: o see, it's this little thing right here.. chris: whoa whoa! excuse me. (pakt echo van piper af) do you mind?
:Pvonk erg grappig
Die was idd erg grappig..! ;D
|
|
|
Post by Bernadet on Jan 8, 2005 20:26:18 GMT 1
- Yenlo (tegen Phoebe): Oh, it's you.. black belt barbie
- Cole (tegen zichzelf): I'm sorry but we have to stop seeing each other, okay. Why? Because, because I have to kill you that's why. Smooth.
- Cole: And I thought my family was screwed up.
- Piper: Yeah, well, okay. Then we need to go to Magic School since they're obviousley not of this time. (Phoebe komt binnen) Phoebe: Who's Not? Piper: Oh, just, you know ... Pirates.. Phoebe: Pirates? As in hot Johnny Depp Pirates?[/i]
Dit vond ik toch wel de leukste! ;D
|
|
|
Post by PhoebeTheBest on Jan 9, 2005 14:21:15 GMT 1
ik heb wel een die ik leuk vind maar ik weet niet meer hoe die gaat. #Yenlo (tegen Phoebe): Oh, it's you.. black belt barbie
#Cole (tegen zichzelf): I'm sorry but we have to stop seeing each other, okay. Why? Because, because I have to kill you that's why. Smooth.
#Cole: And I thought my family was screwed up.
#Piper: Yeah, well, okay. Then we need to go to Magic School since they're obviousley not of this time. (Phoebe komt binnen) Phoebe: Who's Not? Piper: Oh, just, you know ... Pirates.. Phoebe: Pirates? As in hot Johnny Depp Pirates?
Dit vond ik toch wel de leukste..! ;D Kus [/b][/quote]
|
|
|
Post by Bernadet on Jan 9, 2005 14:22:23 GMT 1
ik heb wel een die ik leuk vind maar ik weet niet meer hoe die gaat. Moet je anders ff op de overal charmed site kijken daar staan alle quotes. misschien vind je hem daar wel tussen.
|
|
|
Post by PhoebeTheBest on Jan 9, 2005 14:23:41 GMT 1
maar daar kan ik juist neit op d0or een d0m virus:'( Moet je anders ff op de overal charmed site kijken daar staan alle quotes.. miss. vind je um daar wel tussen..
|
|
|
Post by Bernadet on Jan 9, 2005 14:27:10 GMT 1
maar daar kan ik juist neit op d0or een d0m virus:'( Kut! Ik wil hem wel voor je zoeken moet je alleen ff zeggen welk seizoen en waar die een beetje overgaat
|
|
|
Post by PhoebeTheBest on Jan 9, 2005 14:28:29 GMT 1
oh..okee(Y) seizoen 2 volgens mij en dan zegt Phoebe dat Piper babelt en zo en dan zegt Piper van niet en dan later komt Prue binnen en vraagt aan Piper: waar babbel je over..? Kut..! Ik wil um wel voor je zoeken moet je alleen ff zeggen welk seizoen en waar die een beetje overgaat (met wie enzow..!)..
|
|
|
Post by Bernadet on Jan 9, 2005 14:34:50 GMT 1
oh..okee(Y) seizoen 2 volgens mij en dan zegt Phoebe dat Piper babelt en zo en dan zegt Piper van niet en dan later komt Prue binnen en vraagt aan Piper: waar babbel je over..? Sorry ik kan hem niet vinden bij seizoen 2! Weet je cker dat het seizoen 2 was?
|
|
|
Post by PhoebeTheBest on Jan 9, 2005 14:39:00 GMT 1
ehmm kan ook 3 zijn.. dankje wel trouwens dat je hem op hebt gezocht.. Sorry ik kan hem niet vinden bij seizoen 2..! Weet je cker dat het seizoen 2 was..?
|
|
|
Post by Bernadet on Jan 9, 2005 14:51:57 GMT 1
ehmm kan ook 3 zijn.. dankje wel trouwens dat je hem op hebt gezocht.. Ik had nog gekeken in seizoen 1 & 3 maar daar ook niet, maar er zijn ook een paar afleveringen waar er een paar niet doen dus misschien dat die net in die aflevering zit sorry!
|
|
|
Post by PhoebeTheBest on Jan 9, 2005 19:02:01 GMT 1
0h geeft nix h0or;) bedankt dat je hem hebt pr0beren op te zoeken.. Ik had nog gekeken in seizoen 1 & 3 maar daar ook niet.. maar er zijn ook een paar afleveringen waar er een paar niet doen.. dus miss. dat die net in die aflevering zit sorry..!
|
|
|
Post by Bernadet on Jan 9, 2005 20:30:21 GMT 1
0h geeft nix h0or;) bedankt dat je hem hebt pr0beren op te zoeken.. Is goed! Maar ik weet wel welke je bedoelt. dat is dat dat Piper aan het praten is en Phoebe zegt dan van dat ze altijd babbelt en dat zegt Piper niet waar.. en dan komt Prue naar beneden en zegt wat is piper aan het babbelen?? ;D
|
|
|
Post by PhoebeTheBest on Jan 10, 2005 15:33:06 GMT 1
jaa kl0pt z0iets Is goed..! Maar ik weet wel welke je bedoelt.. dat is dat dat Piper aan het praten is en Phoebe zegt dan van dat ze altijd babbelt en dat zegt Piper niet waar.. en dan komt Prue naar beneden en zegt wat is piper aan het babbelen..?? ;D volgens mij wat het zoiets toch..?
|
|
Safira
Whitelighter
Charmed Forever
|
Post by Safira on Jan 10, 2005 16:54:37 GMT 1
Bedoel je deze?
Phoebe: Piper always babbels when she's nervous Piper: i'm not, I just... Prue: (komt binnen) What are you babbeling about? Phoebe: hahaha Piper: You know, if i could freeze the two of you, I would, Often.
Komt uit Wrestling With Demons (3.12)
|
|
|
Post by Bernadet on Jan 10, 2005 19:54:50 GMT 1
Bedoel je deze? Phoebe: Piper always babbels when she's nervous Piper: i'm not, I just... Prue: (komt binnen) What are you babbeling about? Phoebe: hahaha Piper: You know, if i could freeze the two of you, I would, Often. Komt uit Wrestling With Demons (3.12) Ja dat was hem! Ik heb gister egt 3x alles langs gegaan haha en niet gevonden!
|
|