jacky
Innocent
The power off three will set us free
|
Post by jacky on Jun 2, 2006 15:43:08 GMT 1
ik heb ergens gelezen dat er een nieuwe serie is namelijk WITCH heb er wat van gelezen maar weet niet meer waar, en op welke zender deze zit. WITCH is de naam van de serie en de naam is ontstaan doormiddel van begin letters van alle namen onder elkaar . maar mijn vraag is welke zender en hoe laat... Lijkt me een leuke plaatst vervanger... niet dat ik charmed niet trouw blijf, want ik heb gelukkig alle boxen... nu ik hoor het wel van jullie xxxxxxxxxxx
|
|
|
Post by piperhalliwell on Jun 2, 2006 16:24:36 GMT 1
WITCH is een tekenfilm serie. Het is al maanden te zien op Jetix. Hoe laat weet ik niet. Ik denk dat je dat op teletekst moet kijken
|
|
|
Post by Liz on Jun 5, 2006 10:02:01 GMT 1
Het is inderdaad een tekenfilmserie. Gebaseerd op een tijdschrift. Het kwam altijd op Jetix, maar ik geloof dat het er nu niet meer op is. Of alleen nog maar herhalingen, ik weet het niet precies. Kijk even op de site van Jetix daar staat het vast op. Voor meer info over de serie en het magazine kun je denk ik het best *hier* kijken
Ik vond het altijd wel een leuke tekenfilmserie. Wel grappig. Het heeft iets weg van Winx (al denk ik eerder dat Winx gebaseerd is op W.I.T.C.H. ). Maar het is dus geen serie zoals Charmed...
|
|