Lysbert
Whitelighter
*What goes around, comes around*
|
Post by Lysbert on May 12, 2006 16:13:28 GMT 1
Heej hallo! Zijn er hier ook nog meer mensen die "Prison Break" volgen?? Komt elke donderdag om 21.30 uur op RTL 5 (jaja, de eerste serie die ik volg en die NIET op Net 5 is zo ongeveer ) Prison Break gaat over de onterecht ter dood veroordeelde Lincoln Burrows. Zijn broer Micheal laat zich opsluiten in dezelfde gevangenis nadat hij een geniaal ontsnappingsplan heeft bedacht. De uitvoering ervan en de onverwachte wendingen zorgen er echter voor dat de serie superspannend blijft! Groetjes, Lysbert
|
|
|
Post by Liz on May 12, 2006 18:06:27 GMT 1
Ik heb het een paar keer gezien (eerste 2 afleveringen), maar daarna ben ik het steeds vergeten Dan volgt het vrij lastig...vind het wel jammer... Maar zodra ik merk dat het in de herhaling gaat (in de zomer ofzo) ga ik het wel volgen. Het lijkt me een erg gave serie Van wat ik dan heb kunnen opmaken uit die paar afleveringen. Vriendin van mij is helemaal verslaafd aan deze serie, en normaal gesproken is zij niet zo into de series Dus het moet gewoon wel boeiend zijn.
|
|
|
Post by PhoebeTheBest on May 13, 2006 17:42:14 GMT 1
Jha ik kijk het sinds kort o0k,,ik vind het eigenlijk best wel leuk;)
|
|
Lysbert
Whitelighter
*What goes around, comes around*
|
Post by Lysbert on May 16, 2006 11:26:04 GMT 1
Vriendin van mij is helemaal verslaafd aan deze serie, en normaal gesproken is zij niet zo into de series Dus het moet gewoon wel boeiend zijn.
Tis wel een serie waaraan je makkelijk verslaafd raakt, het eindigd eigenlijk de hele tijd met een cliffhanger Vind ik wel knap gedaan trouwens van de makers.
|
|
|
Post by Joykuh on Jun 14, 2006 19:42:00 GMT 1
Oke, ik heb er praktisch nog niets van gezien, maar ben er al verslaafd aan! Vraag me niet hoe het komt.. Oorzaak is een vriendin die alle afl van S1 heeft gedownload en er niet kan over zwijgen... Zij is ook de oorzaak van mijn Lost en Grey's anatomy obsessie
|
|