Paige
Whitelighter
Sage so Fair from far and wide ,take my troubles and cast them aside.....
|
Post by Paige on May 5, 2006 17:17:49 GMT 1
Heej iedereen!! Ik heb eindelijk na bijna 2 weken voorbereiding, vandaag m'n visjes opgehaald. Ik ga namelijk binnenkort op kamers en aangezien ik helemaal dierengek ben en er geen aaibare dieren toegestaan zijn heb ik een aquarium met guppies aangeschaft!! Ik heb er 6 ( 2 mannetjes en 4 vrouwtjes) hehe ik heb ze zelfs namen gegeven ( niet dat ik ze ook ga roepen of africhten ofzo ) Het blauwe mannetje heet [glow=red,2,300]Jack[/glow] (van ATWT) Het gele mannetje heet [glow=red,2,300]Adje[/glow] ( misschien kennen jullie die wel van dat programma van Paul de Leeuw, het is namelijk nogal een druk en dommig beestje) En de vrouwtjes heten : [glow=red,2,300]Carly [/glow](ook van ATWT), [glow=red,2,300]Yasmine[/glow] (van Disney), [glow=red,2,300]Black Pearl[/glow] (na die boot van de Pirates of the Caribean) en [glow=red,2,300]Assepoester[/glow] Hebben jullie verder iets met guppies, of misschien met andere huisdieren? Ik heb trouwens verder nog : 2 honden (Wanda & Donna) 2 katten ( Sila & Dori) en 1 konijn (Bruno)
|
|
|
Post by Charmedxgirl on May 5, 2006 17:26:11 GMT 1
Hahaha leuke namen ik had Guppies! Maar hebh ze weggeven Wow die broeden heeel erg veel uit
|
|
|
Post by P3rules on May 6, 2006 19:31:21 GMT 1
dieren zijn leuk. guppies die broeden heel veel dus die mocht ik nie... dan maar wat anders he .. verder heb ik een wit hangoor konijn met een basic naam : Flapie en nog 2 hamsters: Gismo en speedy en ja vissen .
|
|
|
Post by Prince Charmed on May 9, 2006 17:57:08 GMT 1
Ik vind je namen echt geweldig! Jack en Carly (A) En Black Pearl! Erg orgineel en leuk! ;D
|
|