|
Post by Paigethecutest on Jan 10, 2006 19:57:40 GMT 1
Ook ik ben nu naar Narnia geweest en ik vroeg me af wie jullie eigenlijk het leukst vonden van de kinderen.
Ik vond Lucy het leukst, door de humor die ze erin bracht. Zoals toen Susan met haar boog ging oefenen en Lucy haar mes precies in het midden van het doel wierp.
M'n zusjes vinden Peter het leukst, heeft iets met zijn uiterlijk te maken geloof ik.
Anyway, ik ben geïnteresseerd in jullie mening.
|
|
|
Post by Bernadet on Jan 10, 2006 21:37:39 GMT 1
Lucy! K vind haar echt heel leuk. Heel grappig. ;D >Susan vind ik iets te eigenwijs. >Edmund is gewoon een vervelend mannetje >Peter vind ik ook nog wel leuk.
|
|
Safira
Whitelighter
Charmed Forever
|
Post by Safira on Jan 11, 2006 6:53:57 GMT 1
Heb geen idee heb de film nog niet gezien
|
|
|
Post by Liz on Jan 11, 2006 11:58:00 GMT 1
Heb geen idee heb de film nog niet gezien ga je er nog wel heen dan? Het is zeker de moeite waard!
Ik denk wel dat je de film meer kunt waarderen als je de boeken hebt gelezen. Ik vind het zo mooi om te zien hoe ze alles verder hebben uitgewerkt dan in het boek staat beschreven. Veel dingen had ik me wel anders voorgesteld, maar dat blijft toch bij boekverfilmingen
De personages kwamen op mij precies zo over als dat ze in het boek over kwamen. Lucy is mijn favoriet. Zo lief en klein en toch zo dapper! Edmund is inderdaad gewoon een vervelend mannetje Peter vind ik in het begin wat te bazig. Hij probeerd te veel een vaderfiguur te zijn voor de anderen. Maar later in de film wordt hij steeds beter. Lucy blijft m'n favoriet, maar Peter komt op de tweede plaats.
|
|
|
Post by Kelly on Jan 11, 2006 17:01:52 GMT 1
Ik heb op Susan gestemd.. Omdat ik haar onwijs cool vind.. ze is een hele goeie actrice..! ^_^
|
|
Safira
Whitelighter
Charmed Forever
|
Post by Safira on Jan 13, 2006 9:42:43 GMT 1
Heb geen idee heb de film nog niet gezien ga je er nog wel heen dan? Het is zeker de moeite waard! Denk het niet maar ik denk dat ik 'm zal kopen op dvd al ie uit komt...
|
|
|
Post by laura on Jan 20, 2006 19:22:42 GMT 1
Ik heb gekozen voor Lucy. Ik vond haar het allerleukst en grappigst. De gehele film was erg cool, en erg leuk!!!!
|
|
|
Post by Charmedxgirl on Jan 20, 2006 20:20:11 GMT 1
Ik heb voor Peter gekozen hij was zo leuk en hij leek zo op chad micheal murray
|
|