|
Post by Joykuh on May 17, 2006 19:00:41 GMT 1
Ik mocht niet binnen bij Final Destination 3! Stom he.. Had de andere 2 wel gezien en nu de 3de mocht k niet..
Iemand de Davinci Code al gezien?
|
|
|
Post by Paigethecutest on May 19, 2006 18:30:58 GMT 1
Ik ben in de vakantie naar Scary Movie 4 geweest, vooral leuk als je the Grudge, Saw, the Village, War of the Worlds etc. gezien hebt.
|
|
|
Post by piper on Jul 7, 2006 13:57:17 GMT 1
The Omen: 666 Op 6 juni in Rome haast de Amerikaanse ambassadeur Robert Thorn zich naar het ziekenhuis omdat zijn vrouw Katherine moet bevallen. Helaas overlijdt het baby'tje. Maar in overleg met de priester - en zonder dat Katherine het weet - wordt een andere pasgeboren baby die geen ouders meer heeft, omgedoopt tot Robert en Katherine's zoontje Damien. Tot zijn vijfde gaat alles voorspoedig, op het eerste bezoekje aan de kerk na. Maar dan begint een vreemde serie ongelukken die start met de zelfmoord van de oppas. Robert wordt door een priester en een journaliste gewaarschuwd dat er iets vreemds aan de hand is.
De rol van Damien's moeder wordt vertolkt door de Julia Stiles
|
|
|
Post by Liz on Jul 7, 2006 14:29:12 GMT 1
Klinkt wel gaaf
Ik ben laatst met een vriendin naar Take the lead geweest. Met Antonio Banderas (dat accent ) Erg leuke film. Niet erg origineel, en een beetje erg voorspelbaar. Maar wel een leuke feelgood movie En het schijnt ook nog waargebeurd te zijn ook nog
Het verhaal: De professionele ballroom danser Pierre Dulaine (Antonion Banderas) besluit als vrijwilliger les te gaan geven op een school in New York. Dansles welteverstaan. En dat aan een lastig groepje leerlingen dat na moet blijven. De scholieren staan in eerste instantie erg sceptisch tegenover Dulaine, zeker als ze merken wat hij ze komt leren, maar door zijn enorme toewijding weet hij ze langzaam maar zeker voor zich te winnen. Ze gaan zelfs een stap verder en combineren Dulaine's klassieke dansstijl met hun eigen hiphop-muziek, waaruit een energieke mengvorm ontstaat. Dulaine spoort zijn leerlingen aan om mee te doen aan een prestigieuze danscompetitie. In ruil daarvoor leert hij ze waardevolle en inspirerende lessen over trots, respect en eer.
|
|
|
Post by Joykuh on Jul 8, 2006 20:33:07 GMT 1
Ondertussen Final Destination wél al gezien Echt massaal goeie film! Er zitten echt zo'n stukken tussen om je dood te schrikken.. en ik snap nu wel waarom het een rated movie is;. te scary Heb onlangs ook nog A Walk to Remember, Jarhead, Jersey Girl, Pearl Harbor, Flihtplan en Pride en Prejudice gezien. Ze spelen wel niet meer inde bioscoop, maar toch echte aanraders
|
|
Paige
Whitelighter
Sage so Fair from far and wide ,take my troubles and cast them aside.....
|
Post by Paige on Jul 9, 2006 19:17:19 GMT 1
Jaaaaaa ik heb de da Vinci Code gisteren gezien!!! Was echt TE GEK, TOP, NIET NORMAAL MEER, GEWELDIG...ENZ.... Toen de film afgelopen was had ik echt zoiets van : Conclusie: echt absoluut gaan kijken dus, SUPERFILM
|
|
|
Post by Prince Charmed on Jul 17, 2006 20:03:01 GMT 1
Pirates of the Caribbean 2!!! Das echt de meest geweldige film van het jaar! Echt een must see!
|
|
|
Post by Liz on Jul 17, 2006 20:32:17 GMT 1
Die is inderdaad helemaal top!! ;D Als je deel 1 leuk vond, moet je deze zeker zien!
|
|
|
Post by piper on Sept 8, 2006 16:25:45 GMT 1
The Lake House is ook zeer goed!! Dit is met Keau Reeves en Sandra Bullock
|
|