|
Post by Kelly on Jan 3, 2006 11:41:49 GMT 1
Topic om mensen tips te geven over naar welke film ze zouden moeten gaan in de bioscoop. Chronicles of Narnia!echt een aanrader om te gaan zien. - 4 kinderen worden tijdens de WO II weg gestuurd om bij een oude professor te wonen. Tijdens verstoppertjes vind de jongste van de 4 kinderen een kast en gaat daar in en komt zo in de wereld van Narnia. En dan begint het... -
|
|
|
Post by Mariet on Jan 3, 2006 11:45:06 GMT 1
Lijkt me inderdaad erg leuke film!
|
|
|
Post by Prince Charmed on Jan 3, 2006 11:55:19 GMT 1
Ja, ik heb hem gezien, op zich wel leuke film Alleen snapte ik de bedoeling van die kinderen in de film niet echt. Zonder die kinderen had Aslan die heks ookwel kunnen verslaan.. ?
|
|
|
Post by Kelly on Jan 3, 2006 15:03:50 GMT 1
Ja, ik heb hem gezien, op zich wel leuke film Alleen snapte ik de bedoeling van die kinderen in de film niet echt. Zonder die kinderen had Aslan die heks ookwel kunnen verslaan.. ? nee want die krijgers hadden alleen Aslan gehoorzaamd en niet de kinderen dus ik denk wel dat ze Aslan nodig hadden..
|
|
|
Post by Bernadet on Jan 3, 2006 15:49:38 GMT 1
@ Prince Charmed"It has been foretold that her reign will end when two Sons of Adam and two Daughters of Eve sit on the four thrones at the castle of Cair Paravel. So the Witch has made sure that anyone who sees a human in Narnia will tell her straight away - or be turned into stone." Denk dat dit stukje wel antwoord geeft op je vraag. Ik heb zelf de boekjes gelezen, en hier komt ook het stukje tekst uit.
|
|
|
Post by Bernadet on Jan 4, 2006 11:21:36 GMT 1
King KongIs echt een super leuke film. Het leek mij niet echt leuk, maar nu ik hem gezien heb, echt super leuk. Hij is trouwens door Peter Jackson gemaakt, die ook Lord of the Rings heeft gemaakt. - Carl Denham gaat op een boot een film maken. Tijdens het filmen stuiten ze op een eiland waar een reuze gorilla leeft. Ze brengen hem mee naar Amerika, maar daar gaat het mis en hij breekt los... -
|
|
|
Post by PhoebeTheBest on Jan 4, 2006 12:27:09 GMT 1
Ik viind Harry p0tter,,Narnia v0nd ik niet z0w g0ed
|
|
|
Post by Kelly on Jan 4, 2006 13:55:30 GMT 1
Ik viind Harry p0tter,,Narnia v0nd ik niet z0w g0ed Ieder zijn eigen mening.. maar ik vond harry potter echt ook heeeeeeel supper.. ben helemaal fan van Harry potter.. en Narnia vond ik ook te Gekk..
|
|
|
Post by Paigethecutest on Jan 6, 2006 14:30:31 GMT 1
The Goblet of Fire was erg goed vond ik, Narnia lijkt me ook geweldig.
In maart ofzo komt de film "V for Vendetta" met Natalie Portman in de bioscoop, die moet ik echt zien.
|
|
|
Post by Kelly on Jan 6, 2006 17:47:03 GMT 1
Jaa.. die moet cool lijken.. maar deze film lijkt mij ook leuk... Saw|| Dat gaat over mensen en die zitten gevangen in een videogame.. gezien op mtv moviespecial.. moet mooi zijn..
|
|
Safira
Whitelighter
Charmed Forever
|
Post by Safira on Jan 10, 2006 7:50:26 GMT 1
Ik heb Saw 1 ook gezien hij was nogal bloederig en aan het einde heel erg vaag, maar ik vind 'm wel goed
|
|
|
Post by Kelly on Jan 10, 2006 9:08:43 GMT 1
Jaa .. Saw || lijkt mij zoo leuk .. ^_^
|
|
|
Post by Mariet on Jan 10, 2006 19:28:23 GMT 1
Woensdag ben ik naar KINGKONG geweest, inderdaad ontzettend gaaf!!! Maandag avond naar SAW ll was ZOOOO ENG!!! echt deel 1 is niks vergeleken met deze.. echt heftig! maarja wel goed weer
|
|
Safira
Whitelighter
Charmed Forever
|
Post by Safira on Jan 11, 2006 6:54:32 GMT 1
Ben benieuwd ;D
|
|
|
Post by Bernadet on Feb 19, 2006 23:35:16 GMT 1
Fun with D.ick and Jane:Gaat over D.ick, hij heeft een goed betaalde baan. Hij krijgt promotie. Zijn vrouw stopt daarom met werken. Nadat hij promotie heeft gekregen gaat het bedrijf falliet. Op dat moment is hij werkloos. Ze hebben geen geld, en gaan dus stelen en dat soort dingen. Het is een erg leuke film. Maar aan de voorstukjes te zien, had ik verwacht dat hij grappiger zou zijn. Dus in dat opzicht viel hij tegen. Maar verder is hij erg leuk! - Sorry voor de D.ick, maar anders werd het veranderd in 'thingy'.
|
|
|
Post by Paigethecutest on Feb 20, 2006 15:31:30 GMT 1
Dat komt omdat de lijst met verboden woorden in het Engels is, en we weten allemaal wat het in het Engels betekent.
|
|
|
Post by Liz on May 8, 2006 16:10:51 GMT 1
Ice Age II: The Meltdown ok, hij draait al een tijdje, maar ik vind 'm echt weer heerlijk melig ;D
In dit tweede deel stijgt de temperatuur en smelt het ijs, waardoor er een fantastisch waterparadijs voor de dieren ontstaat. Maar Manny, Diego en Sid ontdekken al snel dat door het smelten van al het ijs de gigantische dam die hun dorp beschermt op instorten staat. Om deze ramp te voorkomen moeten ze al hun krachten bundelen en hun angsten overwinnen. Een fantastisch nieuw avontuur met een flinke dosis humor.
|
|
|
Post by Prince Charmed on May 9, 2006 17:53:07 GMT 1
Lucky Number Slevin!
Er zit echt zo'n humor in die film, ik heb meerdere malen hardop in die bioscoop zitten lachen ;D En Josh Hartnett speelt er natuurlijk in ^^ En het is niet alleen grappig, maar er zit ook nog een goed doordacht verhaal in, met een verrassende twist op het einde ^^ Het gaat over 'Slevin' die een beetje een rotleven heeft, en naar New York gaat om een vriend op te zoeken, maar allerlei gangsters zien hem voor zijn vriend, die nergens te vinden is, aan, en het is echt heel grappig. En niets is wat het lijkt (A)
|
|
|
Post by Mariet on May 10, 2006 14:57:56 GMT 1
Final Destination 3!!!
|
|
Safira
Whitelighter
Charmed Forever
|
Post by Safira on May 10, 2006 18:11:45 GMT 1