|
Post by Kelly on May 29, 2005 10:38:42 GMT 1
Wou ff Weten of jullie het leuk vinden dat de backstreetboys weer terug zijn.. bij elkaar..en wat vinden jullie dan van de nieuwe single KUss
|
|
|
Post by PhoebeTheBest on May 29, 2005 10:40:16 GMT 1
Ik heb niet echt een mening..maar dat nieuweliedje van hun vind ik nix,,
|
|
|
Post by Kelly on May 29, 2005 10:41:25 GMT 1
Ik heb niet echt een mening..maar dat nieuweliedje van hun vind ik nix,, K vind hem eingelIjk wel leuk.. k vind het wel leuker dan alle andere singel's van Hun.. vind je niet
|
|
|
Post by PhoebeTheBest on May 29, 2005 10:42:10 GMT 1
K vind hem eingelIjk wel leuk.. k vind het wel leuker dan alle andere singel's van Hun.. vind je niet nee dnek het neit maar dat komt denk ik omdat ik toen wel fan van ze was en nu niet.
|
|
|
Post by Kelly on May 29, 2005 10:49:27 GMT 1
nee dnek het neit maar dat komt denk ik omdat ik toen wel fan van ze was en nu niet. Jaa k was vroeger ook hele erge FaN van ze en dat is al heel lang geleden duzz je denkt nu van.. oo backstreetboys leuk jaa...maar niet zo van OOOO Backstreetboys hou van ze.. dat is minder..
|
|
|
Post by PhoebeTheBest on May 29, 2005 10:50:19 GMT 1
ja kopt vind ik ook;) Jaa k was vroeger ook hele erge FaN van ze en dat is al heel lang geleden duzz je denkt nu van.. oo backstreetboys leuk jaa...maar niet zo van OOOO Backstreetboys hou van ze.. dat is minder..
|
|
|
Post by Liz on May 29, 2005 11:32:18 GMT 1
ben nooit echt fan geweest...wel vriendinnen gehad die wel heel erg fan waren ik heb wel 2 cd's...millennium en black&blue en opzich vind ik het best chill muziek (lees: verstand op nul en gewoon meezingen *lol*) al vind ik het ook weer té erg gewoon...het is misschien meer zo van: vroeger vond ik het leuk en daarom vind ik die oude nrs nog steeds wel leuk...vatje? maar nee...van mij hadden ze best uit elkaar mogen zijn gebleven
|
|
|
Post by Kelly on May 29, 2005 12:28:51 GMT 1
ben nooit echt fan geweest...wel vriendinnen gehad die wel heel erg fan waren ik heb wel 2 cd's...millennium en black&blue en opzich vind ik het best chill muziek (lees: verstand op nul en gewoon meezingen *lol*) al vind ik het ook weer té erg gewoon...het is misschien meer zo van: vroeger vond ik het leuk en daarom vind ik die oude nrs nog steeds wel leuk...vatje? maar nee...van mij hadden ze best uit elkaar mogen zijn gebleven
K vind het wel lollig dat ze weer bij elkaar zijn..
|
|
|
Post by funnyphoebe on May 29, 2005 13:37:11 GMT 1
ik niet egt want het is niej egt vernieuwend ofsow.. ik van dat nieuwe liedje maar nix.. zo blerderig lijkt:P
|
|
|
Post by phoebefan on May 29, 2005 13:45:35 GMT 1
Ik vind dat super! En het nieuwe liedje "Incomplete" is so leuk,!
|
|
|
Post by Kelly on May 29, 2005 13:48:36 GMT 1
Ik vind dat super! En het nieuwe liedje "Incomplete" is so leuk,! Jaa vind kOok..
|
|
|
Post by funnyphoebe on May 29, 2005 14:05:22 GMT 1
tjah meningen verschillen he Ik vind dat super! En het nieuwe liedje "Incomplete" is so leuk,!
|
|
|
Post by Kelly on May 29, 2005 14:06:42 GMT 1
tjah meningen verschillen he tja kan.. vind je hem niet zo leuk dan
|
|
|
Post by Paigethecutest on May 29, 2005 16:07:25 GMT 1
Ik vind het niet echt erg vervelend dat ze weer bij elkaar zijn, maar ik vind hun muziek gewoon niks. En dan nog even ter zijde: waarom gingen ze uit elkaar? Dat moet toch een reden hebben gehad, iets negatiefs. Waarom zouden ze het nu weer proberen dan.
p.s. Ik hoef geen antwoord op de hierboven staande vragen.
|
|
|
Post by funnyphoebe on May 29, 2005 17:21:52 GMT 1
ehhhm nou wrom zou ik geen antwoord geven, meningen verschillen.. als er maar geen domme ruzies van komen ofsow maar k vin backstreet boys wel owkeej maar dat nummer is niej egt mijn style
|
|
|
Post by Bernadet on May 29, 2005 18:09:16 GMT 1
Volgens mij zijn ze nooit echt uit elkaar gegaan.. het was meer een tijdelijke iets.. zoals bijv.. met DC..
|
|
|
Post by funnyphoebe on May 31, 2005 19:08:27 GMT 1
ow.. dus gwoon een break maar wel btje lange break dan, van iets van 4jaar ofsow ze moesten ff nieuwe liedjes verzinnen
|
|
|
Post by Liz on May 31, 2005 19:38:22 GMT 1
en afkicken, en een solo-carière proberen...tja, wat heeft de rest gedaan?
mm...nou zit ik met "As Long As you Love Me" in m'n hoofd...*lol*
|
|
|
Post by phoebefan on Jun 1, 2005 16:00:36 GMT 1
en afkicken, en een solo-carière proberen...tja, wat heeft de rest gedaan?
mm...nou zit ik met "As Long As you Love Me" in m'n hoofd...*lol* Hahha
|
|
|
Post by funnyphoebe on Jun 4, 2005 20:28:55 GMT 1
hahah.. daar hep ik een dansje op toen ik in groep 4 zat ging ik die optreden..hahah
|
|