|
Post by Brittj. on Dec 7, 2004 18:37:36 GMT 1
[glow=red,2,300]hey, ik heb een vraag je ik heb ergens gelezen dat Chris op een gegevend moment ik sezoen 7 terug komt? is da waar en in welk sezoen is dat dan? want op sezoen 7 zal ik nog lang kunnen wachten ... [/glow]
|
|
|
Post by Bernadet on Dec 8, 2004 16:45:02 GMT 1
[glow=red,2,300]hey, ik heb een vraag je ik heb ergens gelezen dat Chris op een gegevend moment ik sezoen 7 terug komt? is da waar en in welk sezoen is dat dan? want op sezoen 7 zal ik nog lang kunnen wachten ... [/glow] Dat is in de zevende aflevering van het zevende seizoen! De aflevering heet "someone to witch over me" maar het staat ook wel op: www.thewb.com Moet je hier maar ff opkijken!! ;D
Kus
|
|
|
Post by maja on Dec 8, 2004 16:57:31 GMT 1
Je kan het ook hier lezen users.pandora.be/charmedfans/vhseizoen7.html. Dit is in het nederlands/belgisch [glow=red,2,300]hey, ik heb een vraag je ik heb ergens gelezen dat Chris op een gegevend moment ik sezoen 7 terug komt? is da waar en in welk sezoen is dat dan? want op sezoen 7 zal ik nog lang kunnen wachten ... [/glow]
|
|
|
Post by Brittj. on Dec 8, 2004 18:27:36 GMT 1
dank u ik heb op alle bij de site gaan zien maar ik snap 1 ding ni komt Chris dan in Leo zijn droom of zo voor want da snap ik ni zo echt ...
|
|
|
Post by maja on Dec 9, 2004 14:57:10 GMT 1
Ik weet het ook nie zeker, maar ik denkt dat hij gewoon uit de toekomst terug komt en dan voor hem doet wat die heks/wolvin voor Phoebe deed. Op Magic School. dank u ik heb op alle bij de site gaan zien maar ik snap 1 ding ni komt Chris dan in Leo zijn droom of zo voor want da snap ik ni zo echt ...
|
|
|
Post by Bernadet on Dec 9, 2004 17:32:36 GMT 1
Ik weet het ook nie zeker, maar ik denkt dat hij gewoon uit de toekomst terug komt en dan voor hem doet wat die heks/wolvin voor Phoebe deed. Op Magic School. Volgens mij ook..! Leo is volgens mij op een zoektocht zoals ik heb begreep en Chris helpt hem daarbij maar als hij dan terug komt / wakker wordt zijn Phoebe en Piper dood, en dan komt er een avatar en die stelt voor om hun terug te brengen inruil voor dat Leo zich bij hun aansluit..! Denk ik..!
Kus
|
|
|
Post by PhoebeTheBest on Dec 10, 2004 15:52:30 GMT 1
dat was tog bij een andere aflevering..
|
|
|
Post by maja on Dec 11, 2004 7:29:35 GMT 1
Zo heb ik het ook gelezen. Volgens mij ook..! Leo is volgens mij op een zoektocht zoals ik heb begreep en Chris helpt hem daarbij maar als hij dan terug komt / wakker wordt zijn Phoebe en Piper dood, en dan komt er een avatar en die stelt voor om hun terug te brengen inruil voor dat Leo zich bij hun aansluit..! Denk ik..!
Kus
|
|
|
Post by maja on Dec 11, 2004 7:30:18 GMT 1
Nee, dat gebeurt allemaal in de 7de aflevering van het 7de seizoen. dat was tog bij een andere aflevering..
|
|
|
Post by PhoebeTheBest on Dec 11, 2004 9:37:05 GMT 1
oh ik dagt die van vrijdag..
|
|
|
Post by Brittj. on Dec 11, 2004 14:20:46 GMT 1
mmmm.... Ik weet het ook nie zeker, maar ik denkt dat hij gewoon uit de toekomst terug komt en dan voor hem doet wat die heks/wolvin voor Phoebe deed. Op Magic School.
|
|
|
Post by Brittj. on Dec 11, 2004 14:22:06 GMT 1
o das zo vals he gele he nog altijd charmed ikke ni da is afzien ze ... oh ik dagt die van vrijdag..
|
|
|
Post by PhoebeTheBest on Dec 11, 2004 17:21:28 GMT 1
sinds waneer kijk je charmed dan.. o das zo vals he gele he nog altijd charmed ikke ni da is afzien ze ...
|
|
|
Post by Bernadet on Dec 11, 2004 18:22:29 GMT 1
Bij welke aflevering zijn jullie in Belgiƫ dan..? En wanneer wordt heb bij jullie uitgezonden dan..? Wel heel erg jammer dat jullie nog niet bij seizoen 7 zijn..! Maar jah dat komt vast nog wel..! ;D
Kus
|
|
|
Post by PhoebeTheBest on Dec 11, 2004 18:31:34 GMT 1
ze zij n net klaar met seizoen 6 en hebben pas over een half jaar ofzow seizoen 7.. Bij welke aflevering zijn jullie in Belgiƫ dan..? En wanneer wordt heb bij jullie uitgezonden dan..? Wel heel erg jammer dat jullie nog niet bij seizoen 7 zijn..! Maar jah dat komt vast nog wel..! ;D
Kus
|
|
|
Post by Brittj. on Dec 11, 2004 19:12:49 GMT 1
al effe ze maar ze geven charmed ni meer bij ons op tv.. dus da duurt weer een half jaar ... sinds waneer kijk je charmed dan..
|
|
|
Post by PhoebeTheBest on Dec 12, 2004 9:55:30 GMT 1
jaa dat lijkt me irri bij ons duurt het maar 2 maanden ofzow.. al effe ze maar ze geven charmed ni meer bij ons op tv.. dus da duurt weer een half jaar ...
|
|
|
Post by Kelly on Dec 12, 2004 11:37:32 GMT 1
Eingelijk het zou wel vett coowl zijn als Chris terug kwam!
Maar hij gaat jah dood duzz dat kan niet maar k heb gehoord dat ie er wel weer in terug komt wie heeft daar nog meer over gehoord???
kuss
|
|
|
Post by Bernadet on Dec 12, 2004 13:53:58 GMT 1
|
|
|
Post by PhoebeTheBest on Dec 13, 2004 16:05:08 GMT 1
[glow=Yellow,2,300]jaaa dat is in nederland, deze week vrijdag!! kijken duss hee..? [/glow] Ik..! Hij komt in de zevende aflevering van het zevende seizoen terug..! Dus kijken..!
Kus
|
|