|
Post by Paigethecutest on May 1, 2005 16:50:42 GMT 1
Sorry voor de apparte topic, maar dat leek me overzichtelijker. Ik weet dat er veel meer personen zijn, maar ik heb geprobeerd een selectie te maken uit de belangrijkste personages.
|
|
|
Post by Paigethecutest on May 1, 2005 16:51:13 GMT 1
Mijn favo is Kate, dan Sayid en dan Locke.
|
|
|
Post by Prince Charmed on May 1, 2005 18:12:54 GMT 1
Je bent Charlie vergeten Hij is vet cool ^^ Maar mijn favo personage is Sawyer.. hij is knap en uhm dat evil is natuurlijk te leuk... Verder vind ik Boone ook wel erg leuk. Past zo lief op zn zus ^_^ Jack wil te graag de held zijn. Van de vrouwen vind ik Kate het leukst, die heeft gewoon wat mysterieus over zich. Waarschijnlijk krijgen Jack en Kate wel wat met elkaar maar mijn leukste koppel is toch: Charlie en Claire
|
|
|
Post by Paigethecutest on May 1, 2005 19:29:28 GMT 1
Sh*t inderdaad Charlie is een van de leuksten, sorry.
|
|
|
Post by Bernadet on May 1, 2005 19:55:11 GMT 1
Sawyer vind ik het leukst.. houd de spanning er een beetje in.. Maar vind Hurley egt een lieverd.. En Charlie is egt vet grappig.. En van de vrouwen egt wel Claire.. gewoon egt een boeiende personage.. haha het is gewoon leuk om meer over haar te weten te komen..
[/b]
|
|
|
Post by Joykuh on May 1, 2005 20:05:09 GMT 1
Dit vind ik zooo irritant ;D Ik ken dat programma niet..; kan ik er niet mee praten, terwijl ik dat wel wil België gaat toch eens meer programma's moeten aankopen, in plaats van er zelf te blijven maken.
|
|
|
Post by Paigethecutest on May 1, 2005 21:07:10 GMT 1
Rot voor je. Maar het is een goede serie, in België zal 'ie ook vast snel komen, kun je ook meepraten.
|
|
|
Post by phoebefan on May 2, 2005 13:22:07 GMT 1
Ik heb voor Kate gekozen.Ze is een beetje misteryeus maar dat maakt Kate nou zo leuk!,vind ik.
|
|
|
Post by Mariet on May 4, 2005 9:31:25 GMT 1
Ik vind Sawyer 't leukst, dan Kate en dan Charlie ;D
|
|
|
Post by alpha on May 7, 2005 14:57:09 GMT 1
Ik vind Charlie het 'kewlst' denk ik, verder zijn Hurley en Shannon ook wel leuk
|
|
|
Post by funnyphoebe on May 7, 2005 15:17:57 GMT 1
kate! zij is altijd sow stoer ensow! ;D maar ze moet wel even die stomme vlecht lozen! kus
|
|
|
Post by Mariet on May 8, 2005 9:34:33 GMT 1
jaa hurley, die is inderdaad ook echt bruutt! echt een tjille gozer idd ! ;D
|
|
|
Post by Liz on May 9, 2005 14:42:08 GMT 1
Charlie, Kate en Sayid zit niet echt een volgorde in, maar die drie vink het leukst Boone is ook wel schattig btw... maar Locke, dat is zown freak :s
|
|
|
Post by phoebefan on May 9, 2005 14:47:01 GMT 1
jaa hurley, die is inderdaad ook echt bruutt! echt een tjille gozer idd ! ;D Jacker!
|
|
|
Post by Paigethecutest on May 9, 2005 18:07:57 GMT 1
Charlie, Kate en Sayid zit niet echt een volgorde in, maar die drie vink het leukst Boone is ook wel schattig btw... maar Locke, dat is zown freak :s Hij heeft net als Kate iets misterieus over zich.
|
|
|
Post by Liz on May 9, 2005 19:42:50 GMT 1
Hij heeft net als Kate iets misterieus over zich. Locke? yep...maar wel op een slechte manier ik zie hem ervoor aan om iemand zo zonder reden ofzo neer te steken met 1 van die messen van m... naja, ik vind m gewoon eng
|
|
|
Post by alpha on May 10, 2005 10:11:26 GMT 1
Tjah ... zo'n moordactie van Locke zou mij eerlijk gezegd ook niet verbazen hoor, hij was bijv immers ook degene die altijd ging jagen met Ethan meende ik ... beetje rare vogel die Locke ...
|
|
|
Post by phoebefan on May 11, 2005 12:33:11 GMT 1
Tjah ... zo'n moordactie van Locke zou mij eerlijk gezegd ook niet verbazen hoor, hij was bijv immers ook degene die altijd ging jagen met Ethan meende ik ... beetje rare vogel die Locke ... Ja,
|
|