|
Post by phoebefan on Apr 16, 2005 10:35:07 GMT 1
Je kan proberen om die randen van die onderste foto weg te werken,... Nu lijkt het nogal 'hoekerig' Als je een foto bovenop een andere foto plaatst, kan je de bovenste laag een beetje weggummen. Ik had een screen gemaakt met een voorbeeld,... maar die wou niet uploaden En nog een Alyssa Blend: En een Drew Blend ( Die er nogal raar uitziet ): Ja, Dat probeer ik altijd,,maar het lukt nooit,,
|
|
|
Post by Joykuh on Apr 16, 2005 12:58:53 GMT 1
Het is het makkelijkst om het te vergroten (Inzoomen), en dan pas gummen. Ik kon het bijna ook niet in het begin,... Maar je leert het wel na een tijdje
|
|
|
Post by Mariet on Apr 16, 2005 14:36:46 GMT 1
Het is geen charmed-iets, maar tog iets gemaakt Ik tegen eigenlijk nooit zoveel paarden, denk dat diet mijn 3e is, vind het resultaat wel meevallen img188.echo.cx/img188/619/img19594xv.jpgKwaliteit is wel een heel stuk achteruit gegaan, wij hebben geen scanner dus ik moest er een foto van maken..
|
|
|
Post by Liz on Apr 16, 2005 14:47:11 GMT 1
wauw...ik vind dat je echt heel goed kunt tekenen
|
|
|
Post by Mariet on Apr 16, 2005 15:00:55 GMT 1
Dankje ;D ;D Ben trouwens nog niet helemaal klaar, moet haar lijf nog maken, maar ben wel een uur wezen ploeteren op het oogje, er is daar ook bijna geen papier meer over van al het gummen Dus had geen zin meer om verder te gaan
|
|
|
Post by phoebefan on Apr 16, 2005 15:29:47 GMT 1
Het is geen charmed-iets, maar tog iets gemaakt Ik tegen eigenlijk nooit zoveel paarden, denk dat diet mijn 3e is, vind het resultaat wel meevallen img188.echo.cx/img188/619/img19594xv.jpgKwaliteit is wel een heel stuk achteruit gegaan, wij hebben geen scanner dus ik moest er een foto van maken.. Echt mooi
|
|
|
Post by Joykuh on Apr 16, 2005 22:21:55 GMT 1
|
|
|
Post by phoebefan on Apr 17, 2005 14:02:14 GMT 1
Ik heb nog wat dingies gemaakt: (De onderste 2 zijn nogal mislukt ) Vind ze mooi,,
|
|
|
Post by Prince Charmed on Apr 17, 2005 18:05:33 GMT 1
Hoe doe je die bewegende dingen op datzelfde plaatje bij Leo? Ook met Animation Shop?~ Of eigenlijk bedoel ik hoe je die vierkantjes maakt.. maak je dat gewoon zelf of is dat een ding dat je kan aanklikken?
|
|
|
Post by Joykuh on Apr 17, 2005 18:40:36 GMT 1
Ja, met animation shop,... Tamelijk makkelijk te maken hoor. Dat zijn kleine afbeeldingen die je zelf kan maken. Het is heel eenvoudig, met paint kan je die vierkantjes ook maken. Je zet die dan 3 keer op een afbeelding, en tekens kleur je er eentje van in. Ik heb een screen gemaakt, misschien dat het zo duidelijker is. Zie je? Die dingetjes heb ik van een avatar genomen die ik heb gevonden, maar je kan dat ook met hartjes, smiley's enzovoort doen. Kleuren kan je ook veranderen door ver in te zoomen om het vierkantje en dan stukje oor stukje te kleuren. Het is wel een lang werkje (voor de beginners naatuurlijk wel wat langer) maar dat vervetert hoe meer je het doet. Je kan ook zelf afbeeldingen creëren natuurlijk Snap je het een beetje? Ik ben totaal niet goed in uitleggen Heb trouwens nog eentje: (De foto's zijn niet door mij samengevoegd, ik heb er alleen wat texture's en efecten overheen gedaan)
|
|
|
Post by Prince Charmed on Apr 18, 2005 13:30:22 GMT 1
Oja ik snap hem Ik ga het meteen proberen Die van Piper en Leo is trouwens echt mooi gemaakt
|
|
|
Post by Joykuh on Apr 18, 2005 14:30:22 GMT 1
Bedankt! Ik hoop dat je wat aan mijn uitleg hebt
|
|
|
Post by phoebefan on Apr 18, 2005 17:47:25 GMT 1
Bedankt! Ik hoop dat je wat aan mijn uitleg hebt Heej,, Je uitleg heeft goed geholpen!: Moest eerst zoeken naar die hartjes,, Had ik ze gevonden heb meteen die gemaakt,,
|
|
|
Post by Paigethecutest on Apr 18, 2005 18:32:29 GMT 1
Dat is toch wel duidelijk?
|
|
|
Post by Joykuh on Apr 18, 2005 18:38:11 GMT 1
Heej,, Je uitleg heeft goed geholpen!: (Is niet van Charmed) Moest eerst zoeken naar die hartjes,, Had ik ze gevonden heb meteen die gemaakt,, Goed gelukt voor een eerste keer
|
|
|
Post by phoebefan on Apr 19, 2005 15:17:14 GMT 1
Goed gelukt voor een eerste keer Haha, Bedankt
|
|
|
Post by Bernadet on Apr 19, 2005 18:46:22 GMT 1
Hier is ie... Als ie niet goed is, moet je maar zeggen wat je anders wil. Ik ben nog niet goed in avatars maken... K had nog klein vraagje.. zou de tekst van he is a hottie.. zou je die willen veranderen in:
Evil............. But Cute..
Dankje in elk geval..!
|
|
|
Post by Bernadet on Apr 19, 2005 18:48:23 GMT 1
Ik heb er ook weer een gebaseerd op de trailer... en dan nog maar 1 Ik moet ff wat leukere plaatjes vinden ^^ Vind je erg als ik de tekst van ut plaatje bij je naam ook in de mijne zet..?
|
|
|
Post by Joykuh on Apr 21, 2005 18:06:34 GMT 1
K had nog klein vraagje.. zou de tekst van he is a hottie.. zou je die willen veranderen in:
Evil............. But Cute..
Dankje in elk geval..! Tuurlijk Sorry dat het zo lang duurde, maar ik was deze week op werkperiode ergens in Wallonië met de school
|
|
|
Post by Bernadet on Apr 21, 2005 18:32:43 GMT 1
Tuurlijk Sorry dat het zo lang duurde, maar ik was deze week op werkperiode ergens in Wallonië met de school Is helemaal niet erg..! Dank je wel hea.. Was ut leuk dan?
|
|