|
Post by Mariet on Apr 13, 2005 21:22:04 GMT 1
Helaas is mijn proefprogramma bijna verlopen en heb momenteel geen kazaa om daar iets voor te downloaden
|
|
|
Post by Joykuh on Apr 13, 2005 21:30:19 GMT 1
Helaas is mijn proefprogramma bijna verlopen en heb momenteel geen kazaa om daar iets voor te downloaden Das jammer Kopen zal natuurlijk tamelijk duur uitkomen Ik heb ook nog een blend gemaakt,... Ik vind hem best goed gelukt: Ik heb mijn eerste colorize gemaakt Hij is niet zo mooi,... maar het was maar een probeersel.. Voor: Na:
|
|
|
Post by Mariet on Apr 14, 2005 11:43:03 GMT 1
Gaaf hoor
|
|
|
Post by Prince Charmed on Apr 14, 2005 15:11:23 GMT 1
ok... haha hier is mijn aller aller eerste kunsteltje... haha.. ik probeer later wat beters EDIT Ok nog een gemaakt ..
|
|
|
Post by phoebefan on Apr 14, 2005 16:09:20 GMT 1
Helaas is mijn proefprogramma bijna verlopen en heb momenteel geen kazaa om daar iets voor te downloaden Bedoel je om avaters te maken?? Ik heb wel een programma om avatars te maken voor altijd ,,,En als je het wilt help ik je wel hoor
|
|
|
Post by phoebefan on Apr 14, 2005 16:46:08 GMT 1
Dit zijn mijn knutseltjes:
(ik maak alleen avatars en soms ook andere dingen)
Deze ook:
,,
Binnenkort meer!!
|
|
Paige
Whitelighter
Sage so Fair from far and wide ,take my troubles and cast them aside.....
|
Post by Paige on Apr 14, 2005 18:43:50 GMT 1
wow hoe maken jullie dat allemaal, ik heb nog nooit van die programma's gehoord Ik wil ook wel
|
|
|
Post by Joykuh on Apr 14, 2005 18:54:56 GMT 1
Je kan die programma's: Animation Shop (AS) (Voor bewegende ava's) Paint Shop Pro (PSP)(Blends etc...) En soms gebruik ik ook Photoshop(PS) ,... infeite hetzelfde als PSP. Je kan die kopen,... maar die zijn wel duur. Ik heb voor PSP (de nieuwste + AS) 130 euro betaald.Maar het zijn wel hele goede programma's. Je kan ze natuurlijk ook downloaden, maar dan denk ik dat je maar een proeftijd hebt ofzo... En dan nog 2 ava's van mijn katten:
|
|
Paige
Whitelighter
|
Post by Paige on Apr 14, 2005 18:58:09 GMT 1
zou iemand misschien een ava voor mij willen maken
|
|
|
Post by Joykuh on Apr 14, 2005 19:00:03 GMT 1
Tuurlijk Als je wat plaatjes heeft, en zegt welke tekst erop moet, wil ik dat voor je doen
|
|
Paige
Whitelighter
|
Post by Paige on Apr 14, 2005 19:21:18 GMT 1
|
|
Paige
Whitelighter
|
Post by Paige on Apr 14, 2005 19:30:33 GMT 1
Wow die van Piper is egt mooi Das jammer Kopen zal natuurlijk tamelijk duur uitkomen Ik heb ook nog een blend gemaakt,... Ik vind hem best goed gelukt: Ik heb mijn eerste colorize gemaakt Hij is niet zo mooi,... maar het was maar een probeersel.. Voor: Na:
|
|
|
Post by Joykuh on Apr 14, 2005 21:11:04 GMT 1
Bedankt Maare,... die eerste foto doet het niet... Wil je dat ik die weglaat? Je moet het even zeggen Dan kan ik hem maken...
|
|
Paige
Whitelighter
|
Post by Paige on Apr 15, 2005 7:47:35 GMT 1
ja is goed , laat die maar weg sorry dat ik zo laat nog reageer maar k was gister al weg
|
|
|
Post by Joykuh on Apr 15, 2005 11:52:56 GMT 1
Is niet erg hoor Hier is ie: Als hij niet goed is moet je het maar zeggen, dan kan ik hem veranderen. Ennu,... photobucket.com werkt voorlopig niet,... dus veel van mijn foto's werken tijdelijk niet... Ik d8,.. ik laat het ff weten
|
|
Paige
Whitelighter
|
Post by Paige on Apr 15, 2005 13:34:01 GMT 1
ooooo wow hij is echt echt mooi !!! Dank je ! ;D Ik zet m direct als ava bij m'n naam
|
|
|
Post by Joykuh on Apr 15, 2005 18:02:08 GMT 1
Het is het beste om de grootte op 100 x 100 (Kan je veranderen in je profiel) te zetten... Dan zijn de letters duidelijker te lezen. En ik heb een wallpaper gemaakt: Niet zoals ik hem wou, maar hij is ook niet mislukt Edit: Hij komt wel wat groter uit dan in PSP zelf
|
|
|
Post by phoebefan on Apr 15, 2005 19:12:03 GMT 1
Je kan die programma's: Animation Shop (AS) (Voor bewegende ava's) Paint Shop Pro (PSP)(Blends etc...) En soms gebruik ik ook Photoshop(PS) ,... infeite hetzelfde als PSP. Je kan die kopen,... maar die zijn wel duur. Ik heb voor PSP (de nieuwste + AS) 130 euro betaald.Maar het zijn wel hele goede programma's. Je kan ze natuurlijk ook downloaden, maar dan denk ik dat je maar een proeftijd hebt ofzo... En dan nog 2 ava's van mijn katten: Je kan het ook met een andere programma maken,,Die alleen maar bewegende plaatje maakt (ik bedoel ava`s enz) Ja en het is waar dat je alleen maar proeftijd hebt als je via bv www.jasc.com download.Ik heb dan AS 3 nog maar 4 dagen Maar maak ze met een andere programma ,.Deze heb ik gemaakt:
Eigenlijk wou ik andere plaatjes er ook in zetten maar kon niet echt bijpassende foto`s vinden,,
O en deze,, (nie echt bijzonder):
|
|
|
Post by Joykuh on Apr 15, 2005 19:39:19 GMT 1
Je kan proberen om die randen van die onderste foto weg te werken,... Nu lijkt het nogal 'hoekerig' Als je een foto bovenop een andere foto plaatst, kan je de bovenste laag een beetje weggummen. Ik had een screen gemaakt met een voorbeeld,... maar die wou niet uploaden En nog een Alyssa Blend: En een Drew Blend ( Die er nogal raar uitziet ):
|
|
|
Post by Prince Charmed on Apr 16, 2005 9:25:02 GMT 1
Ik heb er ook weer een gebaseerd op de trailer... en dan nog maar 1 Ik moet ff wat leukere plaatjes vinden ^^
|
|