|
Post by Prince Charmed on Mar 24, 2005 18:37:12 GMT 1
Ik zag net dat iemand hier dit ook keek, dus ik denk open een topic ^_^ As the World Turns is elke dag te zien op rtl4 om iets van 16:05. Ik vind het een hele leuke serie, alleen vind ik het jammer dat de Paul die er nu is, een andere is... Ik vond die andere Paul veel leuker, en volgens mij denken ze: 'andere Paul, andere persoonlijkheid' want Paul doet opeens heel gemeen, en zo was hij helemaal niet.. Deze Paul had net zo goed de grotere broer van Aaron kunnen zijn, die heeft ook zulk vaag haar Ook hoop ik dat Mike enzo Simon gaan vinden ergens, want die vond ik ook zo leuk, en ik vind het ook wel zielig voor Katie, dat ze neit weet waarom hij is weggegaan.. En dan heb je ook nog die stomme Rick, die een beetje seriemoordenaar speelt, en ook nog gaat trouwen met die Susan.. nou ik vind dat allemaal een beetje vaag.. stomme Rick... Chris is wel leuk... (zit m zker in de naam )
|
|
|
Post by Bernadet on Mar 24, 2005 19:32:10 GMT 1
Heej jaa dat was ikke ! Jaa ikke v0nd die andere Paul 0ok veel leuker! www.cbs.com/daytime/atwt/ Tr0uwens g0ede site ATWT! Maar daar l0pen ze wel bijna 2 jaar v0or 0fzow ! Als je 0p wil z0eken waar we nu zijn m0et je 0ngeveer Ff kijken bij 28 July 2003! Maar ut l0opt egt heel anders af dan dat je verwacht !
|
|
|
Post by xCharmedx on Mar 25, 2005 11:36:40 GMT 1
Ik had As The World Turns maar een paar keren gezien. Het was leuk. Maar toen keek ik een tijd niet meer. En toen wist ik niet meer op welk net het kwam Maar bedankt! Nu ga ik cker kijken!
|
|
|
Post by Prince Charmed on Mar 25, 2005 12:38:34 GMT 1
Ik had op die site gekeken... haha echt waar ze nu zijn, die twee die gaan trouwen, dat zou je echt niet verwachten haha Maarja.. heb ook waar wij ongeveer zijn gekeken en ben wat minder blij met die verhaallijn van Simon Maar wel leuke site.. ! Bedankt
|
|
|
Post by Bernadet on Mar 25, 2005 16:58:24 GMT 1
Ik had op die site gekeken... haha echt waar ze nu zijn, die twee die gaan trouwen, dat zou je echt niet verwachten haha Maarja.. heb ook waar wij ongeveer zijn gekeken en ben wat minder blij met die verhaallijn van Simon Maar wel leuke site.. ! Bedankt Haha jaah verwacht ut allemaal egt niet heah?! Alsje h0or !
|
|
Paige
Whitelighter
Sage so Fair from far and wide ,take my troubles and cast them aside.....
|
Post by Paige on Mar 26, 2005 16:11:24 GMT 1
heej Ja! ik kijk ook altijd naar ATWT, geweldig gewoon. M'n moeder keek er altijd naar en toen ben ik steeds vaker mee gaan kijken, ik kijk het nu bijna vaker dan zij hahaha ;D Ja echt heel raar dat juist die twee gaan trouwen, tenminste als ik denk dat ik weet over wie jullie t hebben, ik heb t al een tijdje geleden gelezen.
nou doeg doeg
|
|
|
Post by Bernadet on May 2, 2005 11:37:35 GMT 1
Eindelijk is Rick gepakt als seriemoordenaar,, ^^ haha ik vond ut nu tog ook wel een beetje saai worden,, maar is hij dan gepakt,,
|
|
|
Post by P3rules on May 4, 2006 20:24:55 GMT 1
Ik denk haal weer even een oude topic naar boven,.. ik weet niet of er meerdere zijn die ATWT kijken.. maar als het vakantie is kan ik het aardig volgen...
Even over de afleveringen dan maar...
Chris is zoo fout bezig emily wil hem helemaal niet, maar hij ziet dat niet hij is beetje vaag aan het doen..
en dan Jack.. toen die julia weer naar voren kwam met die foto dacht ik ff dat hij verloren was.. julia is zoo niet leuk om in de serie terug te laten komen.. en ik hoop dat Carly, Jack weer vind en dat hun levendje gewoon verder gaat want volgens mij.. de Julia waar hij nu bij woont (moeder van JJ) is ook nie helemaal zuiver.. die heeft niet alles verteld.
Voor de rest gebeurd er op dit moment niet zo veel boeiends meer, ja dusty en lucy maar dat loopt denk ik toch wel fout. en Barbara met WIll ik vertrouw die will niet volgens mij gebruikt die nu juist zijn moeder.. kan aan mij liggen.
Ik hoop dat er meer zijn die het kijken zo is weer een topic bij gekomen om over te praten.. ben niet zo goed in nieuwe topics bedenk..
|
|
|
Post by Prince Charmed on May 9, 2006 17:49:15 GMT 1
Ja, ik vind het af en toe een beetje irritant worden, vooral met Emily en Chris! Ach, ik vind Aaron toch veel liever bij Alison En Jack heeft Julia ten huwelijk gevraagd! Lekker is dat. Ik vond het wel raar dat Jack ineens Carly ging bellen. Ze mogen hem nu toch wel eindelijk weer eens vinden! En ik vraag me af wanneer James weer terug komt met Cabot..
|
|
Paige
Whitelighter
|
Post by Paige on May 11, 2006 18:42:45 GMT 1
Ow ja James heeft Cabot natuurlijk nog steeds :S Maar inderdaad, Jack moet nu wel bijna gevonden worden anders komt het nooit meer goed met Jack en Carly. Maar hebben jullie het vanmiddag gezien!? Parker heeft een soort band met Jack, en op het moment dat Jack met Julia trouwde leek het wel of Parker doodging ofzo. En toen was het afgelopen :S Morgen dus maar weer kijken SPANNEND
|
|
|
Post by P3rules on May 12, 2006 17:11:42 GMT 1
Chris gaat NEE zeggen, ik weet het bijna zeker en ik denk dat julia die foto met jack erop weggooit.... ze is nu zelf erg gelukkig met jack mijn gevoel zegt dat james voorlopig nog even weg blijft er gebeuren nu heel veel andere dingen als het weer ff rustig is zal die wel terugkomen..
|
|
|
Post by Prince Charmed on May 14, 2006 13:55:20 GMT 1
Ja, dankzij die site die Bernadet had gepost ben ik weer helemaal op de hoogte Ik mis het echt veel te vaak. Maar ik vind Chris ook niet meer zo leuk. Je gaat toch niet met de zus je van je aanstaande? Eigenlijk is het nog erger van Emily, dat zou ik mijn zus bijvoorbeeld nooit kunnen vergeven Ik hoop niet dat Mike en Jennifer wat krijgen, want ik wil dat Katie terugkomt en weer verder gaat met Mike Dat vind ik zo'n lief stel En ik hoop niet dat het nog eeuwen duurt voordat Carly Jack eindelijk vind, want ik wil ze gewoon weer bij elkaar ;D Die stomme Julia gaat denk ik zeker weten die foto weggooien... grr, egoist
|
|
|
Post by Bernadet on May 17, 2006 15:31:22 GMT 1
Vind op dit moment vooral de verhaallijn leuk met Alison. Echt heel zielig hoe hij haar daar zo liet staan..
Vind het dat gedoe met Carly en Jack erg lang dradig worden.
|
|
|
Post by P3rules on May 28, 2006 18:20:12 GMT 1
dat jakc& carly gedoe wordt inderdaad langdradig.. is nog steeds nie afgelopen.. en ja die Alison die gaat wel wat krijgen met Aeron.. dat denk ik wel. en die chris ach ja si gewoon zielig die kwijnt weg.. geen leifde meer. en die barbera wordt ik helemaal crazy van pff die is echt vermoeiend ze had beter gewoon vrebrand kunne blijve.. ze doet iedere keer hezetlfde. mensen dwarsbomen.
|
|
|
Post by Prince Charmed on May 28, 2006 20:36:52 GMT 1
Ja, volgens mij komt het nooit meer goed met Barbara. En Will is trouwens wel opeens een hele grote jongen geworden he Hij ging een tijdje geleden naar de inrichting als een klein jongetje met rode haren, en kwam eruit als een bijna volwassen jongen, zonder rode haren Ik vind deze Will stom. En die stomme Rick Decker is er ook weer.. Pfff, ik word een beetje gek van hem ,ik hoop niet dat ze ontsnappen hoor.. En ik vind Henry zo schattig! Hij doet zo z'n best voor Nikki, maar zij vind Mike leuk (erg te begrijpen ;D) En heeft Julia het nou eindelijk een keer aan Jack verteld van Carly?? Ik heb namelijk wat gemist. Volgens mij zag ik in de gids staan dat Jack vrijdag Carly weer ziet, maar dat hij haar niet direct herkent.
|
|
|
Post by P3rules on Jun 13, 2006 20:53:46 GMT 1
ze hebben elkaar weer gevonden.. maar of het goed gaat komen ik weet het niet die julie probeerd carly maar zwart te maken oei oei. en deze will is idd niet meer DE will:Sen die barbera en rick pff helemaal mee gehad.:@ en paul en rosanna weer together hoe is het mogelijk?? maar wel leuk ! en voor de rest, k weet het ffn ie allemaal
|
|
Paige
Whitelighter
|
Post by Paige on Jul 14, 2006 9:59:56 GMT 1
He weten jullie misschien waar je de scripts van ATWT kan vinden.
Ik wil namelijk het volgende stukje kunnen afmaken (ik weet wel hoe het ongeveer ging maar ik wil het graag precies weten):
"You are my compas, Jack, My true north....."
En hoe gaat ie dan verder
|
|
|
Post by P3rules on Jul 14, 2006 11:07:01 GMT 1
dat is zo stom dat zinnetje kan je zo opzeggen als je zit te kijken en nu zou ik echt niet weten hoe die verder gaat, als ik vanavond kijk en het komt er in voor zal ik het onthouden
|
|