|
Post by Joykuh on Apr 3, 2005 21:10:54 GMT 1
wat moet ik vinden het is maar een film hoor !!!!!!!!!!! ik heb gelijk van julie allemaaal dus zeg maar niks ikk word gek van julie het is een film en het blijft een film!! RAAR MENS! Ik denk dat zij denkt dat wij hier over een film praten... Nouja,... dat ontleed ik toch uit dat berichtje...
|
|
|
Post by Mariet on Apr 4, 2005 15:29:48 GMT 1
[glow=red,2halo het is jou vrienin toch niet dus bemoei je er nietn meee ,300]TEXT[/glow] Het is mijn vriendin wel, en ookal was ze dat niet geweest, had ik wel een beetje medeleven getoond :S
|
|
|
Post by Paigethecutest on Apr 7, 2005 18:31:49 GMT 1
Jammer, ik had zelf geen pm in m'n inbox, weet ik nog haar reactie niet. Dan maar nog een bericht?
|
|
|
Post by xCharmedx on Apr 9, 2005 21:04:27 GMT 1
Ik denk dat ze soms als ze niet eens het berichtje niet eens goed leest gewoon verwijderd en dan een domme berichtje terugstuurd,
|
|
|
Post by charmed159 on Apr 10, 2005 9:36:09 GMT 1
[glow=red,2het is jou vriendin niet wat heb jij er mee te maken en sommige den ken dat het een smoes is en mischien ben ik er wel een van!!! ,300]TEXT[/glow]
|
|
|
Post by Liz on Apr 10, 2005 10:56:45 GMT 1
[glow=red,2het is jou vriendin niet wat heb jij er mee te maken en sommige den ken dat het een smoes is en mischien ben ik er wel een van!!! ,300]TEXT[/glow] ok...nu moet je echt es ff ophouden...ik kan niet echt wijs worden uit je berichtje...wat is de smoes?? maar je wordt nogal vervelend...dus rot aub op!!
waarom is ze eigenlijk nog niet verwijderd?
|
|
|
Post by phoebefan on Apr 10, 2005 15:29:43 GMT 1
Haaj,,
Ik had net het hele verhaal gelezen en ik wens haar familie enz Sterkte!!! Maar dat van ene Charmed159 kan echt niet! Wie denkt ze wel dat ze is? Hallo,er is hier iemand dood hoor.Ze moet eerst gewoon beter lezen!!
|
|
|
Post by Paigethecutest on Apr 10, 2005 17:14:35 GMT 1
ok...nu moet je echt es ff ophouden...ik kan niet echt wijs worden uit je berichtje...wat is de smoes?? maar je wordt nogal vervelend...dus rot aub op!!
waarom is ze eigenlijk nog niet verwijderd? Ze is toch door Lysbert gevraagd op te houden? Ten minste dat schreef zijzelf aan mij.
|
|
|
Post by Mariet on Apr 11, 2005 7:31:37 GMT 1
Ja, maar dat heeft ze niet gedaan, kreeg net alweer een mailtje van d'r :
hahahahhahaha ga kiijken naar je eigen graf kanke tering kut vieze hoer wat doe jij nog hier je zou toch oprotten hahaha
Dus..
|
|
|
Post by Joykuh on Apr 11, 2005 9:32:57 GMT 1
Ja, maar dat heeft ze niet gedaan, kreeg net alweer een mailtje van d'r : hahahahhahaha ga kiijken naar je eigen graf kanke tering kut vieze hoer wat doe jij nog hier je zou toch oprotten hahaha Dus.. Dit kan toch niet meer!! Al dat uitschelden,... Kan ze hier niet gewoon wegblijven? Ik zou haar al verwijderd hebben, want ze heeft al verschillende waarschuwingen gekregen... Sorry, moest er weer ff uit
|
|
Lysbert
Whitelighter
*What goes around, comes around*
|
Post by Lysbert on Apr 11, 2005 12:45:00 GMT 1
Hallo!
Ik heb haar nu dus wel verwijderd. Sorry dat het allemaal niet zo snel gaat, maar ik heb het nogal druk met tentamens. Bovendien vind ik ook dat ik eerst wel even mag onderzoeken wat er precies aan de hand is voordat ik iemand van het forum verban toch?
Nouja, dit was wel terecht want zulke scheldpartijen dat slaat echt nergens op.
Groetjes van Lysbert
|
|
|
Post by Joykuh on Apr 11, 2005 18:40:44 GMT 1
Hallo!
Ik heb haar nu dus wel verwijderd. Sorry dat het allemaal niet zo snel gaat, maar ik heb het nogal druk met tentamens. Bovendien vind ik ook dat ik eerst wel even mag onderzoeken wat er precies aan de hand is voordat ik iemand van het forum verban toch?
Groetjes van Lysbert Nou,... ik ben wel een beetje blij dat we, hopelijk, geen zulke berichtjes meer gaan te lezen krijgen. En ik kan soms nogal kort en bondig mijn mening zeggen,... Ik snap nu waarom het nogal wat duurde met je tentamens, Lysbert
|
|
|
Post by Paigethecutest on Apr 11, 2005 19:00:19 GMT 1
Hallo!
Groetjes van Lysbert Succes met die tentamens.
|
|