|
Post by Mariet on Mar 13, 2005 21:25:45 GMT 1
Precies.. Maarja zal verder haar reactie hierop maar afwachten... Kan er ook niks aan doen dat ik gewoon altijd gelijk zeg wat ik denk ;D
|
|
|
Post by Paigethecutest on Mar 14, 2005 16:47:51 GMT 1
Pff wat zal ik hard gaan lachen als jou zoiets overkomt. Ik ben het bijna totaal met je eens. Eén ding, als je via via hoort dat haar iets soortgelijks gebeurt, zal je echt niet lachen, of wel? Nog eens, ik ben het verder compleet met je eens.
|
|
|
Post by Liz on Mar 14, 2005 19:16:04 GMT 1
ehm, niet om het nou voor dat mens op te gaan nemen hoor, maar dat 'gaan lachen als haar zoiets overkomt' gaat echt te ver... ja, ze was dom bezig. Erg lomp en respectloos. maar het was ook weer een fout he...neem ik toch aan, aangezien ze het over de laatste charmedaflevering heeft... ik mag toch hopen voor haar dat als ze (eindelijk) eens ff de moeite neemt om deze topic te lezen, ze echt wel doorheeft dat ze fout zat....
|
|
|
Post by Mariet on Mar 14, 2005 20:46:31 GMT 1
Tja.. Ik vind gewoon dat voordat je zoiets schrijft je eerst even je hoofd moet gebruiken, en dan reageer ik gewoon heel boos want daar kan ik gewoon echt niet tegen...
|
|
|
Post by Paigethecutest on Mar 14, 2005 21:40:12 GMT 1
Tja.. Ik vind gewoon dat voordat je zoiets schrijft je eerst even je hoofd moet gebruiken, en dan reageer ik gewoon heel boos want daar kan ik gewoon echt niet tegen... Snap ik, kan ik ook niet.
|
|
|
Post by Liz on Mar 15, 2005 16:16:49 GMT 1
ik vind het ook niet kunnen hoor...echt een vreselijk domme actie...(keb er ook al lang wat van gezegd...kon ook m'n woede niet echt inhouden... ) maar om iemand nou ook zoiets toe te wensen gaat naar mijn idee gwoon echt te ver...
|
|
|
Post by Mariet on Mar 17, 2005 19:58:16 GMT 1
Tjah.. Ze is nu wel laf bezig, niet meer hier in dit topic komen
|
|
|
Post by Liz on Mar 18, 2005 12:26:04 GMT 1
Tjah.. Ze is nu wel laf bezig, niet meer hier in dit topic komen haha vreemd he ik denk dat we haar hebben weggejaagd achja, moet ze ook maar niet zulke domme opmerkingen plaatsen...
|
|
|
Post by Mariet on Mar 18, 2005 15:12:27 GMT 1
Inderdaad! maar wil wel graag weten warom ze het deed... dus aan de ene kant wel jammer dat ze niet meer komt
|
|
|
Post by xCharmedx on Mar 21, 2005 16:31:04 GMT 1
Inderdaad! maar wil wel graag weten warom ze het deed... dus aan de ene kant wel jammer dat ze niet meer komt Misschien moest ze gewoon echt lezen waar het over ging en NIET dus over een aflevering van Charmed.
xx Melisa
|
|
|
Post by Liz on Mar 28, 2005 19:18:39 GMT 1
ok ok...ik neem m'n woorden terug...: het ís gewoon een ongelooflijke stomme koe...zij had mij laatst (prongeluk) een pb'tje gestuurd, en ik kon het natuurlijk niet laten iets over die actie van haar te zeggen...krijg ik dit terug: en ik vroeg alleen maar of ze 't echt niet in de gaten had...
mm...srry...kmoest dit ff kwijt
|
|
|
Post by xCharmedx on Mar 28, 2005 19:43:15 GMT 1
ok ok...ik neem m'n woorden terug...: het ís gewoon een ongelooflijke stomme koe...zij had mij laatst (prongeluk) een pb'tje gestuurd, en ik kon het natuurlijk niet laten iets over die actie van haar te zeggen...krijg ik dit terug: en ik vroeg alleen maar of ze 't echt niet in de gaten had...
mm...srry...kmoest dit ff kwijt Ik wil niet veel zeggen maar wat je zei:"Ze is gewoon een ongelooflijke stomme koe!",is grappig! En je hebt gelijk.Ze moet niet zulke berichtjes sturen.
|
|
Safira
Whitelighter
Charmed Forever
|
Post by Safira on Mar 28, 2005 20:23:37 GMT 1
idd slaat helemaal nergens op dat ze dat heeft neergezet, ze moet eens beter nadenken voordat ze hier wat neerzet!
|
|
|
Post by Mariet on Mar 28, 2005 21:23:51 GMT 1
WTF Wat een arrogante b*tch is dat.. Jemig ik geloof dat ik het nu ff allemaal niet begrijp :S Dat iemand ZO kan zijn Pfff.. K denk dat ik ook maar een even een berichtje ga sturen :S
|
|
|
Post by Paigethecutest on Mar 29, 2005 13:18:52 GMT 1
Laten we dat allemaal maar doen, misschien ziet ze na tachtig duizend berichten dat ze fout zat en iets verschrikkelijks doms zei.
Here it is:
Ik las dat je dit schreef aan Liz:
"halo ik heb gelijk en waarom zou ik voor jou mijn exuzes aanbieden he je bent mijn moeder niet en oja jou mening is jou mening mijn mening is mijn mening dus hou maar op!!!!!! xxmelda die glijk heeftxxxxx"
Biedt jij alleen je excuses aan aan je moeder? Tuurlijk ieder heeft zijn eigen mening en gevoelens en die dienen door ieder ander gerespecteerd te worden. Dit houdt ook in dat je nadenkt over wat je schrijft en dus niet tegen iemand die verdrietig is, gaat zeggen dat het onzin is. Je laat hiermee zien dat je duidelijk geen verstand hebt van de wereld en hoe die en zijn bewoners, dier en mens, in elkaar zitten qua sociale bezigheden. Ik wil je vriendelijk vragen, al dan niet openlijk je excuses aan te bieden aan ieder die je beledigd hebt met je domme uitspraken en dan met name Mariet, die waarschijnljik door jou veel pijn is gedaan. (O ja, even uitleggen, niet fysiek maar geesteljk.)
Erik
|
|
|
Post by Mariet on Mar 29, 2005 18:42:40 GMT 1
Dankje wel, vind ik een hele goede reactie van je!! ;D
|
|
|
Post by Mariet on Mar 29, 2005 20:03:26 GMT 1
dit heb ik gemaild en ook in het gastenboek van haar site geschreven zodat ze het hoe dan ook te lezen krijgt :
oke in het begin probeerde ik er nog een draai aan te geven en te denken dat je het niet goed gelezen had over dat meisje. Maar na dat berichtje aan Liz.. pff wat draait er rond in dat zieke geestje van jou zeg? Sta je er eigenlijk wel bij stil dat een meisje van net 15 jaar in een klap uit het leven is weggerukt? Ze had nog zoveel kunnen doen in haar leven.. Nou wat mij betreft ben jij gewoon ziek in je hoofd en moeten die inieminie hersentjes van jij eens wat meer gaan nadenken over het leven. Voor hetzelfde geld was jouw vriendin het geweest? nou denk niet dat je er dan zo droog over zou nadenken. Het boeit me verder niet hoe je er over denkt, maar als je dan toch een berichtje plaatst toon dan op zijn minst wat medeleven en doe dan nog alsof je het erg vind, dat is wel het minste wat je op zo'n moment kunt doen vind ik.
|
|
|
Post by halliwellsister on Apr 3, 2005 10:31:25 GMT 1
zij is echt domm ze moet eerst ff goed lezen voordat ze wat zegt wat denkt zij ik bedoel je zegt tog niet omaar dat over iemand die verdriet heeft mo dat er een vriendin overleden is sorry hoor maar dat heb je egt geen manieren en geen respect maar ik denk dat zulke mensen hier niet thuis hore dus ze moet gwoon normaal doen en niet alleen aan haar zelf denken....
pff dit moest er ff uit ik vind dat egt niet kunnen....
|
|
|
Post by Mariet on Apr 3, 2005 12:14:41 GMT 1
Wooowww dat wijf is echt dom Dit kreeg ik terug: wat moet ik vinden het is maar een film hoor !!!!!!!!!!! ik heb gelijk van julie allemaaal dus zeg maar niks ikk word gek van julie het is een film en het blijft een film!! RAAR MENS!
|
|
|
Post by charmed159 on Apr 3, 2005 19:27:39 GMT 1
[glow=red,2halo het is jou vrienin toch niet dus bemoei je er nietn meee ,300]TEXT[/glow]
|
|