|
Post by Prince Charmed on Mar 26, 2006 20:25:43 GMT 1
Ik denk dat het Milouska is, ik weet niet waarom. Maar ik vind haar een beetje onnozel overkomen, tenzij ze dat echt is vind ik haar verdacht Ik vind haar wel heel erg onnozel overkomen, eigenlijk is ze gewoon echt dom! Zitten ze al de hele tijd te praten over dat Liz en Roderick deze aflevering terug komen komt zij er opeens tussendoor: Milouska: Oooh wat zijn wij stom! Roderick en Liz komen deze aflevering terug! En echt zoveel van dat soort dingen, ik zit me echt ongelooflijk aan haar te irriteren. Ik moest wel lachen om Chris in de tweede aflevering over Milouska en Richard, die liggen elkaar trouwens ook totaal niet he Chris: "We kunnen het zowieso wel schudden, want Onky en Tonky die redden het natuurlijk helemaal nooit." En dan Milouska over Mary-Lou in de eerste aflevering bij de brug: "Dan moet ze namelijk echt wel een hele goeie actrice zijn." Jaa duuhh, ze is ook een actrice -__- Zij kan echt niet de Mol zijn hoor, ik denk dat ze van te voren ook wel een beetje zagen dat zij te dom was om de Mol te zijn. In mijn top 3 zitten Liz, Peggy en Toine. Liz bovenaan.
|
|
|
Post by PhoebeTheBest on Mar 28, 2006 14:24:12 GMT 1
Ik heb ergens geh0ord dat het T0ine is,,maar misschien is het 0ok wel gelul h0owr [/b]
|
|
|
Post by Bernadet on Apr 1, 2006 16:29:27 GMT 1
Roderick of Peggy, haha ik heb het gister 1x gezien en ik denk dat het Roderick of Peggy.
|
|
|
Post by Prince Charmed on Apr 1, 2006 18:12:58 GMT 1
Bernadet, leuk dat je het ook hebt gezien ! Vond je het een beetje leuk ? Ik vond het een beetje raar dat Richard weer terug kwam. Met Gijs in de vorige serie was het nog leuk, maar ze moeten het natuurlijk niet blijven doen, ik bedoel haal dan Chris of Geert terug (A) Maarja, om die reden denk ik inderdaad ook dat Richard de Mol niet kan zijn. Als iedereen was zoals Toine, zou hij er inderdaad niet meer terug in komen en dus geen Mol, dus Richard is ook van mijn lijstje geschrapt. (Al heb ik hem nooit echt verdacht) Ik vraag me af op wie Mary-Lou had gestemd. Ik dacht dat ze op Peggy zou stemmen, maar als ze op Peggy had gestemd en eruit is gegaan is het dus niet Peggy. En ze gaf zelfs nog Jokers aan Peggy dus op de een of andere manier denk ik ook niet dat het Peggy is. Ik vond haar actie om die jokers van Milouska te stelen echt zo goed. Mijn ergernis naar Milouska wordt alleen maar groter. Ik ga wel over op Milouska. Nog steeds denk ik niet dat zij de Mol is. Ze heeft gewoon aandacht nodig, en omdat bijna iedereen uit de groep haar negeert gaat ze maar naar de twee die haar nog niet zo goed kennen en een beetje interessant lopen doen. Het sloeg echt totaal nergens op om hun die Jokers te geven voor informatie. Toine speelt inderdaad het spel goed, hij had makkelijk het gewoon verkeerd kunnen uitleggen, maar aan de andere kant liet hij Mary-Lou en Bali wel verder gaan, terwijl dat dus uiteindelijk bleek het verste te zijn. Toch? Dan blijven Liz, Roderick en Frederique nog over. Voor Roderick is het natuurlijk alleen maar beter dan Richard terug komt, alleen maar meer verwarring zaaien en ze gaan hem weer verdenken etc. dus op zich zou het wel goed kunnen zijn om hem er weer in te laten. Van Frederique krijg ik totaal geen hoogte, hoewel ze soms wel grappige uitspraken enzo heeft. Ik vond het zo grappig dat ze ging lachen toen Milouska zei dat haar Joker gestolen was en dat ze later zei dat het er ook niets kon schelen ^^ Maar ze zou ook een goede Mol kunnen zijn. En dan Liz. Ik heb haar eigenlijk op nog geen een Mollenstreek kunnen betrappen, maar bij deze opdrachten was dat ook best lastig. Die laatste opdracht was eigenlijk alleen maar in je eigen voordeel en bij de eerste was het nogal moeilijk te saboteren. Ik vind de opdrachten deze serie ook wat minder, ik weet niet, er is gewoon minder spanning, ik vind groepsopdrachten altijd leuk, waarin ze in groepjes verdeeld zijn en zo contact enzo met elkaar moeten opnemen. Maarja, misschien volgende aflevering ^^ Ik ga trouwens nog steeds even uit van Liz, hoewel Roderick en Frederique snel volgen.
|
|
|
Post by Charmedxgirl on Apr 1, 2006 19:56:11 GMT 1
Ik heb het een keer gezien ik snap er niet egt veel van Kus
|
|
|
Post by Bernadet on Apr 2, 2006 14:52:04 GMT 1
@prince Charmed, ja vond heel erg leuk, alleen soms een beetje warrig haha, had het nog nooit eerder gezien, dus snapte eerst niet helemaal wat de bedoeling was.
|
|
|
Post by Bernadet on Apr 3, 2006 17:00:21 GMT 1
Frédérique Huydts (38) is overleden.
|
|
|
Post by Prince Charmed on Apr 3, 2006 19:02:33 GMT 1
Ja, ik had het net gelezen Ik ben er stil van, echt erg! Op 38-jarige leeftijd, en ze had al (geloof ik) darmkanker overwonnen. Ze werd eind vorige week opgenomen in het ziekenhuis met nierproblemen. Haar manager vertelde vorige week: "De nieren functioneren niet goed waardoor Frédérique een opgezwollen buik heeft vol vocht en lucht. De artsen zijn daarvoor een oplossing aan het zoeken." Het is dus niet gelukt Op haar verzoek gaat deze serie trouwens wel door, maar ik zal er nu toch wel anders naar gaan kijken.
|
|
|
Post by Bernadet on Apr 6, 2006 13:24:34 GMT 1
Echt, ik vind het zo erg.
|
|
|
Post by P3rules on Apr 12, 2006 15:57:12 GMT 1
echt verschrikkelijk dat ze is overleden maar volgens mij is ze ook de mol.. of peggy want in de laatste aflevering stemde peggy op frederique en frederique stemde op peggy :S daar klopt iets niet. maar toine kan het ook zijn maar dat vind ik een beetje voor de hand k vind het wel een echte mol..
|
|