Paige
Whitelighter
Sage so Fair from far and wide ,take my troubles and cast them aside.....
|
Post by Paige on Feb 12, 2005 17:00:35 GMT 1
heej wie van jullie kijkt er ook naar het programma: "wie is de mol" op ned 2. Voor degenen die dit volgen wie denken jullie dat de mol is? Kus Paige
|
|
|
Post by Liz on Feb 12, 2005 17:23:35 GMT 1
ik volg het niet, dus keb geen id wie er de mol zou kunnen zijn maar volgens mijn broertje is het best een leuk programma...dus misschien moet ik het ook eens een keertje gaan kijken
waar/wanneer komt het eignlijk?
|
|
|
Post by Paigethecutest on Feb 13, 2005 11:52:50 GMT 1
Ik heb het ook nog nooit gezien, maar mijn zusje kijkt het altijd, ik weet alleen niet wanneer, het schijnt heel leuk te zijn, maar wat ik ervan gehoord heb, trekt mij niet aan.
|
|
|
Post by laura on Feb 13, 2005 18:19:57 GMT 1
heeey... Ik denk dat Sander de Mol is.... xxx
|
|
|
Post by Kelly on Feb 13, 2005 18:56:03 GMT 1
K heb het nog nooit gezien mss 1 x..!
|
|
|
Post by miesje on Feb 14, 2005 16:36:04 GMT 1
ik volg het niet, dus keb geen id wie er de mol zou kunnen zijn maar volgens mijn broertje is het best een leuk programma...dus misschien moet ik het ook eens een keertje gaan kijken
waar/wanneer komt het eignlijk? Het komt altijd op vrijdagavond op nederland 2 om ong. 20:25. Alleen a.s. vrijdag komt het wat later!!
Opzeker dat Lottie de mol is!
|
|
|
Post by Mariet on Feb 15, 2005 16:52:13 GMT 1
Ik ken het niet...
|
|
|
Post by PhoebeTheBest on Feb 18, 2005 17:11:34 GMT 1
ik ken het ook niet ik ga vanaaf wel kijken;)
|
|
|
Post by Prince Charmed on Mar 5, 2005 17:23:08 GMT 1
Ik heb per ongeluk op Yvon gestemd maar ik denk dat Lottie de Mol is. Ik weet niet of 1 van jullie het gisteren hebben gezien (Omdat het natuurlijk onder charmed uitgezonden werd en ja ik heb het opgenomen ) Maar ze konden dus een vrijstelling verdienen naar de finale en eigenlijk was Yvon de enige die echt fanatiek mee deed, die dus ook echt die vrijstelling wilde om naar de volgende ronde te kunnen. En op het einde toen ze die vlag en sleutel had probeerde Marc Marie nog iedereen neer te schieten (best fanatiek nog dus) maar Lottie deed er verder niet echt veel aan. (Isabel had maagkrampen dus dat viel ook al weer een beetje af en die is dus sowieso niet de mol want ze is eruit ) Maarja Marc-Marie probeerde het dus nog maar werd ook neergeschoten en alleen Lottie was nog over om Yvon neer te schieten, maar die deed aboluut geen poging, helemaal niet fanatiek om die vrijstelling. Daar klopt gewoon iets niet aan, je wilt toch door naar de finale, maarja als je de Mol bent ga je sowieso wel naar de finale, dus voor mij is het Lottie. Maarja aan de andere kant... Yvon deed wel heel erg haar best, dus ook om wel neergeschoten te kunnen worden, om gewoon die vrijstelling te pakken zodat niemand anders hem zo pakken omdat zij toch de Mol is. Wel een paar grappige opmerkingen: Yvon: Ja, als je gaat huppelen schiet hij niet! (Marc-Marie huppelt verder XD ) Yvon: *Over Godzilla* "Man! Ik heb hem al 3 keer vermoord!" MM: "Wat?" Yvon: "DAT JE OOK EEN KEER WAT MOET DOEN!" MM: *over het feit dat Yvon de hele tijd bij Godzilla rondhing* "Volgens mij is Godzilla gewoon jouw vriendinnetje!"
|
|
|
Post by Prince Charmed on Mar 5, 2005 18:06:32 GMT 1
Maarja ik weet niet of iemand wel eens de vorige Wie is de Mol reeksen hebben gezien, maar dan is het meestal degene die je het minst verdenkt, in het geval van de eerste reeks was dat George, en nu zou het dan Marc-Marie zijn..
OK.. wat theorieen dan maar over Marc-Marie (MM) Bij het foto's maken van de krokodillen heeft hij zijn eigen foto verstopt omdat hij vond dat er zo weinig gebeurde en dat er toch maar wat spanning in zou moeten komen. Maar doordat hij die foto had verstopt hadden ze wel minder geld gekregen, dus of dat nou echt een slim idee van hem was.... Hij had het later dan wel toegegeven maar toch minder geld in de pot.
Ook gister met die vliegers ging hij een heel eind weg lopen om naar zijn zeggen de vlieger in de lucht te houden, maar zo kon Lottie nooit een foto maken van 3 vliegers als MM zo ver naar achteren stond.
En verder schoot hij gister (terwijl Godzilla nog leefde) ook een keer op iemand (weet ff niet meer wie) maar diegene zei MM schoot zomaar op me! Later schoot hij natuurlijk op iedereen, maar dat was om die vrijstelling te krijgen, dat eerste gedeelte was meer samenwerken..
Maarja.. het zou eigenlijk iedereen van die laatste 3 kunnen zijn...
|
|
Paige
Whitelighter
|
Post by Paige on Mar 7, 2005 17:40:54 GMT 1
ikzelf dacht dat het Yvon was....maar ik weet het nou ook niet zeker meer, Lottie is toch ook wel verdacht
|
|
|
Post by Prince Charmed on Mar 8, 2005 16:54:30 GMT 1
Hmm, ik weet het nou ook niet meer.. Ik heb een aantal afleveringen nog een keer gezien op www.wieisdemol.nl en daar heb ik dan heel erg gelet op de laatste 3 overgebleven kandidaten en hoe ze hebben gesaboteerd. Voor mij springt Marc-Marie er dan opeens bovenuit. Bijvoorbeeld met de vrachtwagen opdracht, wil hij Sander ook helemaal geen tips laten geven, en als Sander zei dat hij wat langzamer aan moest doen, luisterde hij ook helemaal niet, waardoor hij dus ook wat pionnen omver reed. Marc-Marie heeft de hele duik-opdracht verpest. Misschien snapte hij echt het spel niet, maar hij heeft gewoon alles helemaal anders neergelegd dan dat Isabel zei.. Voorbeeld: Isabel: "Marc Marie is kritisch" Dit zegt ze dan heel vaak door die megafoon omdat ze niet zeker weet of Marc-Marie haar had gehoord. Maar hij had haar heel duidelijk gehoord en werd ook kwaad omdat ze het zo vaak zei maar doet dan later toch: Marc-Marie: "Marc-Marie is ongeduldig" . Ik hoorde het heel duidelijk en ook maar 1 keer. Hij maakt hier dan wel een grapje van, maar eigenlijk heeft hij de hele opdracht verpest. Ook met de treinopdracht was hij ongelooflijk vaag met het seinen of ze die tassen nu wel of niet moesten pakken. Hij zat maar vaag te zwaaien en achterin begrepen ze er niets van dus hebben ze in totaal maar 1 tas gepakt en geen geld verdiend. Op dit moment denk ik echt dat het Marc-Marie is. Na ook die andere afleveringen nog een keer te hebben gezien valt voor mij Lottie eigenlijk af.. Ze doet overal wel goed haar best voor de opdracht en ik kan eigenlijk nergens echt zeggen van, ja nou weet ik het zeker, Lottie heeft die opdracht verpest. Ze probeert overal heel goed mee te doen en gaat op andermans aanwijzingen ook goed af.
|
|
|
Post by Bernadet on Mar 8, 2005 18:13:08 GMT 1
Hmm, ik weet het nou ook niet meer.. Ik heb een aantal afleveringen nog een keer gezien op www.wieisdemol.nl en daar heb ik dan heel erg gelet op de laatste 3 overgebleven kandidaten en hoe ze hebben gesaboteerd. Voor mij springt Marc-Marie er dan opeens bovenuit. Bijvoorbeeld met de vrachtwagen opdracht, wil hij Sander ook helemaal geen tips laten geven, en als Sander zei dat hij wat langzamer aan moest doen, luisterde hij ook helemaal niet, waardoor hij dus ook wat pionnen omver reed. Marc-Marie heeft de hele duik-opdracht verpest. Misschien snapte hij echt het spel niet, maar hij heeft gewoon alles helemaal anders neergelegd dan dat Isabel zei.. Voorbeeld: Isabel: "Marc Marie is kritisch" Dit zegt ze dan heel vaak door die megafoon omdat ze niet zeker weet of Marc-Marie haar had gehoord. Maar hij had haar heel duidelijk gehoord en werd ook kwaad omdat ze het zo vaak zei maar doet dan later toch: Marc-Marie: "Marc-Marie is ongeduldig" . Ik hoorde het heel duidelijk en ook maar 1 keer. Hij maakt hier dan wel een grapje van, maar eigenlijk heeft hij de hele opdracht verpest. Ook met de treinopdracht was hij ongelooflijk vaag met het seinen of ze die tassen nu wel of niet moesten pakken. Hij zat maar vaag te zwaaien en achterin begrepen ze er niets van dus hebben ze in totaal maar 1 tas gepakt en geen geld verdiend. Op dit moment denk ik echt dat het Marc-Marie is. Na ook die andere afleveringen nog een keer te hebben gezien valt voor mij Lottie eigenlijk af.. Ze doet overal wel goed haar best voor de opdracht en ik kan eigenlijk nergens echt zeggen van, ja nou weet ik het zeker, Lottie heeft die opdracht verpest. Ze probeert overal heel goed mee te doen en gaat op andermans aanwijzingen ook goed af. Ik kijk ut niet en heb 0ok geen idee waar ut 0ver gaat! Maar z0als ik je verhaal leest lijkt ut bijna als 0f marc-marie iedereen een beetje pr0beert v0or de gek te h0uden???
|
|
|
Post by Prince Charmed on Mar 8, 2005 18:29:20 GMT 1
Ik kijk ut niet en heb 0ok geen idee waar ut 0ver gaat! Maar z0als ik je verhaal leest lijkt ut bijna als 0f marc-marie iedereen een beetje pr0beert v0or de gek te h0uden???
haha, ja dat lijkt mij dus ook Hier even het spel: SERIE:
Onder leiding van Angela Groothuizen voeren de tien kandidaten tal van opdrachten uit. Slaagt de opdracht, dan verdient de groep steeds geld voor de groepspot. Om de proeven tot een goed einde te brengen, moeten ze samenwerken en elkaar vertrouwen. Alleen: wie is te vertrouwen en wie niet?
De Mol is altijd onder hen en probeert de opdrachten te saboteren, zodat er geen geld wordt verdiend voor de pot. De winnaar is degene die op het eind van de rit weet wie de Mol is. De tien bekende Nederlanders gaan, net als de kandidaten in de vorige seizoenen, fanatiek op zoek naar de Mol.
De kat uit de boom kijken is er deze keer niet bij, want dit jaar belooft vanaf de eerste minuut een spel te worden waarin fanatisme en eerzucht sleutelwoorden zijn. Niet in de laatste plaats omdat de deelnemers elkaar onderling al een beetje kennen en ook omdat de kijkers bepaalde verwachtingen hebben bij de verschillende bekende kandidaten. Of die verwachtingen uitkomen is maar de vraag, want is een radio-dj 24 uur per dag zo snedig? En is een cabaretier altijd grappig? En wat als een acteur geen tekst meer heeft? 'Wie is ... de Mol?' laat deze mensen van een andere kant zien. De Mol legt alle scherpe kantjes genadeloos bloot.
De opdrachten zijn net als in voorgaande jaren spectaculair, angstaanjagend of ontroerend, maar altijd intrigerend. Er wordt een beroep gedaan op inventiviteit, stressbestendigheid, intelligentie, inzicht, lef en bovenal op mensenkennis. Want hoeveel vreugde er ook is over het slagen van een opdracht, de dreiging van de Mol blijft aldoor voelbaar.
Iedere twee dagen worden de deelnemers getest op hun kennis van de Mol. Voor degene die het minst goed scoort, valt het doek: hij of zij moet direct naar huis. Zo wordt de groep elke aflevering kleiner, tot er drie mensen overblijven: de verliezer, de winnaar en de Mol.
De kijker is getuige van overwinningen, teleurstellingen, spelplezier, uitbarstingen, spanningen, ontluikende vriendschappen maar ook conflicten. Niet kijken betekent de volgende dag ook niet meepraten over de grote vraag: ... Wie is...de Mol? Ik hoop dat je een beetje snapt waar het over gaat, maar als je er eenmaal inzit is het echt heel leuk om te volgen Helaas is deze week vrijdag de een na laatste aflevering Maar als je het vanaf het begin allemaal wilt zien, en je hebt Windows Media Player, kan je de afleveringen bekijken op www.wieisdemol.nl onder afleveringen. Het is eigenlijk best wel verslavend (voor mij dan )
|
|
|
Post by Bernadet on Mar 8, 2005 20:26:45 GMT 1
haha, ja dat lijkt mij dus ook Hier even het spel: SERIE:
Onder leiding van Angela Groothuizen voeren de tien kandidaten tal van opdrachten uit. Slaagt de opdracht, dan verdient de groep steeds geld voor de groepspot. Om de proeven tot een goed einde te brengen, moeten ze samenwerken en elkaar vertrouwen. Alleen: wie is te vertrouwen en wie niet?
De Mol is altijd onder hen en probeert de opdrachten te saboteren, zodat er geen geld wordt verdiend voor de pot. De winnaar is degene die op het eind van de rit weet wie de Mol is. De tien bekende Nederlanders gaan, net als de kandidaten in de vorige seizoenen, fanatiek op zoek naar de Mol.
De kat uit de boom kijken is er deze keer niet bij, want dit jaar belooft vanaf de eerste minuut een spel te worden waarin fanatisme en eerzucht sleutelwoorden zijn. Niet in de laatste plaats omdat de deelnemers elkaar onderling al een beetje kennen en ook omdat de kijkers bepaalde verwachtingen hebben bij de verschillende bekende kandidaten. Of die verwachtingen uitkomen is maar de vraag, want is een radio-dj 24 uur per dag zo snedig? En is een cabaretier altijd grappig? En wat als een acteur geen tekst meer heeft? 'Wie is ... de Mol?' laat deze mensen van een andere kant zien. De Mol legt alle scherpe kantjes genadeloos bloot.
De opdrachten zijn net als in voorgaande jaren spectaculair, angstaanjagend of ontroerend, maar altijd intrigerend. Er wordt een beroep gedaan op inventiviteit, stressbestendigheid, intelligentie, inzicht, lef en bovenal op mensenkennis. Want hoeveel vreugde er ook is over het slagen van een opdracht, de dreiging van de Mol blijft aldoor voelbaar.
Iedere twee dagen worden de deelnemers getest op hun kennis van de Mol. Voor degene die het minst goed scoort, valt het doek: hij of zij moet direct naar huis. Zo wordt de groep elke aflevering kleiner, tot er drie mensen overblijven: de verliezer, de winnaar en de Mol.
De kijker is getuige van overwinningen, teleurstellingen, spelplezier, uitbarstingen, spanningen, ontluikende vriendschappen maar ook conflicten. Niet kijken betekent de volgende dag ook niet meepraten over de grote vraag: ... Wie is...de Mol? Ik hoop dat je een beetje snapt waar het over gaat, maar als je er eenmaal inzit is het echt heel leuk om te volgen Helaas is deze week vrijdag de een na laatste aflevering Maar als je het vanaf het begin allemaal wilt zien, en je hebt Windows Media Player, kan je de afleveringen bekijken op www.wieisdemol.nl onder afleveringen. Het is eigenlijk best wel verslavend (voor mij dan ) Ut lijkt me wel heel erg c0ol! Vind best wel k*t dat ik ut heb gemist! Maar thnx v0or de inf0 !
|
|
|
Post by Prince Charmed on Mar 12, 2005 19:59:19 GMT 1
Ugh.. Yvon is dus de Mol.. Tja, het lag eigenlijk ook te erg voor de hand, en daarom dacht ik dat ze eigenlijk gewoon een slechte speler was Ze had zoveel duidelijke sabotages dat ik Yvon eigenlijk niet eens meer verdacht... Maarja, zoals Sander al zei: "Yvon kent ook het spel. Dan heb je of nergens zin meer in, of je loopt de boel ontzettend te flessen."Ja, ach ze liep dus de boel ontzettend te flessen Maarja.. Marc-Marie de winnaar.. Wel jammer dat Lottie de verliezer is,, ik had het haar meer gegunt dan Marc-Marie
|
|
|
Post by Prince Charmed on Mar 12, 2006 19:54:32 GMT 1
En het is weer begonnen! Hebben jullie het gezien? Deze keer is het met deze mensen: van links naar rechts staan de mensen: Roderick Veelo (Radio 10, RTL Z) Geert Hoes (GTST, Lotte) Mary Lou van Steenis ('Vrienden voor het leven') Peggy Vrijens ('Costa') Frédérique Huydts ('Meiden van de Wit') Milouska Meulens (Jeugdjournaal) Toine van Peperstraten (Studio Sport) Richard Groenendijk (Cabaretier) Liz Snoyink ('De Kleine blonde dood', 'Phileine zegt sorry') Chris Tates ('Ocean's Twelve', 'Cabaret', ONM) Het is afgelopen vrijdag begonnen. Het is dus elke vrijdag om 20.30 op Nederland 2 Helaas is Geert Hoes er vrijdag uit gegaan, terwijl hij juist één van mijn favorieten was... Maar goed, wie denken jullie dat de Mol is? Na deze aflevering gezien te hebben verdenk ik Toine, omdat hij dat memoriespel een beetje raar deed. hij kon makkelijk nog 2000 euro erbij doen, maar toch ging hij Geerts fotos omdraaien en dat vond ik een beetje vreemd. Ook vind het het raar dat Roderick en Liz ergens apart zitten de tango te leren, en pas in de derde aflevering ofzo bij de rest van de groep weer komen. Beetje raar als de Mol er 2 afleveringen niet bij is om te saboteren, maarja, je weet het natuurlijk nooit met dit programma Ik weet niet of iemand de Poll kan aanpassen naar deze nieuwe deelnemers?
|
|
|
Post by Charmedxgirl on Mar 16, 2006 20:37:28 GMT 1
Kijk het egt niet sorry
|
|
|
Post by PhoebeTheBest on Mar 26, 2006 12:05:15 GMT 1
ik denk iig dat het lis is,,ik weet nii wr0m:P
|
|
Paige
Whitelighter
|
Post by Paige on Mar 26, 2006 19:16:48 GMT 1
Ik denk dat het Milouska is, ik weet niet waarom. Maar ik vind haar een beetje onnozel overkomen, tenzij ze dat echt is vind ik haar verdacht
|
|