|
Post by Mariet on May 10, 2006 15:00:16 GMT 1
Ik in oktober ook 2 weken naar Rome
|
|
Safira
Whitelighter
Charmed Forever
|
Post by Safira on May 10, 2006 18:11:03 GMT 1
Ga helaas nergens heen dit jaar, misschien een weekje in bungelow ofzo maar voor de rest niet
|
|
|
Post by Paigethecutest on May 19, 2006 18:26:01 GMT 1
Ik ben terug, gedeeltelijk tenminste, want mijn hart heb ik in Rome achtergelaten. Als ik het later kan betalen wil ik zeker een (tweede) huis hebben aan de Piazza Navona, dat is 's nachts zoooo mooi. Ook de Trevi fontein is 's nachts magisch, daar maken de rozenverkopers slim gebruik van, zoveel stelletjes. Wel grappig was dat een van hen dacht dat mijn beste vriendin en ik een setje waren...
|
|
|
Post by Prince Charmed on May 24, 2006 16:31:20 GMT 1
Ik ben terug, gedeeltelijk tenminste, want mijn hart heb ik in Rome achtergelaten. Als ik het later kan betalen wil ik zeker een (tweede) huis hebben aan de Piazza Navona, dat is 's nachts zoooo mooi. Ook de Trevi fontein is 's nachts magisch, daar maken de rozenverkopers slim gebruik van, zoveel stelletjes. Wel grappig was dat een van hen dacht dat mijn beste vriendin en ik een setje waren... Haha, dat blijven ze volgens mij denken, want bij ons dachten ze ook al dat een paar vrienden van mij bij elkaar hoorden En daar dan inderdaad handig gebruik van maken met rozen. Ik dacht dat ik die roos gratis kreeg en ik was vet blij enzo en die man bleef maar staan en zat de hele tijd naar de jongen naast me te kijken, maar ik begreep natuurlijk niets van wat die zei, zegt opeens iemand, ja daar moet je voor betalen.. Een paar vrienden van mij hadden ook zo'n roos aangepakt (want ze drukken het zowat in je handen) en toen heel hard weggerend, eigenlijk wel erg. Maar de Trevi fontein is inderdaad geweldig, en ik had uiteraard zo'n muntje erin gegooid, en later hoorde ik weer dat dat op een speciale manier moet ofzo, maar ik kom evengoed wel terug En de Piazza Novana is inderdaad geweldig. Dat is toch met al die 3 fonteinen? Wij moesten daar op de rest van de groep wachten en ik zat op zo'n reling een beetje nutteloos naar de fontein te kijken, komt er opeens zo'n man aan die in het Engels van alles over die fontein begint te vertellen, en ik zat hem echt zo aan te kijken... Haha, dat was zo grappig, en al mijn vrienden stonden erachter me allemaal uit te lachen en foto's enzo te maken, maar het is ook zo zielig om weg te lopen, dus ik heb er hele verhalen over gehoord Haha. Echt geweldige tijd gehad in Rome, en ik ga inderdaad ook zeker nog een keer terug Hier nog een zelfgemaakte foto van die fontein, als dat is wat je bedoeld, wel een beetje slecht en donker, maar hij is ingescand En op deze foto ben ik trots Je ziet het forum en daarachter nog het Colosseum
|
|
|
Post by Paigethecutest on May 24, 2006 20:28:30 GMT 1
Dat is inderdaad in van de fonteinen op de Piazza.
|
|
|
Post by piperhalliwell on May 25, 2006 20:05:14 GMT 1
Ben een week terug uit Parijs. Mooie stad! Heel romantisch.
|
|
|
Post by Bernadet on May 26, 2006 10:46:49 GMT 1
Geweldig Parijs! Wat heb je allemaal bezocht? Ben je ook nog in het Louvre geweest? Dat lijkt me toch geweldig!
|
|
|
Post by Liz on May 26, 2006 12:00:49 GMT 1
oeh! Parijs! zo"n mooie stad Hoelang ben je daar geweest?
|
|
Paige
Whitelighter
Sage so Fair from far and wide ,take my troubles and cast them aside.....
|
Post by Paige on May 28, 2006 15:59:49 GMT 1
|
|
|
Post by Paigethecutest on May 28, 2006 17:34:00 GMT 1
Mooie foto's, het pantheon is echt het mooiste gebouw dat ik ken.
|
|
|
Post by piperhalliwell on May 28, 2006 22:45:01 GMT 1
Leuk foto's!!! Ik wil ook een keer naar Rome gaan.....
|
|
|
Post by Paigethecutest on May 29, 2006 19:39:10 GMT 1
Moet je zeker doen.
|
|
|
Post by piperhalliwell on Jun 1, 2006 15:35:10 GMT 1
To Liz: Ik was 5 dagen in Parijs geweest. To Bernadet: Ja, ik was in de Louvre geweest. Het was mooi daar (alleen jammer dat ik geeen foto van de Mona Lisa mocht maken ) Verder ben in bij de Catacombe, Sac du Coeur, Mount Matrer, de Eifeltoren, Arc De Triomphe, enz geweest.
|
|
|
Post by Bernadet on Jun 1, 2006 20:29:22 GMT 1
Wow ;D ik ben echt jaloers, dat lijkt me allemaal helemaal geweldig!!!
|
|
|
Post by piperhalliwell on Jun 2, 2006 16:32:39 GMT 1
Het was leuk, alleen heel vermoeiend. We moesten veel lopen en s'avond om 11;30 uur nog dagverslag maken. Dus jaloers hoef jij niet te zijn!
|
|