|
Post by Mariet on Jan 21, 2005 19:36:16 GMT 1
Zijn jullie nog op vakantie ofzo geweest? Ik mogt dit jaar dus met mijn tante mee, voor het eerst naar het buitenland en ook nog eens vliegen ;D Was echt kei gaaf! We gingen naar Lanzarote (can. eilanden) voor 8 dagen. We hadden super weer!!! hier een map met foto's : www.mijnalbum.nl/index.php?m=fto&a=1&id=50288&key=LJJPSTAHGewoon op de kleine foto's drukken en dan worden ze groot ;D (op de eerste foto ben ik de meest rechtse )
|
|
|
Post by Liz on Jan 21, 2005 20:04:15 GMT 1
haha leuk yoh! was dat in de zomervakantie? met m'n ouders ben ik toen naar eh...frankrijk geweest normandië om preciezer te zijn...was nie veel aan...stranden zijn daar echt bagger maar twas wel gezellig
met vriendinnen naar Eckermederstrand (=ergens in flevoland ofzow...) was gigagezellig alleen konden we amper van de camping af omdat alles zo ver weg was...
en vorig jaar mei ben ik met school naar Griekenland geweest...echt heel cool soort rondreis gemaakt van 10 dagen
|
|
|
Post by Bernadet on Jan 21, 2005 20:31:45 GMT 1
Ik ben in de zomervakantie naar Spanje geweest.. in het noorden van Spanje.. Sant Pere Pescador heette het plaatsje.. dat was egt heel erg leuk..! Egt je had een heel erg mooi strand.. we zaten maar een paar meter van de zee..! Dus dat was egt heel erg leuk.. we gaan volgend jaar daar weer heen.. we gaan gewoon met de auto..
|
|
|
Post by Joykuh on Jan 21, 2005 21:44:11 GMT 1
Ik ben deze zomervakantie op reis geweest naar Amerika. Ik ben in Memphis (Mijn ouders zijn grote Elvis' fans) geweest. Daar bleven we 1 week. Ik heb daar o.a. de 'Sun Studio's', Graceland, Elvis' Geboortehuisje in Tupelo, en nog wel meer bezocht. Daarna zijn we naar Hawaiï geweest. Voor ongeveer 1 week en half. Daar hebben we bijna alle eilanden bezocht. Op Honolulu (Wat spreek ik die naam graag uit ) Hebben we Pearl Harbor bezocht! Ik vond dat echt super. En dan zijn we nog 2 dagen in San Fransisco geweest. Daar hebben we de huisjes van 'Full House' en 'Alcatraz' (De beroemde gevangenis) bezocht. Het was daar echt wel warm... daarom droeg ik altijd idiote korte rokjes. (Waar ik totaal niet mee sta!) Want als je daar met een jeansbroek rondlieP... WARM! En in HawaiÏ was er om de 10 huizen (En ik overdrijf niet!) een 'ABC Store. ABC staat voor: 'Aloha Brings Costumers'. Maar de meeste mensen noemen het liever 'Anything But Cheap' ;D Hier heb je een fotoalbum met de foto's. Het zijn 4 pagina's... de meesten zien dat niet photobucket.com/albums/v331/Miss_Evans/Vakantie%20fotos/
|
|
|
Post by Mariet on Jan 22, 2005 9:25:25 GMT 1
haha leuk yoh! was dat in de zomervakantie?
Neej, in de herfstvakantie!
|
|
|
Post by Prince Charmed on Jan 22, 2005 18:36:29 GMT 1
Ik ben in de zomervakantie naar Spanje geweest.. in het noorden van Spanje.. Sant Pere Pescador heette het plaatsje.. dat was egt heel erg leuk..! Egt je had een heel erg mooi strand.. we zaten maar een paar meter van de zee..! Dus dat was egt heel erg leuk.. we gaan volgend jaar daar weer heen.. we gaan gewoon met de auto.. Hey.. ik ben vorig jaar ook in Sant Pere Pescador geweest..! Zat je ook op een camping daarzo? Mijn camping heette Las Dunas... dat zat gewoon aan het strand vast.. echt relaxed En je had daar ook een hele leuke discotheek de Fata Morgana, dat was echt zo'n grote discotheek, waar wij gratis in konden omdat we op die camping stonden, maar anderen konden er ook gewoon in.. Was wel 16 jaar en ouder, maar wel erg leuk Ik ben vorig jaar ook met school naar Rome geweest.. Dat was echt leuk.. ook de toren van Pisa gezien.. Ik weet nog niet waar we dit jaar heen gaan, maar in de voorjaarsvakantie gaan we naar Duitsland, skien Waarschijnlijk ga ik in de zomer naar Italie met mn ouders, en met mn vriendinnen gaan we een week in een huisje in Nederland
|
|
Safira
Whitelighter
Charmed Forever
|
Post by Safira on Jan 22, 2005 19:32:45 GMT 1
Zijn jullie nog op vakantie ofzo geweest? Ik mogt dit jaar dus met mijn tante mee, voor het eerst naar het buitenland en ook nog eens vliegen ;D Was echt kei gaaf! We gingen naar Lanzarote (can. eilanden) voor 8 dagen. We hadden super weer!!! hier een map met foto's : www.mijnalbum.nl/index.php?m=fto&a=1&id=50288&key=LJJPSTAHGewoon op de kleine foto's drukken en dan worden ze groot ;D (op de eerste foto ben ik de meest rechtse ) Ik ben afgelopen zomer niet op vakantie wegens omstandigheden, maar die jaar ervoor ben ik ook in lanzarote geweest voor 2 weken, waar verbleef jij Mariet? Gr.Martine
|
|
Safira
Whitelighter
Charmed Forever
|
Post by Safira on Jan 22, 2005 19:36:23 GMT 1
Dit jaar ga ik in mei naar USA voor 3 weken, waarschijnlijk naar Orlando,fl (naar Disney world) en naar New York ;D, heb daar vrienden wonen in NC, daar verblijven wij dan ook ;D
|
|
|
Post by Bernadet on Jan 22, 2005 19:51:35 GMT 1
Dit jaar ga ik in mei naar USA voor 3 weken, waarschijnlijk naar Orlando,fl (naar Disney world) en naar New York ;D, heb daar vrienden wonen in NC, daar verblijven wij dan ook ;D Ohh.. wat wat coowl..! ;D Wil ik ook..! ;D
|
|
|
Post by Joykuh on Jan 22, 2005 20:14:38 GMT 1
En dan te bedenken dat ik in New York ben geweest... Nou ja... enkel 6 uur daar op de luchthaven We moesten daar overstappen om terug te keren naar Brussel. En ik ben daar zelfs een bekende tegen gekomen! Een leerkracht en zijn broer (ook eel leerkracht) van mijn school waar ik tot vorig jaar ging waren daar ook. Ik schrok me echt kapot toen ik ze daar zag aanschuiven. Hij had op de laatste schooldag ook iets gezegd dat hij naar NY zou gaan, en ik was dat al vergeten Maar hij kwam eerst naar mijn pa toe, hij had mij nog niet gezien. Het scheen dat ze elkaar kenden vanuit het Hobbycenter (Winkel waar me pa werkt) en hij zei: " Een pot verf, een hamer en 3 planken!" en ik schoot in de lach en toen pas merkte hij mij op ;D
|
|
|
Post by Mariet on Jan 23, 2005 9:23:44 GMT 1
Ik ben afgelopen zomer niet op vakantie wegens omstandigheden, maar die jaar ervoor ben ik ook in lanzarote geweest voor 2 weken, waar verbleef jij Mariet? Gr.Martine In Riu Playa Blanca!! En jij??
|
|
|
Post by Bernadet on Jan 25, 2005 20:29:26 GMT 1
Ikke ben trouwens gisteren aan ut skiën geweest in Winterberg met school..! Dat was egt super haha.. was maar 4 keer gevallen..! jaja.. Zijn jullie wel is wezen skiën..?
|
|
|
Post by Mariet on Jan 25, 2005 21:03:57 GMT 1
Ik heb 1 x geskiet,, Was zoooo gaaf!! Mag volgend jaar waars met me tante mee op wintersport ;D
|
|
|
|
Post by Prince Charmed on Jan 26, 2005 14:50:36 GMT 1
Ik ga komende vakantie skien (voorjaarsvakantie volgens mij?). Dat is al over 2 en een halve week en ik heb er echt vet veel zin in!!! Als er maar geen lawine's komen Ik ga ook naar een plaatsje in Duitsland waar je kan skien in de voorjaarsvakantie Alleen het is volgens mij allemaal indoors dus hoef niet bang te zijn voor lawines
|
|
|
Post by Bernadet on Jan 26, 2005 16:15:48 GMT 1
Ik heb 1 x geskiet,, Was zoooo gaaf!! Mag volgend jaar waars met me tante mee op wintersport ;D Is egt coowl..! ;D Weet je al waar heen dan..?
|
|
Safira
Whitelighter
Charmed Forever
|
Post by Safira on Jan 26, 2005 19:47:57 GMT 1
In Riu Playa Blanca!! En jij?? Puerto Del Carmen, in apparthotel Costa Mar ;D
|
|
|
Post by Mariet on Jan 26, 2005 20:34:55 GMT 1
zegt me niks.... ;D
|
|
|
Post by Liz on Jan 28, 2005 16:33:46 GMT 1
mij ook nie...maar t klinkt als zon, zee, palmbomen of hebbik t fout?
|
|
|
Post by Mariet on Jan 29, 2005 7:25:40 GMT 1
Puerto Del Carmen, in apparthotel Costa Mar ;D ooowww wacht, dat was vlakbij ons!! ik weet het alweer, daar liepen wij steeds langs om naar de haven te gaan en naar het strand..! Zat je in appartementen?
|
|