|
Post by Mariet on Jul 3, 2005 18:25:24 GMT 1
M'n peerdke heeft vandaag haar kindje gekregen! Ik werd vanochten om half 12 gebeld en om 5 over half 12 was ik er. Het veulen was er gelukkig nog niet. ik liep naar Jazmin toe en aaide haar even en toen gingen we op een afstandje gedaan. en toen PLOEP daar was ze zoo mooiiii is dat om te zien toen ging ze proberen te staan enzo. na een half uurtje liep ze al :L Jazmin was echt een hele trotse mama! ze had er wel heel veel moeite mee. dit was haar 3e veulen en het ging eigenlijk veel lastiger dan normaal. zometeen moet de dierenarts komen want de nageboorte wil er bij haar nooit uit dus moet dat helemaal nog leeggespoten worden. Maargoed verder over het veulentje. toen ze eenmaal een paar pasjes had gelopen kwam ze naar me toe lopen :L :L het is echt een heel sociaal beestje, dus dat komt allemaal wel goed met haar Ik ga morgen foto's plaatsen (heb 126 foto's en 40 filmpjes 8)7 ). Maar dit had ik echt niet willen missen, zo leuk om dat te zien sorry moest dit even kwijt, ben zo blij ;D ;D ;D
|
|
|
Post by Liz on Jul 4, 2005 11:07:30 GMT 1
oow wat leuk ^^ gefeliciteerd! ben heel benieuwd naar de foto's
|
|
Paige
Whitelighter
Sage so Fair from far and wide ,take my troubles and cast them aside.....
|
Post by Paige on Jul 4, 2005 16:17:08 GMT 1
Ja me too, t zijn vast hele leuke foto's
|
|