|
Post by Bernadet on Dec 31, 2004 11:23:08 GMT 1
Ben niet echt een voetbal typje dus weet megod niet waar jullie het over hebben Haha,,
|
|
|
Post by PhoebeTheBest on Dec 31, 2004 14:43:27 GMT 1
file:///C:/Documents%20and%20Settings/golzar%26mochtar/Mijn%20documenten/Mijn%20afbeeldingen/christiano.jpg dit issen..
|
|
|
Post by Kelly on Jan 2, 2005 15:11:38 GMT 1
file:///C:/Documents%20and%20Settings/golzar%26mochtar/Mijn%20documenten/Mijn%20afbeeldingen/christiano.jpg dit issen.. ;D
|
|
|
Post by Prince Charmed on Jan 13, 2005 19:18:22 GMT 1
Alleen die tanden van C. Ronaldo.. als je daar naar kijkt, is hij toch wel wat minder leuk.. Iemand gister de halve finale van de Engelse League gezien tussen Manchester Utd en Chelsea? Was niet egt interessante wedstrijd, heb ook niet helemaal gekeken, alleen af en toe, maar ik had meer verwacht van 2 zulke goede teams Volgens mij speelde Ruud niet mee met Man U, dus dat ze het wel geweest zijn.. Ik weet trouwens nu ik erover nadenk ook niet zeker of ik Robben wel gezien had bij Chelsea...? hmm Maarja wel C. Ronaldo weer gezien Was trouwens 0-0
|
|
|
Post by Bernadet on Jan 13, 2005 20:16:01 GMT 1
Alleen die tanden van C. Ronaldo.. als je daar naar kijkt, is hij toch wel wat minder leuk.. Iemand gister de halve finale van de Engelse League gezien tussen Manchester Utd en Chelsea? Was niet egt interessante wedstrijd, heb ook niet helemaal gekeken, alleen af en toe, maar ik had meer verwacht van 2 zulke goede teams Volgens mij speelde Ruud niet mee met Man U, dus dat ze het wel geweest zijn.. Ik weet trouwens nu ik erover nadenk ook niet zeker of ik Robben wel gezien had bij Chelsea...? hmm Maarja wel C. Ronaldo weer gezien Was trouwens 0-0 Jaa ikke heb de wedstrijd gezien.. neej volgens mij speelde Robben niet..
|
|
Paige
Whitelighter
Sage so Fair from far and wide ,take my troubles and cast them aside.....
|
Post by Paige on Feb 8, 2005 15:17:18 GMT 1
Morgen Ned-Engeland... ;D Kijken!!!!! Whoehoe..... maar volgens mij gaat nederland egt slecht voetballen Davids, v. Nistelrooy, Robben en Sneijder zijn allemaal geblesseerd. En ze spelen ook nie eens in oranje shirts Maar in zwart met witte shirts, zwarte broek en witte sokken.... Wat is dat nou weer voor iets
|
|
|
Post by Bernadet on Feb 8, 2005 17:32:08 GMT 1
Morgen Ned-Engeland... ;D Kijken!!!!! Whoehoe..... maar volgens mij gaat nederland egt slecht voetballen Davids, v. Nistelrooy, Robben en Sneijder zijn allemaal geblesseerd. En ze spelen ook nie eens in oranje shirts Maar in zwart met witte shirts, zwarte broek en witte sokken.... Wat is dat nou weer voor iets Jaa egt belachelijk! Vind ik niet mooi! Haha! Maar ga wel kijken!!!! ;D ;D ;D ;D
|
|
|
Post by Kelly on Feb 10, 2005 20:55:53 GMT 1
Jaa egt belachelijk! Vind ik niet mooi! Haha! Maar ga wel kijken!!!! ;D ;D ;D ;D haha.. MOet je doen..!:**
|
|
|
Post by PhoebeTheBest on Mar 5, 2005 12:42:33 GMT 1
die wedstrijd was een maand geleden man!! niet echt veel gereageerd dus,, maar die shirtjes waren omdat ze respect toonden voor de zwarten ofzo..
|
|
|
Post by Prince Charmed on Mar 5, 2005 18:13:04 GMT 1
Ja hadden jullie daar nog niet van gehoord? Iets van Stand up, speak up.
Dat de zwarte sporters niet meer gediscrimineerd zouden worden. Je hebt daar nu ook van die bandjes van, net als die gele armstrong bandjes enzo alleen zijn deze zwart en wit. Ik vind het wel goed dat Nederland hiermee laat zien dat ze zich ervoor inzetten.
|
|
|
Post by Bernadet on Mar 5, 2005 22:36:18 GMT 1
Ja hadden jullie daar nog niet van gehoord? Iets van Stand up, speak up. Dat de zwarte sporters niet meer gediscrimineerd zouden worden. Je hebt daar nu ook van die bandjes van, net als die gele armstrong bandjes enzo alleen zijn deze zwart en wit. Ik vind het wel goed dat Nederland hiermee laat zien dat ze zich ervoor inzetten. Jaa vind ik 0ok g0ed! Maar ik vind alleen bij Nederland h0ort 0ranje haha dus ik v0nd de shirts minder! Maar ik vind waar0m ze het d0en heel g0ed!!!
|
|
|
Post by PhoebeTheBest on Mar 16, 2005 20:24:11 GMT 1
[glow=pink,2,300] Ja ik vind dat niet al1 Nederland dat hoeft te doen [/glow] Jaa vind ik 0ok g0ed! Maar ik vind alleen bij Nederland h0ort 0ranje haha dus ik v0nd de shirts minder! Maar ik vind waar0m ze het d0en heel g0ed!!!
|
|
|
Post by Bernadet on Mar 16, 2005 20:29:36 GMT 1
Danny Blind nieuwe Trainer van Ajax!! Egt t0p vind ik ut! Wat vinden jullie?
|
|
|
Post by Paigethecutest on Mar 16, 2005 20:51:32 GMT 1
Danny Blind nieuwe Trainer van Ajax!! Egt t0p vind ik ut! Wat vinden jullie? Maakt me geen moer uit, ik haat voetbal. En je noemt je club toch geen Ajax? Hij was een domme man die zijn woede niet kon beheersen en niet tegen zijn verlies kon.
|
|
|
Post by Bernadet on Mar 17, 2005 7:28:28 GMT 1
Maakt me geen moer uit, ik haat voetbal. En je noemt je club toch geen Ajax? Hij was een domme man die zijn woede niet kon beheersen en niet tegen zijn verlies kon. Nou mij wel!
|
|
|
Post by Liz on Mar 18, 2005 12:28:00 GMT 1
Maakt me geen moer uit, ik haat voetbal. En je noemt je club toch geen Ajax? Hij was een domme man die zijn woede niet kon beheersen en niet tegen zijn verlies kon. Herakles is een betere naam maja...geloof niet dat ze zo goed zijn... maarach...voetbal boeit mij ook niet
|
|
|
Post by xCharmedx on Mar 19, 2005 9:52:46 GMT 1
Ik ben niet echt een voetbal-fan.Maar ik heb toch voor Feyenoord gekozen.Die (vind ik) toch wel beter.Maarja dat is mijn mening.
xxx Melisa
|
|
|
Post by xCharmedx on Mar 19, 2005 17:29:31 GMT 1
Nou mij wel! Ajax is toch ook zo`n middel.Soort spray.Ben effe de naam vergeten. xx Meliz
|
|
|
Post by Bernadet on Mar 19, 2005 18:36:18 GMT 1
Ajax is toch ook zo`n middel.Soort spray.Ben effe de naam vergeten. xx Meliz Een allesreiniger!
|
|
|
Post by xCharmedx on Mar 20, 2005 16:06:43 GMT 1
Ja, Dat is het..... (Een allesreiniger die Ajax heet) xx Meliz
|
|