|
Post by Bernadet on Dec 19, 2004 10:45:59 GMT 1
Ik ben opgegroeid om Ajax-fan te worden Iedereen hier is voor Ajax, maar naarmate ik het zelf ging kijken, ben ik eigenlijk voor PSV.. Ben fan van Mark van Bommel, niet om hoe hij eruit ziet, maar om hoe hij speelt Net als Jan Vennegoor of Hesselink. En natuurlijk was het leuk toen Van Nistelrooy en Kezman nog steeds in PSV speelden, maar het is nog steeds een goed team. nog steeds eerste in de competitie volgens mij. Wel ben ik fan van Johnny Heitinga in Ajax, hij is goed en leuk Ajax heeft ook wel talent, die Babel van 17 is ook wel goed. (Buitenlands team: Manchester United, Woei ik ga met Ruud mee en C. Ronaldo ) ;D AJAX..!!!!!! ;D
|
|
|
Post by PhoebeTheBest on Dec 20, 2004 17:28:26 GMT 1
jaa Cronaldo dat is mijn lekkerste ding van de hele weerled man!! ;D Ik ben opgegroeid om Ajax-fan te worden Iedereen hier is voor Ajax, maar naarmate ik het zelf ging kijken, ben ik eigenlijk voor PSV.. Ben fan van Mark van Bommel, niet om hoe hij eruit ziet, maar om hoe hij speelt Net als Jan Vennegoor of Hesselink. En natuurlijk was het leuk toen Van Nistelrooy en Kezman nog steeds in PSV speelden, maar het is nog steeds een goed team. nog steeds eerste in de competitie volgens mij. Wel ben ik fan van Johnny Heitinga in Ajax, hij is goed en leuk Ajax heeft ook wel talent, die Babel van 17 is ook wel goed. (Buitenlands team: Manchester United, Woei ik ga met Ruud mee en C. Ronaldo )
|
|
|
Post by Bernadet on Dec 20, 2004 17:47:07 GMT 1
jaa Cronaldo dat is mijn lekkerste ding van de hele weerled man!! ;D Haha, neej bij mij Julian..!
|
|
|
Post by PhoebeTheBest on Dec 20, 2004 17:56:22 GMT 1
bij mij niet C ronaldo is egt lekker man!! maar jaa ik vind hem de lekkerste en jij Julian dat maakt opzig niet zoveel uit he..? Haha, neej bij mij Julian..!
|
|
|
Post by Bernadet on Dec 20, 2004 18:01:09 GMT 1
bij mij niet C ronaldo is egt lekker man!! maar jaa ik vind hem de lekkerste en jij Julian dat maakt opzig niet zoveel uit he..? Neej..! Ik vind alleen dat die C. Ronaldo niet zulke mooie tanden hebben..!
|
|
|
Post by PhoebeTheBest on Dec 21, 2004 18:02:10 GMT 1
tjaa daar kannie nix aan doen.. voetbal he.. is een klein beetje ruig;) Neej..! Ik vind alleen dat die C. Ronaldo niet zulke mooie tanden hebben..!
|
|
|
Post by Bernadet on Dec 21, 2004 19:59:07 GMT 1
tjaa daar kannie nix aan doen.. voetbal he.. is een klein beetje ruig;) Haha..!
|
|
|
Post by Prince Charmed on Dec 21, 2004 20:55:40 GMT 1
tjaa daar kannie nix aan doen.. voetbal he.. is een klein beetje ruig;) Haha.. volgens mij ligt dat niet aan t voetbal, maar aan t feit dat hij uit Portugal komt, en daar zijn ze niet zo rijk, dus miss eerder omdat hij op jonge leeftijd niet erg voor zn gebit heeft gezorgd.. Maar met het geld dat hij nu heeft, moet er wat aan gedaan kunnen worden En hij is idd wel cute (niet zo cute als Julian, maar wel cute )
|
|
|
Post by PhoebeTheBest on Dec 22, 2004 17:07:38 GMT 1
ik vind hem eigenlijk veel leuker maar jaa laten we het daar maar niet over hebben he.. Haha.. volgens mij ligt dat niet aan t voetbal, maar aan t feit dat hij uit Portugal komt, en daar zijn ze niet zo rijk, dus miss eerder omdat hij op jonge leeftijd niet erg voor zn gebit heeft gezorgd.. Maar met het geld dat hij nu heeft, moet er wat aan gedaan kunnen worden En hij is idd wel cute (niet zo cute als Julian, maar wel cute )
|
|
|
Post by Bernadet on Dec 23, 2004 18:23:01 GMT 1
Haha.. volgens mij ligt dat niet aan t voetbal, maar aan t feit dat hij uit Portugal komt, en daar zijn ze niet zo rijk, dus miss eerder omdat hij op jonge leeftijd niet erg voor zn gebit heeft gezorgd.. Maar met het geld dat hij nu heeft, moet er wat aan gedaan kunnen worden En hij is idd wel cute (niet zo cute als Julian, maar wel cute ) Ja hij is wel cute..
|
|
|
Post by PhoebeTheBest on Dec 26, 2004 19:21:59 GMT 1
C ronaldo is tog vveeeeel lekkerder..?? nou jaa in ieder geval wel btr dan Orlando en Julian..
|
|
|
Post by Bernadet on Dec 26, 2004 19:48:39 GMT 1
C ronaldo is tog vveeeeel lekkerder..?? nou jaa in ieder geval wel btr dan Orlando en Julian.. Neej ik vind C ronaldo nie knapper als julian of orlando..!
|
|
|
Post by PhoebeTheBest on Dec 26, 2004 19:57:09 GMT 1
oh.. Ik egt wel man..hij ik egt heeeeeeel cute..!! Neej ik vind C ronaldo nie knapper als julian of orlando..!
|
|
|
Post by Bernadet on Dec 26, 2004 19:58:08 GMT 1
oh.. Ik egt wel man..hij ik egt heeeeeeel cute..!! Hahaha keej..!
|
|
|
Post by Kelly on Dec 30, 2004 15:05:07 GMT 1
Neej ik vind C ronaldo nie knapper als julian of orlando..! K oowk niet...!
|
|
|
Post by Bernadet on Dec 30, 2004 15:29:51 GMT 1
;D
|
|
|
Post by Kelly on Dec 30, 2004 17:13:55 GMT 1
;D ;D
|
|
|
Post by piperfananne on Dec 30, 2004 20:23:11 GMT 1
Nou lelijk zijn ze niet
|
|
|
Post by Bernadet on Dec 30, 2004 22:50:11 GMT 1
Nou lelijk zijn ze niet Dat cker niet,,!
|
|
|
Post by Mariet on Dec 31, 2004 9:04:36 GMT 1
Ben niet echt een voetbal typje dus weet megod niet waar jullie het over hebben
|
|