|
Post by miesje on Jan 12, 2005 16:15:06 GMT 1
Yep, dat weet ik echt heel zeker, het was in seizoen 5, aflevering 13 : Obsessios. Dan zijn er allemaal van die energievelden van dode demons in dat huis, die de zusters steeds treiteren, door bijv. alles op een andere plek neer te zetten en zo. In die aflevering gaat die Glen trouwen met dat meisje en dat vindt Paige dan niet leuk, omdat zij zich net heeft gerealiseerd dat ze verliefd op hem is. Daarna laten die heksenstammen de zussen hun grootste obsessies meemaken en zo dacht ik en dan is Paige dus betoverd en heeft ze het ook over de mogelijkheid die zij heeft om van gezicht te veranderen, doordat zij whitelighter is. Leo kan bijvoorbeeld ook in iets veranderen, hij is ook een x in Belthazor veranderd toen de zussen wilde oefenen met een gevecht met hem! Maar dat is dus die aflevering waarin ze van gezicht verandert en zo! Kijk anders maar!
|
|
|
Post by Bernadet on Jan 12, 2005 20:49:36 GMT 1
Yep, dat weet ik echt heel zeker, het was in seizoen 5, aflevering 13 : Obsessios. Dan zijn er allemaal van die energievelden van dode demons in dat huis, die de zusters steeds treiteren, door bijv. alles op een andere plek neer te zetten en zo. In die aflevering gaat die Glen trouwen met dat meisje en dat vindt Paige dan niet leuk, omdat zij zich net heeft gerealiseerd dat ze verliefd op hem is. Daarna laten die heksenstammen de zussen hun grootste obsessies meemaken en zo dacht ik en dan is Paige dus betoverd en heeft ze het ook over de mogelijkheid die zij heeft om van gezicht te veranderen, doordat zij whitelighter is. Leo kan bijvoorbeeld ook in iets veranderen, hij is ook een x in Belthazor veranderd toen de zussen wilde oefenen met een gevecht met hem! Maar dat is dus die aflevering waarin ze van gezicht verandert en zo! Kijk anders maar! Ja.. die heb ik ook gezien..! Toen veranderde zij in die vrouw waar mee Glenn ging trouwen tog..?
|
|
|
Post by Paigethecutest on Jan 13, 2005 16:44:22 GMT 1
O ja, ik herinner het me.
|
|
|
Post by PhoebeTheBest on Jan 13, 2005 17:06:41 GMT 1
okee ik d8 ook wel dat ik hem had gecien. O ja, ik herinner het me.
|
|
|
Post by maja on Jan 13, 2005 17:15:48 GMT 1
Ja, en ook in de derde aflevering van seizoen 6 verandert Paige haar uiterlijk. Dat is in die ene dat de schoonmakers de charmedones Wyatt laten vergeten. Omdat hij een draak tevoorschijn heeft laten komen. Op het einde verandert Paige haar uiterlijk om een van haar colega's te helpen. Yep, dat weet ik echt heel zeker, het was in seizoen 5, aflevering 13 : Obsessios. Dan zijn er allemaal van die energievelden van dode demons in dat huis, die de zusters steeds treiteren, door bijv. alles op een andere plek neer te zetten en zo. In die aflevering gaat die Glen trouwen met dat meisje en dat vindt Paige dan niet leuk, omdat zij zich net heeft gerealiseerd dat ze verliefd op hem is. Daarna laten die heksenstammen de zussen hun grootste obsessies meemaken en zo dacht ik en dan is Paige dus betoverd en heeft ze het ook over de mogelijkheid die zij heeft om van gezicht te veranderen, doordat zij whitelighter is. Leo kan bijvoorbeeld ook in iets veranderen, hij is ook een x in Belthazor veranderd toen de zussen wilde oefenen met een gevecht met hem! Maar dat is dus die aflevering waarin ze van gezicht verandert en zo! Kijk anders maar!
|
|
|
Post by PhoebeTheBest on Jan 13, 2005 18:04:56 GMT 1
|
|
|
Post by miesje on Jan 13, 2005 22:15:50 GMT 1
Maakt niet uit, het is precies het stukje wat ik bedoelde, superthanks! ;D
|
|
|
Post by Mariet on Jan 14, 2005 15:49:09 GMT 1
gaat nog geen lampje branden hierzow
|
|
|
Post by miesje on Jan 14, 2005 17:33:17 GMT 1
Hahaha, kijk anders even op www.thewb.com dan kan je misschien een trailer kijken van die aflevering misschien zit het er in! Ik kijk wel even voor je!
Minuutje later: Ik heb even gekeken, maar die trailer die je krijgt is fout! Sorry, anders weet ik het ook niet!
|
|
|
Post by Mariet on Jan 14, 2005 19:58:08 GMT 1
Nou iig bedankt voor het kijken ;D
|
|
|
Post by PhoebeTheBest on Jan 15, 2005 10:21:50 GMT 1
graag gedaan;) Maakt niet uit, het is precies het stukje wat ik bedoelde, superthanks! ;D
|
|
|
Post by Kelly on Jan 15, 2005 11:39:27 GMT 1
jaa volgens mij wel.. omdat ze whitelighter is.. volgens mij had ik die wle gecien.. hmm raar k heb het ook niet gezien..
|
|
|
Post by PhoebeTheBest on Jan 17, 2005 17:40:35 GMT 1
ik zei dat ik hem wel heb gezien.. hmm raar k heb het ook niet gezien..
|
|
|
Post by Prince Charmed on Jan 18, 2005 16:41:44 GMT 1
Ja, nu je dat zo zegt, herinner ik me wel weer wat.. ja dat ze zich in die verloofde van Glen gaat veranderen.. Alleen of dat nou echt met haar whitelighter powers te maken heeft weet ik niet.. ik denk dat Phoebe en Piper zoiets ook wel kunnen met een spreuk ofzo...
Ja ze heeft dan wel geen spreuk gezegd, maar misschien kan het ook in gedachten ofzo, want zoiets was eerst ook, toen ging ze de ramen maken met de spreuk abracadabra, en dat hoorde je alleen terwijl de ramen wel gemaakt werden, terwijl dat niet de echte spreuk was...
|
|
|
Post by miesje on Jan 18, 2005 21:39:00 GMT 1
Yep, heeft wel met haar krachten als whitelighter te maken, dat zegt ze zelf ook in die aflevering en Leo kan het ook, want hij is in een aflevering een xtje Belthazor geweest zodat de zussen om hem konden oefenen voor het grote gevecht met Belthazor, toen was Prue er ook nog en was het dus ergens in seizoen 3
|
|
|
Post by xCharmedx on Mar 21, 2005 16:37:46 GMT 1
Ik zou de dochter van Phobe willen zijn. OOkal vind ik Paige leuker ik keis toch voor Phoebe` dochter.
xxx Melisa
|
|
|
Post by funnyphoebe on May 10, 2005 17:36:48 GMT 1
de dochter van phoebe ;D maar dan wel zoals bij gilmore girls.. beste vriendinne weetjewel of, vriendin van chris klinkt ook wel erg leuk kusssje
|
|
|
Post by alpha on May 11, 2005 11:45:46 GMT 1
zoon van Piper ... ;D ;D
|
|
|
Post by phoebefan on May 11, 2005 12:11:55 GMT 1
Dochter van Phoebe!
|
|