|
Post by miesje on Jan 5, 2005 14:30:56 GMT 1
Ik vind haar personage inderdaad ook wel leuk en volgens mij kan ze dankzij haar whitelighterkrachten theoretisch meer dan dat ze altijd laten zien in die aflveringen, want ze kan ook van gezicht veranderen en zo, dat was ook een keer in een aflevering, dus ze moeten gewoon meer van haar laten zien!
|
|
|
Post by Bernadet on Jan 5, 2005 19:58:11 GMT 1
Kan Paige eigenlijk helen..?
|
|
|
Post by Prince Charmed on Jan 5, 2005 20:15:34 GMT 1
Volgens mij kan Paige niet healen, iig heeft ze het nog nooit geprobeerd. Maar eerst had ze ook nog nooit geprobeerd bijvoorbeeld om Leo te 'sensen' , en toch kon ze dat, toen ze dat probeerde kon ze hem vinden. Misschien als ze het een keer probeerd...? Maar dan hebben ze Leo eigenlijk helemaal niet meer nodig als Whitelighter.. dus dan heeft hij niet echt een belangrijke rol meer
|
|
|
Post by Bernadet on Jan 5, 2005 20:28:10 GMT 1
Volgens mij kan Paige niet healen, iig heeft ze het nog nooit geprobeerd. Maar eerst had ze ook nog nooit geprobeerd bijvoorbeeld om Leo te 'sensen' , en toch kon ze dat, toen ze dat probeerde kon ze hem vinden. Misschien als ze het een keer probeerd...? Maar dan hebben ze Leo eigenlijk helemaal niet meer nodig als Whitelighter.. dus dan heeft hij niet echt een belangrijke rol meer Dat zou ik zielig vinden voor Leo..!
|
|
|
Post by Prince Charmed on Jan 5, 2005 20:32:55 GMT 1
Dat zou ik zielig vinden voor Leo..! Ja, dat is wel zo. Daarom denk ik eigenlijk ook niet dat Paige kan healen, ze is half-Whitelighter niet helemaal, dus ze zal wel niet alle WhiteLighter gaven hebben toch? Maar was er niet eens een aflevering dat Paige haar eerste charge ofzoiets kreeg? Als je een charge krijgt lijkt het me wel handig dat je kan healen.. maarja.. dat zou Leo op zich wel overbodig maken..
|
|
|
Post by Bernadet on Jan 5, 2005 20:40:51 GMT 1
Ja, dat is wel zo. Daarom denk ik eigenlijk ook niet dat Paige kan healen, ze is half-Whitelighter niet helemaal, dus ze zal wel niet alle WhiteLighter gaven hebben toch? Maar was er niet eens een aflevering dat Paige haar eerste charge ofzoiets kreeg? Als je een charge krijgt lijkt het me wel handig dat je kan healen.. maarja.. dat zou Leo op zich wel overbodig maken.. Dat denk ik ook wel..! Maar ut zou wel handig zijn voor the charmed ones als ze het kon..!
|
|
|
Post by Mariet on Jan 5, 2005 21:08:31 GMT 1
Ze kan het wel met behulp van Leo, dat hebben ze een keer samen bij Cole gedaan!
|
|
|
Post by miesje on Jan 5, 2005 22:58:00 GMT 1
Volgens mij kreeg ze in dioe aflevering alleen die charge zodat ze haar vader een keer kon ontmoeten en zodat ze zou weten wie dat was, denk ik dan. Inderdaad wel raar dat ze een keer samen met Leo kon healen, maar misschien was dat alleen maar doordat zij haar hand bij die van Leo legde en het een soort dubbele kracht van Leo was of zo? Want soms zegt alleen 1 van de zussen een spell en dan houden ze elkaars handen vast en dan is die demon ook dood... Dat is dan ook een beetje vaag...
|
|
|
Post by Mariet on Jan 8, 2005 15:34:24 GMT 1
Volgens mij kreeg ze in dioe aflevering alleen die charge zodat ze haar vader een keer kon ontmoeten en zodat ze zou weten wie dat was, denk ik dan. Inderdaad wel raar dat ze een keer samen met Leo kon healen, maar misschien was dat alleen maar doordat zij haar hand bij die van Leo legde en het een soort dubbele kracht van Leo was of zo? Want soms zegt alleen 1 van de zussen een spell en dan houden ze elkaars handen vast en dan is die demon ook dood... Dat is dan ook een beetje vaag... Komt omdat ze dan met elkaar verbonden zijn geloof ik...
|
|
|
Post by Prince Charmed on Jan 10, 2005 19:05:54 GMT 1
Komt omdat ze dan met elkaar verbonden zijn geloof ik... Ja, dat zal dan wel ook het geval zijn met Paige en Leo.. Dat Leo toen gewoon wat meer kracht nodig had, en omdat Paige half whitelighter is dat ze dat wel kan doorgeven, maar misschien gewoon zelf die kracht neit heeft..
|
|
|
Post by Mariet on Jan 10, 2005 19:38:48 GMT 1
Of de kracht is bij haar zelf nog niet goed genoeg ontwikkeld...
|
|
|
Post by Bernadet on Jan 10, 2005 19:48:37 GMT 1
Of de kracht is bij haar zelf nog niet goed genoeg ontwikkeld... Dat denk ik ook..!
|
|
|
Post by miesje on Jan 10, 2005 21:03:52 GMT 1
Denk ik ook. Of die kracht komt natuurlijk gewoon nooit, omdat ze natuurlijk maar half-whitelighter is! Kan Wyatt eigenlijk healen, wel toch? Omdat hij tijdens die zwangerschap Piper vaak ging genezen (vanuit de buik dan natuurlijk maar toch)...
|
|
|
Post by Paigethecutest on Jan 11, 2005 16:35:32 GMT 1
Niet iedere heks heeft de zelfde krachten, dus waarschijnlijk ook niet iedere whitelighter.
|
|
|
Post by Paigethecutest on Jan 11, 2005 16:36:40 GMT 1
Ik vind haar personage inderdaad ook wel leuk en volgens mij kan ze dankzij haar whitelighterkrachten theoretisch meer dan dat ze altijd laten zien in die aflveringen, want ze kan ook van gezicht veranderen en zo, dat was ook een keer in een aflevering, dus ze moeten gewoon meer van haar laten zien! Wanneer was dat dan?
|
|
|
Post by Prince Charmed on Jan 11, 2005 21:10:37 GMT 1
Ja idd, niet iedereen heeft natuurlijk dezelfde krachten, en Wyatt is wel erg bijzonder.. hij heeft echt heel veel krachten, dus dat hij kan healen, is niet echt te vergelijken met Paige.. miesje Huh..? Kan Paige van gzicht veranderen? Ik denk dat ik die aflevering heb gemist..?
|
|
|
Post by Mariet on Jan 11, 2005 21:17:09 GMT 1
Was ze toen niet een demon ofzo? Ik ken hem in ieder geval ook niet.. en volgens mij heb ik er geen een gemist
|
|
|
Post by Bernadet on Jan 11, 2005 22:05:02 GMT 1
Was ze toen niet een demon ofzo? Ik ken hem in ieder geval ook niet.. en volgens mij heb ik er geen een gemist Neej ik ook niet..
|
|
|
Post by Liz on Jan 11, 2005 22:08:52 GMT 1
ik heb t ook niet gezien hoor...weetje zeker dat t paige was die dat deed?
|
|
|
Post by PhoebeTheBest on Jan 12, 2005 13:16:46 GMT 1
jaa volgens mij wel.. omdat ze whitelighter is.. volgens mij had ik die wle gecien.. ik heb t ook niet gezien hoor...weetje zeker dat t paige was die dat deed?
|
|