Lysbert
Whitelighter
*What goes around, comes around*
|
Post by Lysbert on Jun 4, 2005 9:34:26 GMT 1
Hey mensen! Sorry dat het een beetje rommelig gaat...examens waren iets drukker dan ik dacht dus ben ik de hele week zowat niet op internet geweest en gisteren deed het forum het niet wegens onderhoud ofzo...kzal later wel ff kijken wat er veranderd is :-) Nouja, er zijn idd dus vijf inzendingen. De laatste heb ik niet op tijd op de site kunnen zetten, maar die telt natuurlijk wel mee!!! Dus als jullie allemaal gewoon even een personal message sturen met je top 5 dan moet er volgens mij wel een winnaar uitrollen. En anders dan verzin ik er wel wat op In de loop van volgende week maak ik dan wel de winnaar bekend en dat logo wordt dan het nieuwe logo van het forum! Groetjes van Lysbert P.S. Allemaal alvast bedankt voor het meedoen in de jury en natuurlijk voor de mooie inzendingen. Super!! [edit] Ik heb nu ook de vijfde inzending op de site gezet, dus juryleden...kijk en beoordeel via pm![/edit]
|
|
|
Post by Kelly on Jun 5, 2005 10:57:39 GMT 1
Weet ik niet, maar moeten we gewoon zo stemmen, of moeten we een pm naar Lysbert sturen ofzo. jaa jij zit tog ook bij de jury..?
|
|
|
Post by Paigethecutest on Jun 5, 2005 11:42:57 GMT 1
Ja, daarom wilde ik weten hoe we moesten stemmen.
|
|
|
Post by Kelly on Jun 6, 2005 17:07:03 GMT 1
Ja, daarom wilde ik weten hoe we moesten stemmen. Oja soO..
|
|
|
Post by funnyphoebe on Jun 8, 2005 16:29:10 GMT 1
k ga mn top 5 inzenden howr
|
|
Lysbert
Whitelighter
|
Post by Lysbert on Jun 9, 2005 9:33:33 GMT 1
Jaa ik zie het, dank je wel! Ik had jou zeker alleen nog niet op de site gezet...sorry daarvoor! Nu moet ik alleen nog de top 5 van PhoebeTheBest hebben, die moet eigenlijk wel even voor morgen binnen zijn, want ik wil toch wel uiterlijk morgen de winnaar bekend maken
|
|
|
Post by funnyphoebe on Jun 9, 2005 19:04:14 GMT 1
nou k ben benieuwd
|
|
Lysbert
Whitelighter
|
Post by Lysbert on Jun 10, 2005 8:35:45 GMT 1
Hallo!! Ik heb van alle juryleden de top 5 gekregen, en nou heb ik zo geteld dat diegene die bovenaan staat telkens vijf punten krijgt, de tweede telkens vier..etc. En degene met de meeste punten is geworden: Bernadet!!! Dat betekent dat jou logo vanaf nu de komende tijd het logo van het forum wordt Joykuh, Paige, Kelly en BeCharmed: hartstikke bedankt voor het meedoen en voor het insturen van zulke moooie logo's! En natuurlijk alle juryleden bedankt voor het beoordelen van alle inzendingen!
|
|
|
Post by Bernadet on Jun 10, 2005 16:51:07 GMT 1
;D Dank jullie wel.. egt heel leuk dat ik heb gewonnen.. blij dat jullie hem mooi vonden..!!!! ;D [/i]
|
|
|
Post by funnyphoebe on Jun 10, 2005 19:41:50 GMT 1
GEFELICITEERD MAN!
|
|
|
Post by Kelly on Jun 11, 2005 10:44:06 GMT 1
Hoe zijn de anderen geëndigt dan? Of weet je dat niet.. ?
|
|
|
Post by funnyphoebe on Jun 12, 2005 18:02:20 GMT 1
wat bedoel je dan? Jaa ik zie het, dank je wel! Ik had jou zeker alleen nog niet op de site gezet...sorry daarvoor!
|
|
|
Post by Joykuh on Jun 12, 2005 22:53:48 GMT 1
;D Dank jullie wel.. egt heel leuk dat ik heb gewonnen.. blij dat jullie hem mooi vonden..!!!! ;D [/i][/quote] Gefeliciteerd
|
|
|
Post by Paigethecutest on Jun 13, 2005 8:03:59 GMT 1
wat bedoel je dan? Jaa ik zie het, dank je wel! Ik had jou zeker alleen nog niet op de site gezet...sorry daarvoor! Ik denk dat ze jou niet bij het lijstje van de jury had gezet, op de site die alleen over de wedstrijd gaat. Waar alle regels, kandidaten, juryleden etc. staan.
|
|
|
Post by Mariet on Jun 13, 2005 16:25:23 GMT 1
Gefeliciteerd bernadet ;D
|
|
|
Post by Bernadet on Jun 13, 2005 17:18:53 GMT 1
Gefeliciteerd bernadet ;D Dankje! En de rest ook nog dankje [/i]
|
|
|
Post by Kelly on Jun 13, 2005 17:49:08 GMT 1
Gefeliciteerd bernadet ;D Dankje! En de rest ook nog dankje [/i][/quote] Gefelictiteerd bernadet..! had k al gedaan hea..
|
|
|
Post by alpha on Jun 14, 2005 12:30:38 GMT 1
Jaa idd gefeliciteerd met deze eer Bernadet!
|
|
|
Post by funnyphoebe on Jun 14, 2005 15:36:01 GMT 1
ow owkeej nog n x geleliciteerd bernadet wat bedoel je dan? Ik denk dat ze jou niet bij het lijstje van de jury had gezet, op de site die alleen over de wedstrijd gaat. Waar alle regels, kandidaten, juryleden etc. staan.
|
|
|
Post by Liz on Jun 14, 2005 15:40:16 GMT 1
gefeliciteerd Bernadet Het logo staat er echt heel mooi
|
|