Lysbert
Whitelighter
*What goes around, comes around*
|
Post by Lysbert on May 19, 2005 16:58:17 GMT 1
Beste leden, Omdat ik een aantal aanmerkingen heb gehad over het logo van het forum ^^ heb ik bedacht om een soort wedstrijd te organiseren. De opdracht is dan ook om een nieuw logo voor het forum te maken. Er zijn wel enkele regels: - Het logo mag maximaal 550x250 pixels groot zijn. - Er moeten foto's van in ieder geval 1 of meerdere Charmed One's inzitten. - Er moet in ieder geval ergens de tekst "Overal Charmed" en "Forum" op staan. Iedereen die een logo wil insturen kan hem tot en met 3 juni hier in deze topic posten. In die week die daarop volgt wordt een winnaar gekozen en zijn of haar logo wordt het nieuwe logo van dit forum! Als je nou niet zo creatief bent, maar wel kritisch kun je je ook aanmelden voor de Jury! Dan moet je tussen 3 en 5 juni eventjes de nickname van diegene die volgens jou de mooiste blend heeft gemaakt naar mij sturen via IM. Als je in de jury wilt zitten post dat dan ook even voor 3 juni in deze topic! Nou volgens mij was dat het allemaal. Hopelijk is het duidelijk en hebben veel mensen zin om mee te doen! Groetjes, Lysbert
Een overzicht van de inzendingen en de juryleden is te vinden op de volgende site: members.lycos.nl/overalcharmed04/001/wedstrijd.html
|
|
|
Post by Paigethecutest on May 19, 2005 18:33:29 GMT 1
Ik wil wel in die Jury.
|
|
|
Post by funnyphoebe on May 19, 2005 19:13:36 GMT 1
haha jullie met zijn 2en zijn dan seker de jury
|
|
|
Post by Liz on May 19, 2005 19:26:14 GMT 1
ik wil ook wel in de jury
|
|
|
Post by Joykuh on May 19, 2005 19:41:16 GMT 1
Blijven er wel nog mensen over die wat gaan inzenden? ;D Ik heb er al een paar gemaakt, en de mooiste zal ik insturen...
|
|
|
Post by funnyphoebe on May 20, 2005 14:22:15 GMT 1
jah idd, strax zit iedereen in de jury, en dan gaan we met zn alle die van Joykuh beoordelen!
|
|
|
Post by Joykuh on May 20, 2005 17:58:58 GMT 1
jah idd, strax zit iedereen in de jury, en dan gaan we met zn alle die van Joykuh beoordelen! ;D Haha, maar het blenden wil niet zo opschieten... Ik krijg maar geen mooie Maar ik heb wel nog tijd...
|
|
|
Post by Joykuh on May 20, 2005 21:00:38 GMT 1
Ik denk dat het beter is als iedereen er maar 1tje instuurt... zodat iedreen gelijke kansen heeft, en de jury niet uit al de mooie van een meer ervaren PSP'er kiest... En ik denk' wel dat je mag veranderen... Ik weet niet, moet je vragen aan de "Voorzitter" van de jury En hier is mijn voorlopige inzending, ik vind hem niet schitterend, maar goed...
|
|
|
Post by Liz on May 21, 2005 14:08:23 GMT 1
eh..het lijkt me niet zo de bedoeling om er je naam onder te zetten...
|
|
|
Post by Bernadet on May 21, 2005 15:53:21 GMT 1
Mijn voorlopige inzending.. niet geweldig.. maar jaa..
|
|
Paige
Whitelighter
Sage so Fair from far and wide ,take my troubles and cast them aside.....
|
Post by Paige on May 21, 2005 16:02:30 GMT 1
eh..het lijkt me niet zo de bedoeling om er je naam onder te zetten... ooooooww...goed dat je het zegt, ik had het zelf nog niet gezien, was ook niet de bedoeling. Maar ik had 'm al es eerder gebruikt en toen m'n naam er onder gezet, en blijkbaar heb ik die toen geopend voor deze wedstrijd... Ik zal m ff veranderen ;D
|
|
|
Post by Paigethecutest on May 21, 2005 16:50:28 GMT 1
Heb ik die blend niet al eens op een site gezien? Ik beschuldig je niet van plagiaat ofzo, maar als dat zo is, wil je een andere insturen?
Sorry, ik zie net dat 'ie er op lijkt, 't is 'm niet.
|
|
Paige
Whitelighter
|
Post by Paige on May 21, 2005 17:03:10 GMT 1
okeej gelukkig maar, want ik heb die namelijk wel als voorbeeld gebruikt. Maar het is niet dezelfde
|
|
Paige
Whitelighter
|
Post by Paige on May 21, 2005 17:32:05 GMT 1
Ik heb 'm tog maar ff iets veranderd, anders denkt iedereen dat straks, en ik wil tog wel iets origineels, dus dit is 'm *Edit Ik heb m ff aangepast, de tekst was niet zo goed leesbaar
|
|
|
Post by Joykuh on May 21, 2005 17:58:49 GMT 1
Ik hoop maar dat er niet te veel concurrentie komt ;D Nee, grapje. Hoe meer inzendingen, hoe beter voor jury om te kiezen
|
|
|
Post by Liz on May 21, 2005 17:59:07 GMT 1
nou ben ik eigenlijk wel nieuwsgierig naar die site...ff vergelijken
|
|
|
Post by funnyphoebe on May 21, 2005 18:06:36 GMT 1
Ik kan die dingen egt niet maken maar ik vin voorlopig die van joykuh ut mooiste niet dan ik die andere niet mooi vind howr
|
|
|
Post by Bernadet on May 21, 2005 18:09:16 GMT 1
Ik hoop maar dat er niet te veel concurrentie komt ;D Nee, grapje. Hoe meer inzendingen, hoe beter voor jury om te kiezen Wie zijn nou de Jury dan??
|
|
|
Post by Mariet on May 21, 2005 20:58:43 GMT 1
Haha nou ik begin er niet eens aan, dat zou de grootste flop allertijden worden, ben hier niet zo goed in, snap er niks van! naja niet zoiets
|
|
|
Post by Mariet on May 21, 2005 20:59:06 GMT 1
Maar trouwens wel een heel leuk idee! ;D
|
|