Paige
Whitelighter
Sage so Fair from far and wide ,take my troubles and cast them aside.....
|
Post by Paige on Aug 3, 2005 15:49:06 GMT 1
Ik heb de charmed agenda....
|
|
|
Post by PhoebeTheBest on Aug 4, 2005 15:51:48 GMT 1
Ik ook!!! een vriendin heeft hem voor mij gekocht dat vond ik heel lief;) Ik heb de charmed agenda....
|
|
|
Post by Charmedxgirl on Mar 27, 2006 17:09:05 GMT 1
ik heb 2 dvd's 5 en 3
|
|
|
Post by Liz on May 9, 2006 9:43:39 GMT 1
We kregen hier laatst de nieuwe Large binnen, en daar staan ook een aantal Charmed dingen weer in:
Charmed Broche Ketting
Oorbellen
De nieuwste agenda voor volgend jaar
Ik dacht, ik post het hier maar ff...weet niet of jullie of jullie het al gezien hadden ofniet...
|
|
|
Post by Prince Charmed on May 19, 2006 15:31:08 GMT 1
Ik heb die agenda net in de Stumpel zien liggen, en heb hem gelijk even doorgebladerd Wat ik jammer vind is dat ze alle quotes, die op bijna elke bladzijde staan, in het Nederlands hebben vertaald. Dat haalt best wel heel vaak de grap weg, dus dat is wel minder. Zoals: Paige: Je was een demon en een advocaat? Dat is een goede grap! (ofzoiets) Terwijl het eigenlijk is Paige: You were a demon and a lawyer? Insert joke here. Wat ik eerlijk gezegd toch wel wat grappiger vind, en zo staat die hele agenda er vol mee. Verder staan er best wat leuke plaatjes in van Cole, wat me eigenlijk wel weer meevalt ;D Jammer alleen dat er verder niet zo heel veel in staat. Op de eerste bladzijde staat dan een blooper, maar daar zit ook weer een quote in, dat in het Nederlands is vertaald, en dus eigenlijk ook weer minder grappig is. Ook is het jammer dat al die quotes wel erg vaak herhaald worden in die agenda, terwijl er in Charmed zoveel grappige opmerkingen zijn gemaakt om wel meer blazijden dan een agenda te vullen Sommigen worden zelfs wel drie keer herhaald.
|
|
|
Post by piper on Jul 7, 2006 13:50:19 GMT 1
Wat is de Large? En waar halen jullie die agenda's en posters?
|
|
|
Post by Liz on Jul 7, 2006 14:23:47 GMT 1
de Large is een tijdschrift zeg maar waar je kleding, posters, muziek, films en andere dingen uit kunt bestellen. Erg gaaf!
Die agenda's liggen nu gewoon in alle boekhandels of ander winkels die schoolagenda's vekopen En posters zijn vaak wel te vinden in zaken die posters verkopen. Of via internet ofzo.
|
|
|
Post by Joykuh on Jul 7, 2006 21:54:04 GMT 1
-Charmed Agenda -Charmed ringtone -Charmed boek 'Rendez-vous met de Dood' en 'Mist en Steen' -Charmed Magazine (Allemaal behalve de 1ste 3) -Charmed Posters (+/- 40) -Charmed Plakboek -Alle Dvd-Boxen die al te koop zijn (dus enkel seizoen 8 ontbreekt nog) -Gehandtekende foto van de Charmed-Ones -Stuk of 10 franse tijdschriften volledig over Charmed -Map vol artikels -Triquetra halsketting
|
|
Lysbert
Whitelighter
*What goes around, comes around*
|
Post by Lysbert on Jul 15, 2006 15:47:51 GMT 1
-Charmed Agenda -Charmed ringtone -Charmed boek 'Rendez-vous met de Dood' en 'Mist en Steen' -Charmed Magazine (Allemaal behalve de 1ste 3) -Charmed Posters (+/- 40) -Charmed Plakboek -Alle Dvd-Boxen die al te koop zijn (dus enkel seizoen 8 ontbreekt nog) -Gehandtekende foto van de Charmed-Ones -Stuk of 10 franse tijdschriften volledig over Charmed -Map vol artikels -Triquetra halsketting Hmm..best veel Daar kan ik niet tegenop! Die triquetra halsketting lijkt me trouwens wel gaaf! Die oorbellen zien er ook altijd wel mooi uit
|
|
|
Post by Prince Charmed on Aug 16, 2006 20:28:22 GMT 1
Jaa, ik heb eindelijk een DVDbox van Charmed! Helaas kon ik het derde seizoen niet vinden, dus heb ik maar genoegen genomen met het 4e seizoen! Normaal zijn ze 50euro maar ze waren bij die winkel samen met airmiles 30 euro! Dat is nog steeds best prijzig, maar toch 20 euro goedkoper, dus ik dacht, ok ik koop hem! Ik hoop dat het derde seizoen snel weer komt, want die wil ik eigenlijk nog liever Dan maar voor mijn verjaardag
|
|
|
Post by Liz on Aug 16, 2006 20:47:14 GMT 1
wauw, dat scheelt inderdaad best wel Voor 30 euro is het best te doen! [/i][/color]
|
|
zi
Innocent
|
Post by zi on Oct 31, 2008 12:06:44 GMT 1
|
|
|
Post by marthajoel on Mar 17, 2009 8:21:33 GMT 1
|
|