|
Post by phoebefan on Apr 23, 2005 13:13:00 GMT 1
Huh die is toch al heel lang uit. Ik heb die al heel lang en zelfs al die twee delen ( rendez-vous met de dood & duistere wraak)daarna..... Ik mis alleen deel twee van die serie ( de geest van de wolf ) Weet iemand hier misschien hoe ik daar nog aan kan komen Geen idee,,
|
|
|
Post by Joykuh on Apr 24, 2005 15:06:03 GMT 1
ik zal eens een lijstje maken met wat ik heb... Nog niet veel hoor. Hier zijn er weinig winkels die charmed spullen verkopen. -Charmed ringtone -Charmed boek 'Rendez-vous met de Dood' -Charmed Magazine -Charmed Posters (+/- 40) -Charmed Plakboek -Gehandtekende foto van de Charmed-Ones -5 franse tijdschriften volledig over Charmed -Seizoen 1 op DVD (Ligt normaal van de week in mijn bus) That's it... Niet veel Of ik ben weer wat vrgeten...
|
|
|
Post by Paigethecutest on Apr 24, 2005 15:18:20 GMT 1
Niet veel? Lijkt me wel. 40 poster? Gesigneerde foto, DVD, tijdschriften. Dat is toch een hoop hoor.
|
|
|
Post by Joykuh on Apr 24, 2005 15:26:56 GMT 1
Nou,... ik wil nog graag die agenda, de kalender, de rest van de boeken,... en ik ben al eeuwen op zoek naar een triquetra-halsketting...
|
|
|
Post by Paigethecutest on Apr 24, 2005 16:11:27 GMT 1
Als je het zo stelt, heb je nog een hoop te sparen.
|
|
|
Post by phoebefan on Apr 25, 2005 15:34:28 GMT 1
Nou,... ik wil nog graag die agenda, de kalender, de rest van de boeken,... en ik ben al eeuwen op zoek naar een triquetra-halsketting... Ja,Die halsketting zoek ik ook! En je hebt geluk,want bij mij verkopen ze alleen boeken!
|
|
|
Post by Liz on Apr 25, 2005 15:47:46 GMT 1
voor zo'n halsketting moet je eens in new-age winkeltjes of wiccawinkeltjes of zoiets dergelijks gaan kijken... ik denk haast dat ze ze daar wel hebben
|
|
|
Post by Joykuh on Apr 25, 2005 18:53:15 GMT 1
Ja,Die halsketting zoek ik ook! En je hebt geluk,want bij mij verkopen ze alleen boeken! Tjah,... maar ik woon in Belgiƫ,... en een tripje naar Nederland zien mijn, ouders nog niet zo zitten Enne, Liz... Ik ben al verscheidene keren op zoek geweest naar zulke winkels... Maar die hebben we hier niet. Ik ben nog maar 1 keer zo'n ketting tegen gekomen,... maar toen had ik geen geld bij... En toen ik de volgende dag terug ging (met geld) was ie al weg
|
|
|
Post by Paigethecutest on Apr 27, 2005 18:04:45 GMT 1
|
|
|
Post by funnyphoebe on May 20, 2005 14:36:49 GMT 1
ik hep de charmed agendaaa ;D de achterkant is helemaal vol geklad, maar niemand mag aan het masterplaatje van charmed op de voorkant komen! ik hep ook een charmed boek een x gelezen.. maar ik vind het op tv tog leuker!
|
|
|
Post by phoebefan on May 20, 2005 21:01:14 GMT 1
ik hep de charmed agendaaa ;D de achterkant is helemaal vol geklad, maar niemand mag aan het masterplaatje van charmed op de voorkant komen! ik hep ook een charmed boek een x gelezen.. maar ik vind het op tv tog leuker! iK ga um may-be halen.
|
|
|
Post by Mariet on May 24, 2005 21:57:02 GMT 1
m'n moeder heeft een charmed-agende voor me gehaald..
|
|
|
Post by funnyphoebe on May 26, 2005 20:45:42 GMT 1
haha leuk het was wel een masterr agenda howr, ook handig in gebruik maar voor het nieuwe schooljaar neem ik denk een ander, want afwisseling in agenda's is altijd leuk.. misschien een betty boop agenda ofsow m'n moeder heeft een charmed-agende voor me gehaald..
|
|
|
Post by Kelly on May 29, 2005 18:21:34 GMT 1
haha leuk het was wel een masterr agenda howr, ook handig in gebruik maar voor het nieuwe schooljaar neem ik denk een ander, want afwisseling in agenda's is altijd leuk.. misschien een betty boop agenda ofsow haha jaa zo sgattig k denk dat k dit jaar een Vi$ agenda ga nemen vorig had k hem ook maar deze van dit jaar is zo leuk, sgattig
|
|
|
Post by Liz on Jul 10, 2005 16:07:19 GMT 1
en ik ben al eeuwen op zoek naar een triquetra-halsketting... misschien dat je er al 1 hebt, maar ik kwam zo'n ketting tegen toen ik aan het rondsurfen was op Elffantasy.nl (de webshop daarvan ) en ik dacht, laat ik maar even melden
|
|
|
Post by Joykuh on Jul 10, 2005 18:23:58 GMT 1
Wat leuk Ik ga eens kijken op die site Bedankt
|
|
|
Post by Kelly on Jul 10, 2005 18:56:01 GMT 1
Jaa Cool Jaa... Me 2..
|
|
|
Post by Liz on Jul 13, 2005 11:22:53 GMT 1
ze zijn wel mooi he ik heb zelf ook een triquetra-hanger, maar niet zo'n charmedding...
|
|
|
Post by Kelly on Jul 13, 2005 11:25:51 GMT 1
ze zijn wel mooi he ik heb zelf ook een triquetra-hanger, maar niet zo'n charmedding... IK vind de Spulllen Eigenlijk wel heel vett..
|
|
|
Post by funnyphoebe on Aug 3, 2005 13:05:03 GMT 1
K hep dese week agenda gehaald! K hep een south park genomen die tekxtjes in die agenda's is altijd so leuk om te lezen, dat is by charmed trouwes ook
|
|