|
Post by Joy on Feb 26, 2005 21:44:04 GMT 1
Ik heb dus een probleem, ik ben al lid van dit forum (Joykuh), Maar ik kan me niet meer inloggen... Ik dacht eerst dat ik mijn w8woord verkeer typte, maar toen ik mijn w8woord wilde laten zenden naar mijn email, stond er dat mijn emailadres niet herkendt/bestond. Maar ik ondervind nu dat ik mijn naam wil gebruiken voor deze post, dat mijn account wel nog bestaat. Waarom kan ik dan niet meer inloggen?
Hoe komt dit? Of ligt het aan mijn computer?
|
|
|
Post by Bernadet on Feb 27, 2005 10:00:11 GMT 1
Ik heb dat zelf niet Maar een vriendin van mij die ook lid van ut forum wou worden kon ook niet meer inloggen heel vaag maar ik zou niet weten hoe dat kan sorry
|
|
|
Post by Paigethecutest on Feb 27, 2005 10:40:04 GMT 1
Ik heb dus een probleem, ik ben al lid van dit forum (Joykuh), Maar ik kan me niet meer inloggen... Ik dacht eerst dat ik mijn w8woord verkeer typte, maar toen ik mijn w8woord wilde laten zenden naar mijn email, stond er dat mijn emailadres niet herkendt/bestond. Maar ik ondervind nu dat ik mijn naam wil gebruiken voor deze post, dat mijn account wel nog bestaat. Waarom kan ik dan niet meer inloggen? Hoe komt dit? Of ligt het aan mijn computer? Je kunt misschien een e-mail naar Lysbert sturen, die kan je vast verder helpen, ik niet, sorry.
|
|
|
|
Post by Joy on Feb 28, 2005 21:12:54 GMT 1
Ik heb het nu al enkele malen op nieuw geprobeerd om me aan te melden, maar dit lukt nog steeds niet.
Ik denk dat het het beste is dat je mijn account verwijderd, en me dan laat weten (Indien mogelijk, natuurlijk) wanneer ik me opnieuw kan aanmelden met 'Joykuh'.
Joykuh
|
|
|
Post by xCharmedx on Mar 6, 2005 11:13:58 GMT 1
[glow=red,2,300]Ik had dat ook eerst. iK kon ook niet meer inloggen. Maar toen ging ik me opnieuw registreren en toen lukte het wel!
xxxx Melisa[/glow]
|
|
|
Post by Joykuh on Mar 6, 2005 20:03:45 GMT 1
Oke,... nu doet ie het weer... na zo'n 4 dagen... Raar... Ik heb me niet moeten opnieuw registreren ofzo... Maar hij doet het weer, dat is het voornaamste. Anders was ik al mn posts kwijt
|
|
|
Post by phoebefan on Apr 17, 2005 13:49:30 GMT 1
Bij mij was dat er nie,,
|
|
|
Post by funnyphoebe on May 19, 2005 19:10:16 GMT 1
neej, hep ik ook niej gehad.. misschien werd de site net veranderd of lag het gewoon aan je pc ofsow?
|
|
|
Post by alpha on May 20, 2005 18:47:59 GMT 1
jups, kan best gewoon ff wat gekl**t van je browser zijn ...
|
|