|
Post by Brittj. on Dec 4, 2004 11:28:32 GMT 1
|
|
|
Post by maja on Dec 4, 2004 11:43:48 GMT 1
Wat vordt er dan verandert aan de forum als je de prent verandert. Want ik weet nie wat dat is.
|
|
|
Post by Brittj. on Dec 4, 2004 11:47:27 GMT 1
nu heb jij tog piper als prentje en ik Chris he awel da is voor dat te veranderen... snap je het een beetje dan moet ja naar die site gaan en je prentje aanduiden en dat din url nemen en veranderen op u profiel snap je het een beetje Wat vordt er dan verandert aan de forum als je de prent verandert. Want ik weet nie wat dat is.
|
|
|
Post by maja on Dec 4, 2004 12:08:54 GMT 1
Bedankt, ik snap het helemaal. nu heb jij tog piper als prentje en ik Chris he awel da is voor dat te veranderen... snap je het een beetje dan moet ja naar die site gaan en je prentje aanduiden en dat din url nemen en veranderen op u profiel snap je het een beetje
|
|
|
Post by Brittj. on Dec 4, 2004 12:11:20 GMT 1
oke, graag gedaan ;D Bedankt, ik snap het helemaal.
|
|
|
Post by Brittj. on Dec 4, 2004 16:17:58 GMT 1
|
|
Lysbert
Whitelighter
*What goes around, comes around*
|
Post by Lysbert on Dec 4, 2004 16:38:07 GMT 1
Heeey hallo!! Ik zal later meer prentjes maken, zodra ik meer tijd heb! Bedankt voor die fotolinks, kan ik wel een aantal mooie vanaf halen!
Kussies
|
|
|
Post by maja on Dec 4, 2004 16:40:02 GMT 1
|
|
|
Post by Brittj. on Dec 4, 2004 16:50:01 GMT 1
nee, het was niet echt mijn bedoeling ik kwam er later achter daarom ook die andere site he
|
|
|
Post by maja on Dec 4, 2004 17:13:46 GMT 1
Ok, ik dacht dat het misschien aan mijn computer dacht. Dus daarom zei ik het. nee, het was niet echt mijn bedoeling ik kwam er later achter daarom ook die andere site he
|
|
|
Post by PhoebeTheBest on Dec 4, 2004 18:46:53 GMT 1
k denk niet dat ik een van de fotos doe want met kort haar is Phoebe niet zo mooi vind ik eerlijk gezegd
|
|
|
Post by maja on Dec 4, 2004 18:50:02 GMT 1
Ik vind dat lang haar haar ok leuker staat. Maar ze is met kort haar zeker niet lelijk k denk niet dat ik een van de fotos doe want met kort haar is Phoebe niet zo mooi vind ik eerlijk gezegd
|
|
|
Post by PhoebeTheBest on Dec 4, 2004 18:57:04 GMT 1
nee zeker niet ze is egt NOOIT lelijk maar ze is mooier met lang haar eerlijk gezegd Ik vind dat lang haar haar ok leuker staat. Maar ze is met kort haar zeker niet lelijk
|
|
|
Post by Brittj. on Dec 4, 2004 19:55:12 GMT 1
naw ja ik vind ze mooi met kort of halflang haar daar staat die goed mee ...
|
|
|
Post by Brittj. on Dec 5, 2004 11:36:39 GMT 1
ik heb zelf ook een site op msn en ik heb er prentjes opgezet maar ik krijg er gene url van weet iemand hoe ik dat kan krijgen ... dees is de site groups.msn.com/Flashkieke/charmed.msnw?albumlist=2 .... want ik heb die speciaal op maar gemaakt voor dees forum en er zaten er mooien bij ze ...
|
|
|
Post by maja on Dec 5, 2004 11:44:05 GMT 1
Ja ik weet het volgens mij. Je moet op de foto drukken en dan de internetadres bovenaan je pagina kopieren en plakken in dat hokje bij je profiel. ik heb zelf ook een site op msn en ik heb er prentjes opgezet maar ik krijg er gene url van weet iemand hoe ik dat kan krijgen ... dees is de site groups.msn.com/Flashkieke/charmed.msnw?albumlist=2 .... want ik heb die speciaal op maar gemaakt voor dees forum en er zaten er mooien bij ze ...
|
|
|
Post by Brittj. on Dec 5, 2004 11:45:53 GMT 1
mmm... ik heb het geprobeert maar het gaat niet ... zaten kei mooi prentjes bij ... Ja ik weet het volgens mij. Je moet op de foto drukken en dan de internetadres bovenaan je pagina kopieren en plakken in dat hokje bij je profiel.
|
|
Lysbert
Whitelighter
*What goes around, comes around*
|
Post by Lysbert on Dec 5, 2004 12:18:06 GMT 1
Volgens mij moet je met je met de rechtermuisknop op de foto klikken, dan kiezen voor eigenschappen en in het volgende schermpje de URL kopieren van waar staat "Adres (URL):". In je profiel kun je dan een vinkje zetten bij "I have my own pic:" en dan de URL plakken in het vakje erachter. Het enige nadeel is dat het formaat van de plaatjes wel aangepast wordt, maar je kunt ook een gewenst formaat opgeven. Probeer maar wat, uiteindelijk krijg je vast wel een goed plaatje! En anders kun je altijd deze nog houden
|
|
|
Post by maja on Dec 5, 2004 13:03:04 GMT 1
Ja dat wat Lysbet heeft klopt, want ik heb het uitgreprobeert. Maar ik hou het bij mijn gewone prentje, die vind ik leuk. Volgens mij moet je met je met de rechtermuisknop op de foto klikken, dan kiezen voor eigenschappen en in het volgende schermpje de URL kopieren van waar staat "Adres (URL):". In je profiel kun je dan een vinkje zetten bij "I have my own pic:" en dan de URL plakken in het vakje erachter. Het enige nadeel is dat het formaat van de plaatjes wel aangepast wordt, maar je kunt ook een gewenst formaat opgeven. Probeer maar wat, uiteindelijk krijg je vast wel een goed plaatje! En anders kun je altijd deze nog houden
|
|
|
Post by Brittj. on Dec 5, 2004 14:15:26 GMT 1
ja ik ga is uitproberen je zult wel zien of het gelukt is he .... maar nog mersie voor de info ... Ja dat wat Lysbet heeft klopt, want ik heb het uitgreprobeert. Maar ik hou het bij mijn gewone prentje, die vind ik leuk.
|
|