|
Post by Brittj. on Dec 3, 2004 20:44:37 GMT 1
oke ik zal van allen een kort inhoud geven behalven it's a bad, bad, bad, bad world 1en2 omdat ik die nog niet gezien heb. Valhalley of the dolls 1en2-> dat is de aflevering waar dat de Charmed one's even valkyries zijn geworden. en dat Piper niet terug wil veranderen omdat ze geen verdriet en zo niet meer voeld... Forget me ...not!-> is de aflevering waar Wyatt een draak uit de tv tovert en de schoonmaakers Wuatt mee nemen.. en waar de Wyatt moeten terug zien te krijgen....Chris-Chrossed-> is de aflevering waar Chris zijn vriendin tegen het lijf loopt en in de toekomst terug gaat waar zijn vriendin sterft en daarna terug komt...The Legend of sleepy halliwell-> is de aflevring waar in Phoebe de toekomst in ziet. en ziet dat ze zwanger is... de Aflevering waarin Phoebe ondekt dat Chris de zoon van Piper is...Spin City-> de aflevering waar dat Leo in terug komt na 6maanden weg geweest. en hoort dat Piper zwanger is... Charmed On Trial-> is de aflevering waarin ze Barabas terug in zien en waarin Darryl bijna dood was... Stormy Leather-> is de aflevering waar Paige haar droomjongen oproept maar de slechte tweeling er van ook. waardoor ze slecht word...it's a bad, bad, bad, bad world 1en2-> srry hier kan ik gee uitleg over geven heb ik nog niet gezien srry.. voor het zo lang gezaag... maar dan moet je dat niet gaan opzoeken he
|
|
|
Post by Brittj. on Dec 3, 2004 20:46:52 GMT 1
the legend of sleepy halliwell... ik vond het wel graaf met die toverschool en zo .. en dat Phoebe dat ondekt.. dus dat is denk ik mijn meest favoriete aflevering
|
|
|
Post by PhoebeTheBest on Dec 4, 2004 9:11:57 GMT 1
ja van deze afleveringen ook de mijnee maar die andere waren ook heel leuk hoor!! ;D
|
|
|
Post by Brittj. on Dec 4, 2004 10:16:34 GMT 1
ja, ik vond die ook wel leuk die andere maar in die aflevering gebeurde zo veel nieuw dat dat tog de interesantste was ja van deze afleveringen ook de mijnee maar die andere waren ook heel leuk hoor!! ;D
|
|
|
Post by maja on Dec 4, 2004 10:19:57 GMT 1
Bedankt dat je een samenvatting gaf van al de afleveringen. Nu hoefde ik het nie allemaal op te zoeken. ;D
|
|
|
Post by Brittj. on Dec 4, 2004 10:38:31 GMT 1
graag gedaan ik was mij tog aan het vervel en ik kon de afleveringen nog goed herineren dus ja dan hem ik da maar gedaan he das ook is leuk Bedankt dat je een samenvatting gaf van al de afleveringen. Nu hoefde ik het nie allemaal op te zoeken. ;D
|
|
|
Post by Brittj. on Dec 4, 2004 16:08:52 GMT 1
mmm... zo te zien is it's a bad, bad, bad, bad world 1en2 ook wel bekent nu ben ik wel nieuwschierig he ik zie die afleveringen pas den maandag en dinsdag ik wil die nu zien
|
|
|
Post by PhoebeTheBest on Dec 4, 2004 18:20:55 GMT 1
ik vind hem zelf nieet echt heel leuk voor een laatste aflevering maar wel leuk voor een gewone.. behalve dan dat chris dood gaat!!
|
|
|
Post by Brittj. on Dec 4, 2004 19:44:05 GMT 1
ja dat ga ik ook ni leuk vinden waneeer ik die aflevering ga zien ik vind hem zelf nieet echt heel leuk voor een laatste aflevering maar wel leuk voor een gewone.. behalve dan dat chris dood gaat!!
|
|
|
Post by broertjedrewlover on Dec 5, 2004 19:17:33 GMT 1
ik heb The Legend of sleepy halliwell gestemt.. omdat ik dat wel een goei aflevering vond.. zeker met die afgehakte hoofden ;D ....
|
|
|
Post by Brittj. on Dec 5, 2004 19:49:02 GMT 1
met je eens broertje ;D ik heb The Legend of sleepy halliwell gestemt.. omdat ik dat wel een goei aflevering vond.. zeker met die afgehakte hoofden ;D ....
|
|
|
Post by maja on Dec 6, 2004 15:26:21 GMT 1
Dat is wel komisch ;D ik heb The Legend of sleepy halliwell gestemt.. omdat ik dat wel een goei aflevering vond.. zeker met die afgehakte hoofden ;D ....
|
|
|
Post by Brittj. on Dec 7, 2004 18:21:30 GMT 1
hihiĀ° ;D
|
|
|
Post by PhoebeTheBest on Dec 11, 2004 9:55:50 GMT 1
ik vond het leukste dat Phoebe er achter kwam dat Chris de zoon van Piper is.. ;D
|
|
|
Post by Bernadet on Dec 11, 2004 10:09:18 GMT 1
Ik zat de te twijfelen tussen chris-crossed en legend of the sleeping halliwell..! Maar k heb toch gekozen voor chris-crossed. Ik vond die tog leuker. Omdat je er dan achter komt hoe het was is in de toekomst enzo met de slechte wyatt..!
Kus
|
|
|
Post by Brittj. on Dec 11, 2004 14:55:52 GMT 1
ja ik ook wel daarom heb ik ook op dat gestemd ;D ik vond het leukste dat Phoebe er achter kwam dat Chris de zoon van Piper is.. ;D
|
|
|
Post by Brittj. on Dec 11, 2004 14:57:09 GMT 1
ja die aflevering was ook wel heel goed ik had eigelijk een samenvating gemaakt van al de beste afleveringen daarom vond ik het zo moelijk om te kiezen ;D ... Ik zat de te twijfelen tussen chris-crossed en legend of the sleeping halliwell..! Maar k heb toch gekozen voor chris-crossed. Ik vond die tog leuker. Omdat je er dan achter komt hoe het was is in de toekomst enzo met de slechte wyatt..!
Kus
|
|
|
Post by Bernadet on Dec 12, 2004 14:30:43 GMT 1
ja die aflevering was ook wel heel goed ik had eigelijk een samenvating gemaakt van al de beste afleveringen daarom vond ik het zo moelijk om te kiezen ;D ... En welke had jij gekozen..?
Kus
|
|
|
Post by Kelly on Dec 12, 2004 14:56:03 GMT 1
K vind ze eingelijk allemaal wel coowl maar toch wel de: legend of sleepy halliwel is egt vett coowl:D
kuss
|
|
|
Post by PhoebeTheBest on Dec 13, 2004 15:58:40 GMT 1
K vind ze eingelijk allemaal wel coowl maar toch wel de: legend of sleepy halliwel is egt vett coowl:D
kuss jaa inderdaad die is leukk
|
|