|
Post by Paigethecutest on Oct 16, 2005 11:39:47 GMT 1
Hij was inderdaad al opgenomen voor ze wisten dat ze nog een achtste seizoen mochten maken. Het was echt een erg gave aflevering, zoals je zegt misschien wel de beste van het 7e seizoen, hoewel ik Charmed Noir ook wel erg goed vond.
|
|
|
Post by Prince Charmed on Oct 16, 2005 14:32:06 GMT 1
Ja, ik vond het ook echt een goede aflevering, er gebeurde weer wat in , bijna dood ervaringen en een coole demon die bijna onverslaanbaar is Eigenlijk snapte ik een stukje ook niet echt. Want ze zagen dus dat Zankou op het punt stond te ontploffen, toen konden ze toch gewoon snel wegorben ipv daar te blijven staan..? Ze hadden nu dan Astral Projection toegepast, maar toch, ik dacht echt zo, ok ok nu wegorben Ik zat er voor het eerst sinds tijden weer helemaal in Ik vond vooral dat laatste wel grappig, toen Leo echt zo zat van, kennen wij elkaar? En dan die Piper Ja, wij zijn getrouwd Inderdaad een van de beste afleveringen, goed afgerond, en ik ben idd ook best benieuwd hoe ze dat gaan oplossen in het 8ste seizoen, nu iedereen denkt dat ze dood zijn...
|
|
|
Post by PhoebeTheBest on Oct 17, 2005 14:15:38 GMT 1
Ik vond het ook wel een leuke aflevering leuker dan alle andere vna seizoen 7;)
|
|
|
Post by Bernadet on Oct 17, 2005 14:59:45 GMT 1
Eigenlijk snapte ik een stukje ook niet echt. Want ze zagen dus dat Zankou op het punt stond te ontploffen, toen konden ze toch gewoon snel wegorben ipv daar te blijven staan..? Ze hadden nu dan Astral Projection toegepast, maar toch, ik dacht echt zo, ok ok nu wegorben Dat snapte ik ook niet echt.. ik had echt zoiets wat doen jullie nou moeilijk.. orb gewoon weg..
|
|
|
Post by Liz on Oct 18, 2005 22:12:37 GMT 1
haha ja daar zat ik ook nog aan te denken, maar ach...dan wordt het weer te simpel ofzo
maar wat me ook opviel: in een aflevering die deze week (gister dacht ik?) in de herh kwam, werd gezegd dat vampiers immuun zijn voor heksenkrachten...maar in deze aflevering werden de vampiers gewoon opgeblazen door Piper. = beeeetje vreemd...maar ach
|
|
|
Post by Mariet on Oct 22, 2005 17:05:42 GMT 1
was hele leuke aflevering! Ik heb hem gisteren pas gekeken, maar wel supr gaaf!
|
|